Harry'nin dudaklarından çıkan kahkaha Draco'nun tekrar suratını buruşturmasına neden olmuştu.
"Gerçekten kıza durduk yere, birden, tam bir odun gibi, evlenelim mi dedin?"
"Düşünmüyordum!"
"Evet bunu fark ettim." dedi Harry tekrar kahkaha atarak. Ardından bardaktaki içkiden bir yudum aldı. Bardağı masaya bıraktığında hala gülüyordu.
Draco yakınlarından bir yastık alıp Harry'nin suratına fırlattığında, Harry'nin kahkahası biraz daha güçlendi.
"Ve Hermione hiçbir şey söylemedi, öyle mi?"
Draco ağlayacak gibi bir ses çıkartıp kafasını iki yana salladı. "Umuyorum uyumuştur da ondan cevap verememiştir."
Harry tekrar bir kahkaha attı, "Hayatımda gördüğüm en romantik teklif!"
Draco sert bir şekilde Harry'e bakarken, Harry hala gülüşünü durduramıyordu.
Draco, diğer gün kafasındaki düşünceler ile boğuşurken, Ginny'nin Hermione'ye geleceğini öğrenmişti ve fırsattan istifade o da Harry ve Ginny'nin evine giderek, Harry'e olanları anlatmıştı.
Harry'nin kendisine yardımcı olabileceğini düşünmüştü ama şu anda karşısında kahkaha atan kişi düşüncelerinin hepsinin yanlış olduğunu kanıtlar nitelikteydi.
Ginny ve Hermione ise, Hermione'nin koltuğunda oturmuş, düşünüyorlardı.
"Birden evlenelim dedi!"
Ginny gülmemek için yanağını ısırdı, "Sen ne dedin?"
"İlk olarak, cevap verebileceğim bir şey gibi durmuyordu!" Bu Ginny'nin gülmesini sağlarken, Hermione devam etti. "Ayrıca bir şey demedim, uyuyormuş gibi yaptım."
"Bu konu hakkında bir daha konuşmadınız mı?"
"Hayır, bu sabah kahvaltıda hiçbir şey olmamış gibi davrandık. Büyük ihtimalle gerçekten uyuduğumu düşünüyor."
"Bu konu hakkında konuşmanız gerektiğini biliyorsunuz, değil mi?"
"Bu konuyu açan kişi ben olmayacağım!" dedi Hermione kesin bir tavırla.
Ginny tekrar gülümsedi, "Çocuk gibisiniz."
Hermione mızmızlanarak arkadaşına bakmayı sürdürdü, sıkıntıyla iç çekti ve yanaklarını şişirdi. Salak gibi susup kalmış olmasaydı şu anda tören hazırlıklarıyla ilgileniyor olabilirlerdi.
"Gerçekten buna canını sıkıyor olamazsın." dedi Ginny şakayla karışık fakat bir yandan da arkadaşının ne hissettiğini anlamaya çalışıyordu.
"Aslına bakarsan kendime kızıyorum. Niye sustum ki?"
Ginny kendini zorlasa da dudaklarından bir kahkaha döküldü. "Cevap verilecek bir şey olmadığı için."
Hermione'nin homurdanarak yanındaki yastığı arkadaşına doğru fırlattığı sıralarda, Draco ve Harry de sohbet etmeye devam ediyordu.
"Sen ne yapmıştın?"
"Evlenelim demediğim kesin!"
Draco'nun bu sefer gerçekten sert görünen bakışları Harry'nin kahkahasının yarıda kesilmesine neden oldu. Boğazını temizleyip oturduğu yerde dik bir konuma geldikten sonra gözlüğünü düzeltip gözlerini duvardaki bir noktaya dikti. Uzun süre düşündükten sonra, "Çok büyük bir şey yapmadım ama onun gerçekten çok mutlu olduğunu hissettim. Zaten çok büyük şeyler yapmaktansa onu gerçekten mutlu edecek bir şey üzerinden yürümek daha önemli bence."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret touch // dramione
Fiksi PenggemarHermione Granger, tek bir gecenin hayatını bu denli değiştirebileceğini nereden bilebilirdi ki?