21.Bölüm "HASTA"

9.8K 505 23
                                    

Şimdiden hayırlı bayramlar💕💕💕

"Uyandın" dedi burçin

"Siz öyle istememiş miydiniz hanım ağam?"

"İ-stedim"

Şivan acıyla olduğu yerde gerildi. Hâlâ acısı vardı.

"Sen... sen eve gitmeyecek miydin? Hadi git biraz dinlen"

"Olmaz Şivan kalmam lazım uyandın yanında kalayım"

Karısının elini tutup gözlerine baktı.

"Şimdi eve git dinlen hem bebeğimiz de yoruluyor oğlumuzun da yanında ol akşam hamza seni getirir tamam mı?"

"Söz mü?"

"Söz"

Yaklaşıp yanağını öptü kocasının.

"Kendine dikkat et"

Oddan çıktığında onu bekleyenlere müjdeyi verdi. Hamza onları eve bıraktı saat daha 08:00'di oğlunun odasına gitti hala uyuyordu miniği. Yanına kıvrıldı. Oğlu tıpatıp kocasına benziyordu,siyah gür saçları,esmer teni,siyaha yakın koyu gözleri ve gür kirpikleri. Aliye baktıkça kocasını görüyordu. Oğluna baktığı sırada uykuya daldı.

*********
Yüzüne konan öpücüklerle uyandı. Oğlu minik minik onu öpüyorudu.

"Anneciğim günaydın"

"Günaydın anne"

Doğrulup saate baktı akşam üzeri olmuştu saat 5'e geliyordu. Endişeyle döndü oğluna.

"Oğlum sen yemek yedin mi?"

"Yedim anne. Hatta biliyor musun bir sürü yedim"

"Aferim benim oğluma"

Ali yaklaşıp elini annesinin karnına koydu.

"Anne kardeşimin adı ne?"

"Şimdi belli olmaz ki o anneciğim doğsun hep birlikte koyarız."

"Peki kız mı, erkek mi?"

"O daha çok küçük yani kız mı olur erkek mi olur bilmiyoruz. Biraz zaman geçsin oda belli olacak sen kız mı olsun istiyorsun yoksa erkek mi?"

"Kız olsun. Ben onu herşeyden korurum"

Babası gibiydi işte. Kocaman yüreği vardı.

Burçin kalkıp duş aldı. Karnı acıkmıştı mutfağa inip akşam yemeğine yardim etti. Yemeği hızla yiyip hamzaya döndü

"Beni şivanın yanına götürür müsün?"

"Babamla gidecektik zaten hazırlan çıkalım yenge"

Oğlumu uyutup aşağıya indi. Oğlu gün boyu babasını sorup durmuştu. Yol bir türlü bitmek bilmiyordu sanki. Sonunda vardıklarında derin bir nefes aldı. Asansöre binip 5. Kat tuşuna bastı sanki bugün herşey ona inat gibiydi asansör olabildiğince yavaştı hatta bir ara içinden 'merdivenleri kullansam daha hızlı çıkarım' diye bile geçirdi. Sonunda geldiklerinde heyecanla odanın kapısına geldi. Hamza yengesindeki heyecanla gülümsedi. Sadri ağa ise gelinine baktıkça şükür ediyordu. Burçin kapıyı açıp içeriye girdi. Kocası uyuyordu. Sadri ağa doktorla konuşup hamzanın yanına geldi.

"Oğul narini de al biz gidelim. Burçin burda zaten" ardından burçine dönüp

"Kızım bir ihtiyacın olursa bir şey olursa hemen ara"

"Tamam baba"

Onlar gitmişti ve burçin kocasıyla tek kalmıştı. Ellerini bir an olsun kocasının elinden ayırmıyordu. Şivan elinde hissettiği sıcaklıkla hafif gülümsedi güzel gözlü karısı yanındaydı. Kokusundan anlamıştı. Gözlerini aralayıp baktı.

ÖĞRETMEN HANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin