33. BÖLÜM "MİSAFİR"

7K 425 60
                                    

Okumadan önce yıldıza bir kere dokunmayı ve vote vermeyi unutmayın.  Sizleri seviyorum🌿 keyifli okumalar♥️

Güneş gökyüzünde tüm ihtişamıyla duruyor ve sabah olduğunu bildiriyordu. Burçin uyanmış karşısında uyuyan kocasını seyrediyordu. Dün geç kalmış kocasını geçirememişti bile. Kalkıp üzerini değiştirdi. Hâlâ uyuyan kızı ve kocasına bakıp güldü uzunca bir zaman bu anın hayalini kurmamış mıydı?  Çok şükür ki şimdi yaşıyordu tüm hayal ettiklerini.

Kocasına kıyafet çıkarıp yanına yaklaştı.

"Şivan uyan hadi"

Şivan ağa uyanmak bir yana duymamıştı bile.

Burçin birkez daha dürttü bu sefer Şivan gözlerini açmış karısının yeşil gözlerini yakalamıştı.

"Rojbaş evinamın"

"Günaydın ağam"

Şivan kalkıp banyoya gittiği sırada burçin de kızını pusete dikkatlice  yerleştirdi. Kocası çıkınca birlikte aşağıya indiler. Ali çoktan babaannesiyle masaya oturmuştu. Burçin oğluna yaklaşıp öptü. Ardından asiye hanıma dönüp.

"Günaydın anne."

"Günaydın kızım"

Sadri ağa hamzanın kapısının önüne gelince durdu. Aralık olan kapıdan gördüğü kadarıyla haylaz oğlu aynanın karşısında saçı başıyla uğraşıyordu. Odaya girip hamzanın kafasına yumuşakca vurdu.

"Düş önüme"  diye sertçe uyardı.

"Ya bav ne vuruyorsun iki saattir bu saçla uğraşıyorum ben"

Sadri ağa elini tekrar vurmak için kaldırdığı sırada hamza aradan sıvışıp kaçmıştı. Şivan merdivenlerden inen kardeşi ve babasına baktı kim bilir hamza yine ne yapmıştı da bu kadar gülüyordu.

"Bav birşey yaptıysa de bana ben haddini bildireyim onun"

"Ağabey sen beni dövmek için yer arıyorsun dön çocuklarınla ilgilen"

Salona giren zehrayla kıza baktı hamza. Abisi o sırada birşey diyordu ama hamzanın gözü,kulağı,eli,kolu tamamiyle kızın üzerinde yoğunlaşmıştı. Elbette ki bu bakışları gören birileri vardı. Hamza bir süre daha kıza baktı. Ardından zehra çıkınca kendini toparlayıp kahvaltıya oturabildi.

Kahvaltıya başlandığı sırada asiye hanım konuya girdi,

"Bugün halime teyzenler gelecek haberiniz olsun"

Burçin adı geçen kişiyi tanımıyordu ama kimse de konu hakkında konuşmamış baş sallamakla yetinmişti.

Şivan kalkınca o da kalktı ve kocasını uğurlamak için kapıya gitti. 

"Şivan halime teyze kim?"

"Annemin teyzesi güzelim."

Burçin kafasını anladım dercesine sallamış kocasını geçirmişti.

Sadri ağa asiye hanımla terasa geçip oturdu. Burçin kızlara yardim etmiş öğlen çay için gelecek olan misafirlere ikramlık hazırlamıştı. Herşey bitince odasına çıkıp duş aldı üzerine siyah bir elbise geçirip haki yeşili şalını taktı.

Kızını da giydirip oğlunun odasına gitti. Oğlu için kıyafet çıkarıp giymesine yardımcı oldu. Oğlunun da elinden tutup avluya indi. Merdivenlerdeyken karşılaştığı üç kadınla misafirlerin geldiğini anladı. Kadınlar salona girince o da salona girdi. Halime teyzenin elini öpüp ardından iki genç kızla selâmlaştı.

ÖĞRETMEN HANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin