Songül:"Akın bana gözlüklerimi ver",dedi.
Akının verdiği gözlükleri takınca etrafı tarayan songül:"Akın bu arkadaşlar kim? "diye sordu.
Akın:"Onlar senin kurtulman için yardım ettiler songül! Dostlarımız," dedi.
Songül:"Dost mu değil mi anlarız şimdi,"dedi.Ve esraları gözlükleriyle taradı.
Songül özel yapım gözlükleri sayesinde baktığı kişinin nereden geldiğini ve özel bilgilerini de görüyordu ama bunu ne zaman dile getirse ona deli diyorlardı.
Songül esraya dönerek:" Demek hiçbirşey'den haberin yok" dedi.
Esra:"Neden bahsediyorsun?"
Songül:"Şu sefa denen adam sera kralı ayrıca sana aşık! İntikam almak istiyordun değil mi? İntikamını al ondan hadi!!"
Esra:"Sefa?"
Sefa esra'ya çaresizce baktı.Esra onun bakışlarındaki masumiyete vurulmuştu zaten, bu adam nasıl katil olabilirdi ki?
Esra:Hayır sefa asla öyle birşey yapmaz.Onun kalbini kimse benden iyi bilemez,dedi.
Songül:Hımm.. Sende ona karşı boş değilsin demek!
Esra:Bunlar yeni koma'dan uyanmış bir kızın konuşacağı konular mı?
Songül:"Gerçek olduğunu düşünelim..
Diyelim ki sefa gerçekten katil yine de onun yanında olur muydun?"Esra:"Hayır,bunu düşünmek istemiyorum" dedi ve sefa'nın elinden tutarak çıkış kapısına ilerledi.
Songül:"Dur bir dakika esra! Etrafındaki insanları iyi seç,hepsi tekinsiz! Mesela şu koyu yeşil saçlı kız hande! Neden hızlı olduğunu ve neden doğal renk saçlara sahip olmadığını biliyor musun?"
Esra:"Hayır ve bilmek istemiyorum,"deyince songül pisikopatca güldü:"O da yalancının biri! İki yüzlü,hande sera'nın kraliçesi olduğundan bu özelliklere sahip! Benden bu kadar,"dedi.
Esra peşindekilerle çıktığında songül ve akın orada kalakaldı.Akın:"Aşkım,neden insanlara bunu yapıyorsun?"
Songül:"Neyi? Gerçeği bilmek sence de daha iyi değil mi?"
Akın:"Tabi gerçeği bilmek daha iyi..
Ancak sen gözlüklerin sayesinde kehanetlerde bulunurken insanlar senden korkup kaçıyorlar.Bunu yapma,"dedi.Songül:"Özür dilerim"
Akın kollarını açıp:"Gel,"deyince songül gülümseyerek sevdiğine sarıldı.
Sefa:"O deliye inanmıyorsun değil mi?"
Esra:"Şüphelerim yok değil."
Sefa:"Neden şüphelendin?"
Esra:"Seni ilk gördüğümde üzerinde kraliyet elbisesi vardı."
Sefa:" sana kostümdü dedim.Cosplay nedir biliyor musun?"
Esra:"Altın işlemeliydi ve altınlar sahte değildi!"
Sefa: "Hakiki altınla yapılan kostüm olmuyor mu esra? Sana kostüm diyorum.İnanmasanda bu,başka?"
Esra:"Birde miraç hande benim sevgilim dediği zaman sen yumruğunu sıktın.Hande ile ne bağlantın var? Sen sera kralıysan ve o da sera'nın kraliçesi ise siz..."
Sefa:"Ne biz..?"
Esra:"Sevgili misiniz?"
Sefa aniden esra'nın kolunu tutup sıkarak:" Bunu sakın söyleme,"diye bağırdı.
Esra:" Canım.. acıyor "dediğinde sefa onun kolunu sıktığını farketti.Esra'nın kolunu hemen bırakıp: "Özür dilerim," dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)
FantasyEsila şehrinde yaşayan esra,muhafız babasını öldüren sera kralından intikam almak isteyen öfke dolu bir kızdır.Prenses'in verdiği görev ile yolculuğa çıkan muhafız esra bu yolculukta sefa adlı bir genç ile tanışır ve sefa'ya aşık olur.Bilmediği birş...