"Keyifli okumalar."🌿
Stresli geçen zamanların ardından bugün biraz daha iyi hissediyordu. Gözlerini açıp gerindi. Yan tarafına döndüğünde kocasının yüzüne baktı,elini karnına koyup sessizce mırıldandı.
"Baban hala uyuyor kızım, uyandıralım öyle değil mi?"
Yavaşça yaklaşıp kocasının yanağını öptü. Tepki bile vermeyen kocasına bu sefer seslendi
"Şivan hadi kalk"
Gözlerini aralayıp kocasına baktı Şivan.
"Günaydın evinamın"
"Günaydın hayatım ama ben hala dediklerini anlamıyorum"
Şivan yaklaşıp yanağını öptü.
"Sevgilim..."
Burçin gelen cevapla gülümsedi.
Karnına elini koyup gülümsedi"Baban uyandı miniğim."
Şivan karısına yaklaşıp karnını öptü.
"Şu sert adamdan neler çıkardın öğretmen hanım. Neler yapıyorsun bana"
"Hiçbirşey yapmıyorum. Sadece seviyorum"
Yataktan kalkıp banyo da işlerini halletti. Odaya girdiğinde kocası üzerini değiştirmiş kendisini bekliyordu. Kendisi de hızlıca hazırlanıp kocasına döndü telefonuyla ilgileniyordu. Muhtemelen gelen maillere bakıyordu. Bu aralar fazla yoğundu.
Kahvaltıya indiklerinde oğlunun hazırlanmıs kahvaltı yapıyor oldugunu gördü. Ali kendisini yormamak için kendisi hazırlanıyordu. Burçin kocasının yanındaki yerini alınca. Kahvaltıya başlamışlardı. Kayınbiraderinin konuşmaya başlaması ile ona döndü.
Kayınbiraderi babasından müsade alıp başaldı söze."Size de uygun olursa yarın akşam inciyi istemeye gidelim." Asiye hanım sevinçle gülümsedi. Karar alınmış ve hafta sonu inciyi istemeye gideceklerdi. Burçin sevinmişti. Sonunda kayınbiraderi de sevdiğine kavuşacaktı. Üzerinde hissettiği gözlerle kocasına baktı ve gülümsedi.
Yarın için hazırlıklara şimdiden başlamaları gerekiyordu.
Asiye hanım hamzaya dönüp:"Oğlum çiçek çikolata siparişini bugünden ver." Diye tembih etti. Şifanın kalktığını görünce burçin de kalktı. Şivan ceketini giyerken Burçin de Aliyi servise bindirip göndermişti. Arkasını dönünce kocasıyla karşılaştı.
"Hayırlı işler. Kendine dikkat et"
"Ederim sende kendini çok yorma,hatta bi şeye elimi sürme"
Sıkıca sarıldığı adamı bırakmak istemiyordu. Ona sarılmayı seviyordu. Ne zaman sarılsa karşılığında kocası da onu sıkıca sarardı. Güvende hissediyordu kendini.
Kocasından ayrılıp onu da uğurladı.
Ardından evdeki telaşa kapılıp gitti. Aradan 1 saat geçmişti ki telefonunun çalmasıyla elindeki temizlik bezini kenara bıraktı. Kocası arıyordu."Efendim Şivan"
"Burçin çalışma masasının üzerinde dosya var. Onu ömere ver bana getirsin."
"Annem ömer abiyi bir yere gönderdi. Ben getireyim mi?"
"Ömer yokmuş nasıl getireceksin?"
"Şivan araba kullanmayı bildiğimi biliyorsun."
"Tamam şimdi tartışmanın sırası değil hadi çabuk ol"
Yüzüne kapanan telefonla hızla merdivenleri çıktı. Çalışma odasına girdiğinde masanın üzerinde dosyayı gördü. Alıp odasına geçti. Üzerini değiştirip,asiye hanıma haber verdi. Evin bahçesindeki garajdan arabasını alıp şirkete doğru gitti. Şirkete geldiğinde içeriye girdi. Neredeydi ki kocasının odası? Danışmaya doğru gidip danışmandaki adama sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMEN HANIM
Ficção GeralSpiritüel= 2. (21.11. 2020) Güç= 1. (13.09.2022) "Torunumu hayata döndürdüğün gibi oğlumu da hayata döndür" dedi yaşlı kadın. Peki şimdi ne olacaktı? "Olacağına inandığın her şey birgün gerçekleşir." Kapak tasarım: ebrar-ky