Hoofdstuk 39. Part 2.

350 32 6
                                    

Luke

...

...

...

'Luke sukkol dat was je Iphone' zei Calum.

'Oh ja fuck' antwoorde ik terwijl ik hem opraapte.

Als een gek raapte ik hem op en pakte mijn paspoort 'we moeten gaan!'.

'En waarom meneer de gids' vroeg Michael.

Liam liep de keuken uit 'Hayley heeft me gebeld! we moeten nu gaan oke! Er is een ongeluk gebeurd, een van de drie is al dood, als we nu gaan kunnen we nog een vlucht halen ik heb al gebeld!'

'Jen..' Fluisterde ik

'Daisy' hoorde ik achter me.

Als een gek pakte we wat spullen en rende naar het vliegveld van Parijs nog geen vijf minuten hier vandaan.

We checkte in en stapte het vliegtuig in. 'Zo' zei Niall 'Dat hebben we ook maar net gehaald'. Ik knikte.

Het is vervelend om te weten dat er iemand dood ligt te gaan en jij er rustig met het vliegtuig heen gaat. Het is toch wel even vliegen.

***

Het was inmiddels een dagje later en we hadden geen bereik in de lucht. Over precies 4 minuten zouden we landen. Ik voelde mijn hart kloppen in mijn keel en ik slikte hem weg.

Calum lag naast me bij te komen. 'Ik droomde dat ze dood was Luke!' Huilde Calum. Ik gaf geen antwoord en bleef dom voor me uit staren.

We stonden op de grond en namen de eerste de beste taxi naar het ziekenhuis. Hayley stond voor op ons te wachten.

Ik rende op haar af en gaf haar een knuffel 'Hoeveel weet je al?' Vroeg ik.

De rest kwam ook aanrennen. 'Hayley?' Zei Ashton lachend. Ze lachte, maar keek daarna weer met een bezorgde blik.

'Ik weet het niet precies, ze laten me er niet bij. Ik weet niet wie er dood is, ik weet niet wie er nog leeft sorry!'

Ik rende het gebouw in, de rest rende achter me aan.

'Waar zo iets kunnen liggen?' Gilde ik. 'Ik weet het niet Luke!' Schreeuwde Hayley terug.

'Okay splitsen!' Riep ik en ik ging rechts. 'Luke!' Hoorde ik achter me. Ik draaide me om en zag Ashton heel droog voor een deur staan.

'Ze ligt hier' zegt Ash wijzend. Ik ren de andere kant op en stop vlak voor de deur. Ik kijk naar Ashton en knik. 'Help Cal en de rest maar met Daisy en Rosie'.

'Een van de twee is dood joh sukkel! Zei Ashton en hij liep boos weg.

Ik liep de kamer in en zag Jenna halfdood in een bed liggen. Ze had overal snoertjes. Door haar neus, op haar borst, op haar armen. Overal zat bloed en ze had een neksteun om.

Ik ging naast haar zitten en gaf haar een kusje op haar wang. Ze opende langzaam haar ogen.

'Luke....' zei ze zachtjes. Ik lachte dat ze me nog herkende. Haar lach veranderde in een naar gezicht waar tranen uitkwamen. Ook mijn gezicht betrok bij haar aanblik.

'Daisy...' huilde ze. Ze kon haar tranen niet tegen houden. 'Wat is er met Daisy.... shht' zei ik en ik legde mijn hand op haar wang.

'Daisy is' Ze was doodstil, ik ook. En daarna ging ze verder met huilen.

'Mevrouw ze is gezond er mankeert haar niks'. Een zuster liep de kamer binnen. Ik keek naar Jenna 'ga maar kijken' zei ze zachtjes.

Ik gaf haar een kus en stond op 'Ik ben zo terug'. Ze knikte en liet mijn andere hand los die ze al de hele tijd vasthad.

Ik liep achter de zuster aan en belande in een babykamer. Hier lagen allemaal pas geboren kinderen. Meisjes en jongens door elkaar.

Ik werd er lichtelijk stil van. 'Dit is er' zei de zuster en ze stopte voor een roze couffeuse. Ze opende haar ogen en ik herkende mijn eigen ogen erin. Net zo groot en blauw.

'Gefeliciteerd' hoorde ik achter me 'je hebt een dochter'. Ik draaide me om en zag Jenna's moeder staan.

'Dankje' zei ik stil. Ze kwam naast me staan en ze legde een arm om mijn schouder. 'Eigenlijk te vroeg, maar door het ongeluk hadden ze geen keus. De baby was klem komen te zitten. Jenna begon bloed over te geven. Ze heeft heel veel geluk gehad!'

'Hoe heet ze?' vroeg ik. 'Ja dat mag jij bedenken, Jenna wilde hem Jace of haar Jasey noemen, maar...-'. 'Dan heet ze Jasey... zonder Rae'.

Haar moeder herkende het nummer van All Time Low em begon te lachen.

'Kan ik haar meenemen?' Vroeg ik. De zuster knikte en hielp me samen met de moeder van Jenna.

We liepen terug naar Jenna en ik ging terug op me stoeltje zitten. Ik liet haar de baby zien. 'Waar is papa?' Vroeg ze. Haar moeder zuchtte 'hij probeert Dana te bereiken, maar het lukt niet'. 'Canada Luke..., Winnipeg help' zei ze nog.

En toen gebeurde het. Het piepje waar je normaal een mens zijn hardslag op hoort werd vager en vager en opeens begon ze weg te vallen 'Jenna!!' Riep haar moeder.

Maar er was alleen nog maar een lange piep...

Calum

'Waar zijn Rosie en Daisy nu?' Vroeg ik. Ashton liep achter me 'een van hun is dood, Jenna leeft nog' zei hij. Mijn hart stond even stil. Ik was blij voor Luke en Jen, MAAR of Rosie of Daisy was dood.

We liepen naar de balie 'ik ben opzoek naar Rosie Hills en Daisy Grey' zei ik zo snel als ik kon.

'Het spijt me meneer, mevrouw Hills ligt hier links, maar mevrouw Grey is ter plekke overleden. Het spijt me.

Ik draaide me om en liet mezelf zakken op de grond 'FUCK ALLES!'

'Michaeel, guys! Liam, Jenna please! Iemand Dana Winnipeg er was iets iets met Help... jongens Jenna.' Luke was in tranen.

Ik zag Liam denken 'Ik weet het adres' zei hij en hij trok Michael met zich mee.

Hayley had ons ook gevonden. 'Ash, Rosie ligt hier' zei ze. Ze namen mij mee en gingen bij haar kijken.

***

Luke

Het werd laat op de avond. Rosie had het helaas niet gehaald. Haar verwondingen waren te erg. Haar hersenen waren beschadigd doordat haar hoofd de grond raakte met een klap toen ze omsloegen. Dat kon ze nog net vertellen.

Vlug daarna raakte ze in coma. De dokter zei dat het niet meer te redden viel. Hij heeft de steker eruit gehaald.

Over Jenna was nog steeds niks bekend en over Dana ook niet. Jenna werd gereanimeerd.

Hayley kwam aanlopen met Jasey in haar armen. 'Wauw Luke!' zei ze lachend. Ik bloosde.

Calum was nog steeds ontroostbaar.

Ashton stond op en liep naar Hayley 'wow Luke good job' zei hij. Ik lachte, maar echt blij was ik nog niet.

+++++++++++++++

Echt goed in clifhangers ben ik niet echt hea :p enjoy

Part 3 coming up

XxxMe

It's Alright... - Beside You 2 (Luke Hemmings)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu