19.Bölüm: Aradığımızı Bulduk

10 0 0
                                    

Mandalina hastaneden taburcu olduğunda ailesi onu hastane'den çıkarmaya geldi.

O sırada doktorla konuşmuşlardı ve moralleri bozulmuştu.

Mandalina'nın annesi: "Stresten ve strese neden olacak olaylardan uzak kalması gerekiyormuş!
Doktor son zamanlarda strese neden bir olay olup olmadığını sordu.Düğün dediğimde ertelememizi söyledi.Yoksa bu bayılmalar yüzünden mandalina çok büyük travmalar yaşayabilirmiş, " dedi.

Kızlarının sağlığı herşeyden önce olduğu için düğün'ü ertelediler.Hep beraber döndüklerinde sefa'yı hiç beklemediği biri karşılamaya geldi; annesi..

Esra: "Bu kadın senin annen mi? Neden esila kralı ile?"

Sefa: " Kralı bulmuş ve bize getirmiştir,sen burada bekle! Ben onunla konuşmaya gideyim, " dedi.

Sefa annesi atike'nin yanına gitti: "Anne,burada ne işin var? Tutsağımızı neden getirdin?"

Atike: " O bana yolu gösterdi sonra birlikte kaybolduk ve bura'yı bulduk!"

Sefa: "Bayağı macera atlatmışsın.."

Atike: "Beni boşver de oğlum bu kızın gözü kara! Şundaki sağlam duruşa baksana,gözü pek! Tuttuğunu koparan bir tip,ben söyleyim gerçeği öğrense seni öldürür!"

Sefa: " Asla bilmeyecek ki.."

Atike: "Bu düzenbazlığa ne kadar devam etmek istiyorsun?"

Sefa: "Bu can bu bedende olduğu sürece yani esra'ya aşık olduğum hergün.."

Atike: "Sen delirmişsin oğlum! "

Sefa: "Aşk delirtti.Ona bugün evlenme teklifi etmeyi düşünüyorum.."

Atike: " Ne!!"

Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin