Hande:Miraç kolumu bırakma!
Miraç:"Özür dilerim.."
Hande:"Kolumu sıkı sıkı tut ki bizi bir daha ayırmaya kalkan olmasın! Kıskananlar hasedinden çatlasın."
Hande'nin ağzına laf verdiği için esra'nın içi içini yiyordu.Daha kardeşini bile koruyamıyorken nasıl bir muhafız olacaktı!
Esra çok kötü bir özgüven zedelenmesi yaşıyordu.
Bu zayıf görünümlü kız esra için herkese kafa tutmaması gerektiğini bildiren büyük bir ders olmuştu.
Hande:"Aa festival!! Miraç oraya gidelim aşkım! Hadi.."
Miraç kolunu acıtan hande'ye "Hande,dur.Çekiştirme" dedi.
Miraç ile hande mutlu mutlu festivale gitmek için şehrin kapısına ulaştıklarında esra içinde dolup taşan bir öfkeyle onları izliyordu.Ne olursa olsun bu kızdan nefret edecekti esra..
Yakışıklı kardeşini kaptığı için..
Onu yenip onun özgüvenini zedelediği için..
Miraç, kıvırcık siyah saçlı bir çocuktu.Karamel rengi gözlere sahipti ve esra'ya göre kardeşi oldukça yakışıklıydı.
Esra miraç'a mükemmel karaktere sahip kızları yakıştırıyordu ve esra'ya göre hande bu kızların içinde olacak en son insan bile değildi.
Esra depresyona girip kafa dağıtmak için bir kaç mağazanın önünde dolandı.Bir giyim mağazasının önündeki askılıklarda bulunan kıyafetlere baktı.O sırada bir elin yere düşen bir şeyi aradığını farketti.Adam askılığın öbür tarafındaydı ve şapka esra'nın olduğu tarafa düşmüştü.Esra yere eğilerek şapka'yı yerden aldı.Ve askılığın öbür tarafından çıkıp gelen adama uzattı:" Bu sizindi sanırım,"dedi.
Şapka'nın sahibi esra'nın yaşlarında mavi saçlı ve karamel gözlü bir çocuktu.Esra'ya göre yakışıklıydı da..
Esra aniden bayıldı ve başı çocuğun göğsüne düştü.Sonra kendine gelerek: "Ben iyiyim, iyiyim " dedi.
Çocuk:"Güneş başına geçmiş olmalı.. Su ister misin? "
Esra:"Su mu?" diye sordu.
Çocuk:"Dur,sana alayım.."
Esra çocuğun pelerinini tuttu.Bekle! Senin adın ne? diye sordu.
Çocuk:Sefa,dedi.Sonra:"Bekle,hemen geliyorum "diyerek gitti.Sefa suyu aldı ve esra'ya içirdi.Sonra kızın başına birazcık su döktü.Onu serinletmek istemişti.Kendi başınada su döküp serinledi.
Esra:"Neden prens gibi giyiniyorsun? Kraliyet ailesinin bir üyesi misin?"
Sefa:"Bu sadece bir kostüm,bu dükkandan satın aldım.Gel,sana da alalım" dedi.
İçeri girdiler,sefa esra'ya kedi kız kostümü aldı.
Sefa:"Gel,gidelim"
Esra:"Niçin?"
Sefa:"Buraya ne için geldik? Eğlenmeye gelmedik mi?" diyerek kızın kolunu tutarak kızı zorla peşinden festival alanındaki konsere sürükledi.
Bol bol eğlenip şarkı söylediler.Tam o sırada bir bomba patladı ve bir girdap herşeyi içine çekmeye başladı.Sefa mıknatıslı ayakkabıları sayesinde yere kenetlenmişti.Esra'yı kollarından tutup kendine sardı
.Etraf sakinleşene dek böyle kalacaklardı.Esra etrafı taradı ama miraç ile hande yoktu!
Miraç bir halata bağlanmış bir halde konser alanına geldi ve yavaşça girdap'a yaklaştı.Elindeki zıt kutuplar olan iki mıknatısı bıraktı ve girdap onları içine çekince patladı.Ortalık sakinleşince esra ne durumda olduğunu farketti;sefa'nın kollarındaydı!
Gizemli biri ortaya çıkıp:"Hanginiz bu dahice fikrin sahibi? "diye sordu.
Miraç:"Ben,"dedi.
Adam:"Aferin çocuk,güzel plandı.Ama elimde o girdaplardan tonlarca var!!"
Hande ani ve çok hızlı bir hareketle girdapları adamın etrafına dizdi.Sonra da adama:"Bay bay"dedi.
Adam girdaplarla birlikte bilinmeyen ve geri dönüşü olmayan bir boyutun içine çekildi.
Esra ilk kez hande'yi övdü:"Aferin."
Hande esra'ya gülümsedi.Miraç:" Abla arkandaki kim?"
Miraç'ın sayesinde hande olayın başından beri orada olan şahısı farketti: bu abisiydi!!
Esra:" Aa yeni mi farkettiniz? Bu şahısın adı sefa, kendisi benim kahramanımdır "dedi.
"Teşekkür ederim centilmen beyefendi "diyerek sefa'nın önünde saygı ile eğilen esra'ya sefa aynı şekilde karşılık vererek esra'nın önünde saygı ile eğildi: "Önemli değil tatlı hanımefendi "dedi.Ve birbirlerine bakıp gülümsediler.
Miraç numaradan öksürdü ve oluşan romantik atmosferi bozmak istedi.
Miraç:"Bizimde hande ile kendimize kıyafet almamız gerekiyordu.Sizde bizimle gelin!"
Hande:"Neden aralarına giriyoruz ki miraç? Yalnız kalmak isterler belki!!"
Miraç:"Ablamı yabancı bir erkek ile yalnız bırakır mıyım sandın! Onlarda gelecek,"dedi.
Sefa" İyi,zaten benim de seni yabancı bir kızla yalnız başına gönderecek halim yok!"
Miraç: "Bu kız benim sevgilim,yabancı değil!"
Sefa yumruğunu sıkıyordu ve dişleri gıcırdıyordu.Birşey dememek için kendini çok zorluyordu.
Esra onun öfkeli olduğunu anladı:İyi misin? diye sordu.
Sefa:"İyiyim,gidelim bakalım şu mağazaya " dedi.
Mağaza'ya girdiklerinde ve kıyafet seçerken hande miraç'tan uzak durmaya özenle dikkat etti.Ve olası bir çarpışmadan hep kaçtı.
Hande askılı beyaz bir elbise ve turist şapkası aldı.Miraç siyah gömlek ve mavi kot pantolon aldı.
Mağazadan çıkarken miraç ve esra önden çıktılar.Esra kardeşiyle yan yana yürüdü ve sürekli onun kıyafetini övdü.Gömlek ve kot miraç'a çok yakışmıştı.Hande tam mağazadan çıkacağı sırada köşede saklanan sefa kızın kolunu haşince tuttu ve "Seninle sonra hesaplaşacağız,"dedi.
SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)
FantasyEsila şehrinde yaşayan esra,muhafız babasını öldüren sera kralından intikam almak isteyen öfke dolu bir kızdır.Prenses'in verdiği görev ile yolculuğa çıkan muhafız esra bu yolculukta sefa adlı bir genç ile tanışır ve sefa'ya aşık olur.Bilmediği birş...