42.BÖLÜM "MERHAMET"

5.7K 307 119
                                    

Medyada sizler için çok  sevdiğim güzel bir şarkı önersi bıraktım. Dinlemeyi unutmayım♡ umarım beğenirsiniz. Diğer bölüme vote vermeyenler lütfen versin. Okumadan önce yıldıza dokunmayı unutmayın ♥️

Başka hiçbir şey söylememişlerdi. Burçin Şivanın yapacaklarından korkuyordu.Halil onu bile isteye vurmamıştı. konağa geldiklerinde Burçin kızını merak etti Ali hala okuldan dönmemişti. kocasının yardımıyla odasına çıktı. Asiye hanım ve Narin kucaklarına Zeynepi almış,küçük kızı da boncuk boncuk bakıyordu etrafa yanında duran kocasına baktı. Zeynepi görünce yumuşamıştı. Koluna dikkat ederek kızını kucağına aldı. Kızını uyuttuktan sonra kocasının yanına geldi..biraz naz yapsa göz çıkmazdı değil mi

Kocasına sırnaşıp,masum masum baktı. Şivanın gözleri kinden kızarmıştı. 

"Zeynep uyuduguna,sen de iyi olduğuna göre şimi o itin cezasını kesebilirim"

Burçin nazlı sesiyle konuştu.

"Hayır Şivan gitme,kolum çok acıyor yanımda kal" 

Şivan elbette karısının ne yapmaya çalıştığını biliyordu. Burçin ise neredeyse vurulduğuna sevinecekti. Çünkü yüzüne bile bakmayan kocası şimdi yanına oturmuştu. Biraz daha yaklaşıp başını kocasının omuzlarına bıraktı. Artık söze girse iyi olacaktı.

"Halil beni bile isteye vurmadı."

Söylediği sözler bile kocasının gerilmesine sebep olmuştu. Ama susmayacaktı.

"Sadece sen abisinin ölüm emrinden vazgeç diye,korkutmak amaçlı yaptı"

Şivan karısına dönüp dümdüz bir sesle konuştu.

"Abisinin ölüm emrinden vazgeçeyim diye gelmiş olabilir,zaten bana da abi ve kardeşi ayırmak yakışmaz"

Burçin  yüzünde ki gülümsemeyle kocasına döndü. Onun merhametinden şüphesi yoktu zaten.

"Biliyordum...Vazgeçeceğini biliyordum"

Şivan saf saf gülümseyen karısına baktı....bu kadar saflık fazlaydı. ardından sözlerine devam etti. 

"Dediğim gibi abi ve kardeşi ayırmayacağım. Bu gece ikisini de aynı çukura gömeceğim."

Burçin duyduklarıyla buz kesildi. 

"Şivan bak abisi ne yaptı bilmiiyorum ama yapma. Benim kocam katil olamaz..olmamalı"

Şivan ayaklandı.

"Burda işlerin böyle yürüdüğünü biliyorsun. Ortada bir suç var ve cezası neyse ödeyecek"

Şivan arkasını dönmüş çıkacaktı ki karısının sesiyle durdu.

"Eğer bu gece senin emrinle birileri  ölürse o kan bulaşmış ellerinle ne benim,ne de çocuklarımın yanına gelme."

Şivan duyduklarını da yanına alıp çıktı. Geldiği tepelik yerde derin  nefesler alıp verdi. Yapılacak şey çok basitti. Suçu işleyen cezasını çeker,ve Dünya bir pisliğe daha veda eder..kural basitti. 

Ama işlenen suçta adı dahi  geçmese de verdiği ceza ona da bir ceza doğuracaktı.

oğlu,kızı,karısı.. Şimdi kararından emin bir şekilde devam etse kendi cezası ona ağır gelecekti.. Ama kurallar...ama ailesi...ama...ama...ama

Elinde amalarıyla kalmıştı ortada. Daha düşünmeye niyetliydi ama çalan telefon yeter der gibiydi. Gelen mesajı okumak için açtığı telefon ekranında karısı ve çocuklarını gördü. Kalbi titremişti.  Her adım attığında ayağının altında ki toprak gibi.

ÖĞRETMEN HANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin