1.bölüm:İntikam'ın ateşi

60 2 0
                                    

Esra önünde dizilmiş matruşka bebeklerini tek tek oku ile vuruyordu.Simsiyah dalgalı saçlara sahipti esra..

Karamel rengi gözlerinde parıldayan intikam ateşi bir an olsun hiç sönmedi.

Arkasında bir hışırtı duyunca okunu hazırlayarak yeni hedefine döndü.

Miraç:"Hop! Sakin ol,şampiyon.. Ben dostum!"

Esra:"İşe yaramaz kardeşim benim! Yine ne istiyorsun?"

Miraç:"Prenses şüheda seni çağırıyor.."

Esra izin alıp da prensesin odasına girdiğinde onun yine ateri oynadığını gördü.

Prenses:"Sana çok seveceğin bir görev vereceğim muhafız!"

Esra: "Ne istersen arkadaşım.."

Prenses:"Mesai saatinde senin arkadaşın değilim esra! Yerini bil."

Esra:"Özür dilerim prensesim,"dedi.Sonra:"Görev nedir?" diye sordu.

Prenses ateri'yi bir köşe'ye bırakıp bir an esra'nın gözlerinin içine baktı ve:

"Sera kralını öldür,"dedi.

Esra:"İşte bunu zevkle yaparım,"dedi.

Babasını hatırlıyordu.Prenses'in odasından çıkarken de babasını hatırladı.

Esila'yı istila eden ve her yeri talan eden sera muhafızları..

İçlerinden iki tanesi esra'nın babasını tuttu.

Esra: "Babaa?? "diye çığlıklar atarken sera kralı elinde kraliyet kılıcıyla geldi ve esra'nın babasını onun gözleri önünde kılıçtan geçirdi.Prenses şüheda'nın babasını esir alan sera kralı gözden kayboldu.

Prenses neden fidye ödemek istemiyordu?

Oysa babası'nın kaçırıldığı günden beri şüheda hep sera'ya fidye ödemişti.

Neyse böylesi esra'nın işine geliyordu.Onun için böylesi daha iyiydi.

Miraç esra bunları düşünürken sinsice ablası'nın yanına yaklaştı: "Bende geliyorum!"

Esra:"Senin gibi bir haşerat bana sadece ayak bağı olur.."

Miraç:"Geliyorum dedim beni engelleyemezsin."

Esra:"Seni engellemeyeceğim çünkü uğraşmaya bile değmezsin! Seni sadece görmezden geleceğim."

Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin