Jenna's POV
Tijd gaat snel. Zeggen ze en al helemaal als je iemand echt heel leuk vind. Ik en Luke brachten veel tijd door op het strand. Het was geweldig. Echt geweldig, maar tijd gaat snel als je samen bent en inmiddels hadden we nog 3 dagen over. Ik snap ook niet hoe mijn moeder het voor elkaar kon krijgen om mij elke ochtend en avond t bed in en uit te krijgen..
'Als je nu ff niet tegenstribbeld kan ik je gewoon dat ding indauwen Jen!' schreeuwde mijn moeder. 'Ik wil dat fucking ding echt niet meer in mam, ik wil gewoon kunnen lopen'. Er rolde een traan over mijn wang en ik zag ook mijn moeders ogen zich vullen met tranen. 'Als we thuis zijn gaan we er alles aan doen om jou weer aan t lopen te krijgen dat beloof ik!'
Ik rolstoelde met mijn vader over het terrein heen. We reden langs het café en stonden even stil. 'Pa kunnen we doorrijden?' vroeg ik. Mijn vader knikte en reed verder.
'Jenna?' hoorde ik Calum zeggen. Ik keek opzij en zag hem staan. Hij keek me aan met grote ogen. 'Ben je niet met Luke?' vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd 'Hij zei dat hij met jullie ging oefenen'. Calum schudde zijn hoofd.
Er ging vanalles door me heen, maar ik wilde daar niet aan denken, hoewel het toch gebeurde. Wat als hij ineens iemand anders had?
Ik en Calum lieten mijn vader achter en gingen Luke zoeken. 'Ik denk dat ik hem gevonden heb...' zei Calum. Ik keek hoe Luke een meisje liggend op het strand lag te zoenen. 'Ik wist het' zei ik. Calum keek me vragend aan. 'Dat hij nooit bij zou blijven als ik verlamd was.
Het meisje draaide even haar hoofd om. Ze kwam me heel bekend voor 'DANA!' gilde ik. Luke draaide zich om en zag me. Hij stond op en liep naar me toe. 'Luister, hardstikke leuk dat je me leuk vind, maar doe alsjeblieft niet alsof je Jenna bent!'. Ik keek hem met grote ogen aan. 'Hoi, mijn naam is Jenna' zei ik terwijl ik mijn hand uitstak 'Dat meisje daar is mijn zusje Dana'. Luke keek achterom naar Dana die inmiddels was gaan staan. 'Fuck....' riep Luke. Hij haalde een hand door zijn haar heen.. Zijn ogen kamen in de richting van Calum. Calum schudde zijn hoofd 'Slimme actie Lukey' Hij pakte de twee handvaten en reed me weg.
'Wat gaan we doen?' vroeg Calum. Ik keek hem lachend aan. 'Ik weet niet Cal, beetje raar...'. 'we als vrienden toch?'. Ik knikte lachend en hij reed me verder.
Lukes POV
Ik plofte weer neer in het warme zand. Ik kon niet geloven dat ik dit had gedaan. Dana lag nog steeds naast me. Ik was echt boos op haar. Ze legde haar hand op mijn buik. Ik sloeg hem weg en ging rechtop zitten. 'Spoor jij wel ofzo?' vroeg ik. Ze zei niks. 'Ik heb nu iemand pijn gedaan, die ik nooit pijn had willen doen! Jij bent echt erg! Jij hebt haar ook pijn gedaan Dana'. Ik stond op 'Bitch' zei ik en ik liep terug in de richting van mijn huis. Normaal gesproken roep ik dat soort dingen niet, maar nu dus even wel.
'Luke!' zei Ashton, hij hield me tegen. Hij keek me vragend aan. 'Ik heb met Dana gezoend' zei ik zachtjes en voor dat ik uitleg kon geven kreeg ik een klap in mijn gezicht. 'Die verdiende je!'. 'Als ik het nu even uit mag leggen?'.
'Dana zei dat ze Jenna was en dat de band van de rolstoel lek was geraakt en dat haar pa een nieuwe ging halen. Toen zag ik de andere in een rolstoel en dacht ik dat dat Dana was... zo dom, maar ik voel me zo schuldig...'
Ashton knikte 'Niet heel slim lukeboy'.
Jenna's POV
Ik had de hele dag doorgebracht met Calum in een belachelijk vissen museum. We hebben de hele middag die vissen zitten immiteren. Tegen zevenen reed ik met Liam over t strand heen. Hij was geschrokken van Dana's actie. Hij dacht dat Luke zich wel kut zou voelen.
'Het was vast zijn bedoeling niet' zei Liam. Ik keek Liam aan terwijl hij me naar de zee duwde. Ik had al de hele dag mijn bikini aan met daarover heen een topje. Al weet ik niet waarom, ik kan immers niet zwemmen. Mijn benen waren zo bruin geworden dat ik me ondanks alles toch al wat beter voelde.
'Jenna!' zei Luke die vanaf de zee naar me toe kwam lopen. Hij zag er weer eens geweldig uit. nat lichaam , heerlijk doorweekt haar. Hij pakte zijn handdoek van t strand en gooide hem over zijn schouder heen. Luke kwam voor me staan. 'Ik laat jullie wel even' zei Liam en hij liep naar de bar bij het strand voor waarschijnlijk een kop koffie of een ijsje.
Liam moest vanavond weg en dan zat ik alleen opgescheept met Dana...
'Jen.... Jesus ik schaam me dood. Het spijt me echt heel erg u know...' zei Luke. Zijn ogen doordrongen me weer zoals altijd. 'Waarom....?' vroeg ik. Luke schudde zijn hoofd 'Ik dacht dat jij het was... dat maakte Dana me wijs'. 'Ja dat snap ik, anders had ze je niet gezoend, maar waarom zei je dan dat je ging oefenen met de jongens?' 'Was ik ook van plan todat ik jou in Dana versie zag. Jullie lijken echt veel op elkaar, maar ik merk nu gelukkig wel het verschil tussen jullie'. 'Watdan?' vroeg ik 'Dat jij veel leuker bent' zei hij flirty.
'Jen... Dana kan me niks schelen, echt niet'. Ik kon niks anders dan hem geloven. Ik lachte naar hem. Hij lachte terug en boog iets voorover om me een kusje te kunnen geven.
'DANAA!' gilde ik die avond door de hotelkamer. Ze ontweek me, maar ik vroeg me af wat er zou gebeuren als mijn moeder en vader achter haar pogingen kwamen. Waarschijnlijk zou ze vierkant uitgescholden worden door mij en Liam en problemen hebben met mijn ouders.
Dana had zichzelf opgesloten in de badkamer. Na een halfuur werd ze het zat en kwam er weer vanaf.
'Here they go' grapte mijn moeder. Die samen met mijn vader aan de wijn zat.
'Jij bent echt een hoer jij he!' riep ik uit. 'Dana keek me aan 'Jij niet dan!, jij bent altijd de gene die de jongens om zich heen heeft hoor!'. 'Ach Dana jezus, jij wil altijd wat het beste voor jou is. Egoïst!' '
Dana gaf me een klap in me gezicht. 'Slet' zei ze en ze liep de kamer uit.
De volgende morgen lag ik weer in het ziekenhuis. Ze gingen mijn ingewanden controleren. Door de val is er een scheurtje in mijn onderrug ontstaan. En ze kwamen er achter dat mijn baarmoeder beschadigd was en dat ik dus geen kinderen meer kan krijgen. Waarom weten ze niet, Het is allemaal een groot raadsel.
Na alle onderzoeken gingen ze me proberen te laten lopen. Ik steunde op horizontale palen die me overijnd hielden. Het was nog een hele klus om mezelf vast te houden aan die dingen, maar lopen lukte niet...
------------------
Hoofdstukje erbij:)
Een beetje een raar hoofdstukje, het is sws een raar verhaal, achjaa Yolo
Waarom? omdat het kan:)let me know what you are thinking:)
JE LEEST
It's Alright... - Beside You 2 (Luke Hemmings)
FanficI need to tell you that it's Alright...