Burçin artık rahat nefes alabiliyordu hatta bilinci de açılmıştı. Doktor şivanın yanına gelip.
-Uyandı lakin biraz daha uyutmamız lazım bedeni fazla yorgun.
-Bilinci açıkken yanına girsem yanında olduğumu bilsin yeter.
-Tamam ama en fazla 10 dakika kalabilirsin uyutmamız lazim. biliyorsun
Açılan kapiyla o yöne döndü burçin gelen "kocasıydı"
-Burçin nasılsın iyi misin?
Yorgundu burçin konuşacak mecali bile yoktu.
-iyiyim. Dedi sadece
Şivan biraz daha yaklaşıp ellerini tuttu-Ben hep burdayım iyi olup kalacaksın anlaştık mı?
-Hıhı anlaştık ali nerde?
- ona söylemek istemedik ama öğrendi kapının önünde ağlıyor iyi diyorum ama dinlemiyor ağlıyor.
-Onu çağır uyumadan önce konuşmak istiyorum.
-Burçin bizim konuşacaklarımız var aliyle sonra konuşursun.
-Şivan konuşmak istemiyorum aliyi çağır yeter.
-peki.
Kendisi çıktı odaya tekrar aliyle el ele girdi.
Ali burçini görünce
-Anne!!
Diyerek sarıldı. Burçin bu söz üzerine ağlamaya başladı şivan bu tablo karşısında çaresizdi.Burçin ona sarılan oğlunun saçlarını öptü ve
-Tamam anneciğim ben iyiyim.
-anne çok korktum sende beni bırakacaksın sandım.
-Ben hep yanındayım anneciğim hep tamam mı?
-Anne gitme.
-Gitmiyorum oğlum sadece uykum geliyor uyuyacağım biraz ağlamak yok yoksa çok üzülürüm.
-Tamam anne söz ağlmayacağım.
-Aferin benim oğluma.
-Sen artık dışarıya çık ali ben annenle konuşup geleceğim. Dedi şivan
Burçin oğluna sıkıca sarılıp öptü ardından ali de onu öptü. Ali odadan çıkınca şivan karısının yanına geldi.
-Burçin iyi olacaksın ve uyandığında hicbirsey eskisi gibi olmayacak. Alnını öptü bu öpücük "artık benimsin" anlamına geliyordu bir adam eğer dudağından yahut yanağından öpüyorsa farklı seviyordur ama eğer alnından öpüyorsa HELALİMSİN diyordur ona.
Burçin dediklerinden hicbirsey anlamamıştı kocası çıktı ve ardından doktor girdi yine uyuyacaktı... uyku ölümün kardeşi derler sahiden de öyle uyku ölümün kardeşidir.
Hamzaysa evde kardeşini ve annesini avutuyordu onları biraz sakinleştirince abisinin aradı
-Abi?
-söyle Hamza.
-Yengem iyi mi abi.
-Iyi aslanım daha iyi olacak.
-Tamamdır abi ben hastaneye geliyorum birsey lazım mi?
-Yok
Hamza Son hız hastaneye gitti. Bu aralar fazla yorgundu uyumuyordu hiç sürekli gelen gidenle uğraşıyor haliyle fazla yoruluyordu.
Hastaneye abisinin yanına gitti bir süre bekleyip aliyi de alıp eve döndü.
Şivan da üzerini değiştirmek maksadıyla eve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMEN HANIM
General FictionSpiritüel= 2. (21.11. 2020) Güç= 1. (13.09.2022) "Torunumu hayata döndürdüğün gibi oğlumu da hayata döndür" dedi yaşlı kadın. Peki şimdi ne olacaktı? "Olacağına inandığın her şey birgün gerçekleşir." Kapak tasarım: ebrar-ky