9. bölüm"ÖPÜCÜK"

16.9K 766 92
                                    

Zaman ilerlemişti. Burçin artık sağlığına kavuşmuştu.

Alinin elinden tutup kreşe götürdü ve derse başladılar.
Oğlu... biricik oğlu belki canından kanindan değildi ama o onun herseyiydi.
Derslerin tam ortasında kapı açıldı ve ellerinde çiçek olan biri girdi. Burçin şaşkın şekilde çiçeği aldı üzerindeki notu okudu "sağlığına ve işine geri dönmeni kutlayalim seni bana bağışlayan Allaha şükürler olsun"

Gülümsedi Şivan bu hediyeyle onu çok mutlu etmişti. Elini telefona uzatti ardindan tekrar vazgecip Akşam eve gidince teşekkür etmeyi düşündü.

Kreste gün bitince oğlu ile birlikte onları bekleyen araca bindi.

Yemek hazırlığı başlamıştı ama Burçin yorgundu Asiye hanımın yanina gidip

-Ben biraz yorgunum dinlensem olur mu?

-Tabi kızım dinlen sen.

Yatağına gidip uzandı. Şivan gelene kadar uyuyacaktı.

Kapıyı iki üç çalışında kapı açıldı kapıyı kız kardeşi narin açmıştı. Narine bakıp

-Burçin nerde?

-Odasında uyuyor abi.

Kafasını anladım şeklinde sallayıp odalarına çıktı.

Karısı hala yatakta uyuyordu sessizce dolaba yaklaşıp kapağını açtı.

Burçin çıkan sesle gözlerini açtı.

-Sen mi geldin?

-evet uyu sen ben üzerime değiştirip çıkarım.

Burçin içinden geleni yapıp kocasının yanına gitti ve yanağına bir öpücük kondurdu.

-Teşekkür ederim Şivan.

-ne içindi bu?

-Bugun bana gönderdiğin çiçekler için.

-Ben bugun sana çiçek göndermedim.

-Nasıl yani kim gönderdi o zaman?

Şivan sinirle soludu

-kim benim karima çiçek gönderebilir Burçin?

-sen değildin yani?

-Değildim dedim ya.

Kim diye düşündü durdu

-Çiçek nerede?.

Köşeyi işaret etti Burçin.

Şivan gidip çiçeği aldı notu inceledi

-sen uyu benim işim var gece gelmem. Deyip çıktı.

Burçinde tat tuz kalmamıştı. Geceyi ayakta geçirdi. Şivan yine yapmıştı yapacağını

Sabah tatsız tuzsuz kalktı yataktan aksam da yemek yemediği için acikmisti aşağıya indi kocasına bakmadan kahvaltısını yaptı Şivan dünden beri arıyordu karısına çiçek gönderen kişiyi kahvaltıda Şivan gelen telefonla ayaklandı ve telefonu açtı

-Alo

- nasılsın Şivan ağa güzel karın nasıl ?

-Kimsin lan sen?

-Boşver beni karın beğendi mi çiçekleri ?

-ulan bana bak seni bulursam yemin olsun eşşek sudan gelene kadar doverim seni

Tiz bir kahkaha ve ardından gelen kapatma sesiyle daha da sinirlendi Şivan. Aklından tek bir işim geçiyordu ve emindi ki o isim doğruydu "BERDAN"

Arkasını dönünce karısı ile karşılaştı

-Kimdi o?

-Sana çiçek gönderen soysuz.

-Şivan ben gerçekten bilmiyordum yani eğer bilseydim yemin ederim almazdım o çiçeği.

-Biliyorum Burçin sen dert etme ben sana güveniyorum.

Tekrar kahvaltıya döndüler. Şivanın aklında öyle planlar vardı ki berdan ne tahmin edebilir ne aklından geçirebilirdi. Kahvaltıdan sonra burçin kocasını işe uğurladı,Şivan eden çıkar çıkmaz ilk iş berdanın şirketine gitti. Asansör 9. Katta durdugunda ceketini düzeltti ve BERDAN SOYLU yazan odaya girdi.
Kapıyı hızla açıp girdi,berdanın şokunun geçmesini beklemeden koltuğa oturdu.

-Hayırdır berdan soysuzu dondun kaldın.

-Hoşgeldin Şivan hazindar

-Pek hoş gelmedim. Dedikten sonra ayağa kalkıp yumruğunu salladı.

-Sen kimsin lan benim karima çiçek gönderirsin.

-Ne karısı lan ne karısı! Oğluna bakıcı aldın sen

-Bana bak lan sen benim karima bakıcı diyemezsin. Dedi ve ardı ardına yumruklar sıraladı. Kendisi yorulunca bıraktı

Kendi şirketine giderken hala sinirliydi karısı onundu sadece onun!

Şirkete gidip kafasını ise gömdü.

Burçin kreşe gidip yine çocuklarla vakit geçirdi ama kafası hala kocasındaydı çok sinirlenmiş ve pek belli etmemeye çalışmıştı. Ama burçin anlamıştı.

Telefonun zil sesi ile aklından düşünceleri bir kenara attı. Şivan yazısı ile hemen açtı telefonu.

-Efendim.

-Kreşte misin hala?

-Evet.

-nasılsın peki?

-İyiyim sen?

-İyiyim bende işlerle uğraşıyorum bi arayayım dedim.

-Iyi yapmışsın.

Bir süre sessizlik hüküm sürdü ardından

-Burçin. Dedi Şivan

-Efendim.

-Sen benim karımsın.....

Hicbirsey diyemedi

-Ben kapatayım isim var.

Kapatıp bir süre durdu karısı olduğunu kabul etmeye başlamıştı artık...

Akşam yemeğinde de uzun süre bakıştılar.

Akşam odaya çıktıklarında

-karıcığım kizdin mi sen bana?

Burçin şok geçirdi KARICIĞIM demişti ona.

-Kı-kızmadım.

-Yüzün neden asık peki?

-asık değil ki sana öyle gelmiş.

-Ben bugun güzel karımla güzelce uyumak istiyorum.

Burçin sustu bişey diyemedi lal oldu dili. Şivan ise karısına sıkıca sarıldı berdanın sözleri kulagindaydı o sözleri hatırladıkça daha sıkı sarıldı...

Kısa bir bölüm oldu özür dilerim ama çok beklettim bende hemen ataýim dedim yazım hatasi varsa affola. Sizi çok seviyorum çok güzel mesajlar yorumlar geldi bölümün gelmesi için iyiki varsınız ailem.. bu arada instagram hesabım berc.este 😊beklerim.

ÖĞRETMEN HANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin