18. Bölüm

10.3K 532 1.1K
                                    

Finale son bir kaç...


"Onların birlikte olmuş olması seni neden ilgilendiriyor?" 

Draco Malfoy kollarını göğsünde birleştirmişti. Büyük bir ciddiyetle, sinirden kızarmış Hermione'ye bakıyordu. 

"Ron'un mutlu olmasını istiyorum, Draco!"

"Pansy demek ki onu mutlu edebiliyor, niçin bu kadar sinirlendin?"

Hermione cevap vermek yerine kaşlarını biraz daha çattı, kollarını göğsünün üzerinde birleştirdi ardından ise arkasına yaslandı.

Draco oturduğu yerden doğrulup kıza yaklaştı, ardından kollarını çözüp ellerini tuttu. "Pansy ile birlikte bir şeyler yaşamış olmam onun kötü biri olduğunu göstermez."

"Okulda bana pek iyi davrandığı da söylenemezdi." dedi Hermione hemen savunmaya geçer bir şekilde.

Draco bu sefer gülüp kadınının saçlarını okşadı. "Ben de iyilik meleği sayılmazdım."

Hermione ters ters Draco'ya baktı. "Ne demek istediğimi biliyorsun!"

"Evet biliyorum ama Pansy ile hiç kişisel konuşman olmadı. Onun nasıl biri olduğunu bilmiyorsun." 

"Bana onu mu savunuyorsun?"

"O umrumda bile değil." dedi bu sefer Draco gülerek. 

Hermione derin bir nefes alıp kafasını Draco'nun göğsüne yasladı. "Kıskanmadım, Draco. Sadece sinir oldum. Ben nedensizce Ron'un hep benim yanımda olacağını düşünüyordum, bencillik belki ama şu anda başkasıyla birlikte olduğunu görmek beni sinirlendirdi."

Draco sakin kalmaya çalışarak devam etti, "Weasley'nin de kendine ait bir hayatı olduğunu biliyorsun, Hermione. Bizi izleyerek yaşayamazdı."

Hermione kafasını salladı. Bencilce düşündüğünü biliyordu. 

Sadece Ronald'ın birlikte olduğu kızın Pansy olmamasını dilerdi. 

*

"Neden Malfoy'la turunuzu bitirdiniz?" dedi Ron. 

Birlikte yata uzanmış, sarılmış bir durumda sohbet ediyorlardı. 

Birbirlerine sorular soruyor, birbirlerini biraz daha tanımaya çalışıyorlardı. 

Pansy güldü, "İnanamayacaksın ama o değil, ben bitirdim."

"Beş yılda bir çok ülkeyi gezmiş olmalısınız."

"Beş yıl mı?" dedi Pansy şaşırmış bir şekilde yatakta doğrulup gözlerini Ron'a çevirerek. "Çıktığımız dünya turu 1 yıl bile sürmedi, dokuz ya da onuncu ayda onu gönderdim."

Pansy gibi bu sefer de Ron doğrulmuştu. "Nasıl gönderdin?"

"Onu seviyordum, Ronald. Gerçekten bir şeyler hissediyordum ama o her gece sarhoş olup bana Hermione'yi anlatırken yanımda daha fazla tutamazdım, değil mi?"

"Siktir." 

"Ne oldu?"

"Malfoy yeni geldi, sadece son bir kaç aydır bizimle birlikte. Dünya turundan yeni döndüğünü düşünmüştük, onunla bu konuda hiç konuşmadık ama senin yanında değilse, neredeydi?"

"Yeni mi geldi? Ama nasıl yeni gelebilir?"

"Nasıl bitirdiğini bana anlatır mısın?"

"Paristeydik sanırım." dedi Pansy gözlerini kısıp hatırlamaya çalışırken. "Yemek yemiştik, gece kulübüne geçip biraz eğlenmeyi düşünüyorduk. O geceden önce de ne zaman kör kütük sarhoş olsa hep Hermione'yi anlattı bana. İnanabiliyor musun, neredeyse ağlıyordu, gözleri kızarmıştı. Sevdiğim adamdan, sevdiği kadını dinledim."

secret touch //  dramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin