Miraç çok horluyordu.
Esra ne yaparsa yapsın uyuyamıyordu.
Esra'ya göre miraç tam bir baş belasıydı.
Küçüklüğünden beri onun ayağına takılan bir sıçan gibi..
Esra öyle düşünüyordu.Aile onun için babası öldükten sonra bitmişti ve esra yalnız kurt olmuştu.
Bir an içinden: Bu göreve de yalnız gelmek vardı ya.. diye düşündü.
Zifiri karanlıkta ayın etrafında toplanan yıldızları izledi.Birbirlerine ne kadar bağlılar,hiç kopamıyorlar diye düşündü ve içinden şu geçti:
Tıpkı bir aile gibi..
Ve kendi eksikliğini farketti:onun artık bir ailesi yoktu.Sadece başına bela olan küçük bir erkek kardeşi vardı.Esra 23 yaşındaydı ve miraç 17 yaşında!
Gerçi o da artık pek küçük değil diye düşündü esra..
Aniden miraç'ın bağrışma sesini duydu:" İmdat,imdat " diyordu.
Esra:" Miraç "diye bağırarak kardeşinin peşinden koştu.
Kardeşi hırsız ile kıyasıya mücadele ediyor ve kardeşinin çantasını kap kaç yapmaya çalışan hırsız miraç yüzünden binbir zorluk yaşıyordu.İkisi de çantayı çekiştiriyordu ama hiçbiri galip gelemedi.
Bu işi çözebilecek tek kişi esra'ydı.Hırsızın önünde duran ve mücadele veren kardeşine "eğil"diyen esra okunu kılıfından çıkardı.
Dikkatli bir şekilde hırsızın elini hedef aldı ve oku gönderdi.
Hırsız oku yediğinde acıyla kıvranarak ne yapacağını bilemedi ve o acıdan çantayı da unutup kaçmaya başladı.
Arkadaşı da onu peşledi.
Esra kardeşi miraç'ın yanına gidip: "İyi misin?" diye sordu.
Miraç: "Abla! Harbiden on ikiden vurdun.Sen adamı vurduğun an adam eline ok yediğinden çantayı düşürdü! Acıyla kıvrana kıvrana kaçtı," ikisi de gülmeye başladı.
Yakınlarda bir otel aradılar ve bir şehrin girişinde buldular.
Miraç " 2 kişilik oda lütfen " diyerek rezervasyon yaptı.
42 numaralı oda'ya geçtiler ve dinlenmek istediler.Ancak uykuya daldıktan 20 dakika sonra yanık kokusu her yeri sardı.
"Yangıın vaar!#"
diye bağırıyorlardı.
Millette ölüm telaşı vardı.Herkes kapış kapış! Esra uyandığında yanında miraç yoktu.
" Miraç,miraç!" diye seslendi.
Önüne koca bir taş düştü!
Bina yıkılıyordu.
Esra taşın üstünden atladı ve binbir zorlukla dışarı çıktı.
"Belki de miraç dışarı çıkmıştır" diye düşünmüştü.Ama miraç dışarıda da yoktu.
Bekledi..
Bekledi..
"Miraç!" diye avazı çıktığı kadar bağırdı."Yardım edin "diye çağrıda bulunan miraç'ı gördü.Dumanların arasından çıkmış,bitkin bir hali vardı.
Miraç'ın kollarında hande vardı.Hande çok fazla duman yuttuğu için bayılmıştı!
Miraç onu yangından kurtarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)
FantasyEsila şehrinde yaşayan esra,muhafız babasını öldüren sera kralından intikam almak isteyen öfke dolu bir kızdır.Prenses'in verdiği görev ile yolculuğa çıkan muhafız esra bu yolculukta sefa adlı bir genç ile tanışır ve sefa'ya aşık olur.Bilmediği birş...