49.BÖLÜM "GÜZELİM"

3.9K 226 61
                                    

Finalimize çok az kaldığını belirtmek isterim. Her güzel şeyin sonu olduğu gibi masalınızın da bir sonu olacak kısa bir süre sonra.

Vote ve bol bol yorum yapmayı umutmayııınnn 🐣

Satır arası yorumlarınızı heyecanla bekliyorum💫

Çokça sevgi💘

Keyifli okumalar 👀

"Hala soruma cevap vermedin hanımağam?"

Soru mu sormuştu?

"Hangi soru?"

"Özledin mi beni?"

**
Burçin kocasının sorduğu soruya cevap vermeden ellerini çekti.

"İçeriye geçelim üşüdüm"

Şivan kaçan karısının peşine düşüp girdiği odaya girdi.

Kendisinin odaya girmesiyle Ateşin ve Fatma hanımın gözleri ona dönmüştü.

Fatma hanım ayağa kalkıp Şivana doğru yürüdü

"Anlatacakların bitmiş belli ki, yolun da uzun sana iyi yolculuklar"

Şivan gülümseyip karısının yanına oturdu.

"Bitti Fatma hanım, Yolumuz uzun doğru. Sabah hazırlanır çıkarız. Karım ve çocuklarımla"

karım ve çocuklarım derken üstüne basa basa söylemişti.

"Kızım ve torunum hiçbir yere gelmiyor. Ali için bir şey diyemem ama Zeynep ve Burçini almana izin vermem"

Şivan eliyle karşısında ki koltuğu işaret ederek konuştu.

"İzin almadım zaten ama buyrun oturun da anlatayım. Siz benim karımın annesisiniz size saygısızlık yapmak istemem"

Fatma hanım gösterilen yere oturup karşısında ki adamın anlatacaklarını bekledi.

Şivan konuşmayı pek sevmezdi, uzun uzadıya bir karısına konuşmuştu bu zamana kadar, ama işler şimdi farklıydı. Derin nefesi ciğerlerine doldurup karşısında ki kadına olan biteni anlattı. Fatma hanım duyduklarıyla söylediği onca söze pişman olmuştu. Şivanı defalarca suçlamış demediğini bırakmamıştı. 

"Şivan"

diyebildi yalnızca. Şivan duyacaklarını biliyordu, ama dinlemek istemiyordu tek isteği karısını da alıp bir an önce evlerine dönmekti.

Ayağa kalkıp Burçinin de elinden tutarak kaldırdı. 

"Şimdi izninizle biz uyuyalım, malum yol yorgunuyum."

karısını da peşinden sürükleyip salonun çıkışına yürüdü, kapının önüne geldiğinde aklına gelenle durup arkasına döndü.

"Unutmadan, seni bir daha karımın yanında görmeyeyim yoksa seni farklı ateşlerle tanıştırırım"

Sözlerin hedefi sessizce olan biteni dinleyen Ateşten başkası değildi.

 Karısı önde kendisi arkada Burçinin girdiği odaya girdiler. Beşikte yatan kızına ilerleyip kokusunu içine çekerek öptü, ardından çift kişilik yatağın solunda yatan oğlunun saçlarını öpüp açılan üstünü örttü.  Kendisini izleyen karısına yaklaştı.

"Sabah hazırlanın eve dönelim"

Şivanın sesinden kendisine kırgın olduğunu anlayabiliyordu Burçin.

"Gelmek istemiyorum"

diye karşılık verdi adama. Şivan sınandığından emindi. 

"Ne demek gelmek istemiyorum Burçin?"

ÖĞRETMEN HANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin