Mandalina..
Koyu kızıl saçlı bukleli kız..
Meyveli'nin caddelerinde koşarak üstünde gelinliğiyle şehirden firar etmek istedi!
Ailesi yakalarlarsa onu sevmediği bir adama vereceklerdi çünkü..
Bu yüzden mandalina kaçtı!
Mandalina esra birden önüne çıkınca onunla çarpıştı ve yere düştü.
Esra:"Dikkat etsene! Neden önüne bakmıyorsun?"
Mandalina:"Acelem var,ailem peşimde! Beni zorla sevmediğim bir adam ile evlendirecekler!!"
Sefa:"Neden evlendirsinler ki?"
Mandalina:"Beşik kertmemmiş,babam ve onun babası biz bebekken ileri de evleneceğimize dair bize bir söz kesmiş!
Aileler arası anlaşmalı birşey yani,çocuklar ise kurban!"Sefa:"Çocuğu tanıyor musun?"
Mandalina:"Hayır,tanımıyorum!!"
Caddede, "Mandalina kaçma,buraya gel" diyen birinin sesi yankılandı.
Mandalina:"Eyvah abim! Lütfen beni ona vermeyin.Lütfen bana yardım edın!"
Sefa:"Gel bizimle,"diyerek kızı kolundan tuttu.Ve ormana doğru gittiler.Geniş bir ağaç bulunca ağacın üstüne çıktılar.Mandalina'nın abisi Grey ile birkaç adamı ağacın önüne geldiler.
Erik:"Grey! İzleri burada son buluyor,başka bir yere gitmemişler! Tam da buradalar!"
Grey:"Öyleyse neredeler erik? Kuş olup uçmadılar ya?"
Hepsi birden kafalarını kaldırıp yukarı baktılar.Ama bu ağaca tırmanan kişi görünmez olduğundan ve grey ile arkadaşları bunu bilmediğinden dolayı kimseyi göremeyince ağacın üstünü boş sandılar.
Onlar" Hadi,başka yerlere bakalım" diyerek uzaklaştıkları zaman esra sefa'ya sordu:"Neden bizi göremediler?"
Sefa: "Bu ağacın özelliği bu! Ağacın üstünde olan görünmez olur,"dedi.
Geceyi orada geçirmeye yetecek kadar erzakları olmadığı için ağacı terk etmek zorunda kaldılar.
Şehrin göbeğine gidip su aradılar ancak bir kale'nin önündeyken etrafları sarıldı.Grey mandalina'ya:"Sonunda seni buldum kardeşim,hadi eve dönelim "dedi.Uzaktaktan bir ses geldi: "Kızdan uzak durun!!" SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)
FantasyEsila şehrinde yaşayan esra,muhafız babasını öldüren sera kralından intikam almak isteyen öfke dolu bir kızdır.Prenses'in verdiği görev ile yolculuğa çıkan muhafız esra bu yolculukta sefa adlı bir genç ile tanışır ve sefa'ya aşık olur.Bilmediği birş...