18.Bölüm:Meyveli'ye dönüş

7 0 0
                                    

Şubat:Arkadaşlar nereye gidiyoruz?

Esra: "Hii.. İsar'a dönmeliyiz! Evlilik hediyemi vermeyi unuttum, " dedi.

Sefa: " Olmaz,dönmüyoruz!"

Esra: "Hediyemi vermeye bir daha fırsatım olmaz sefa! Dönelim, " dedi.

Sefa: "Direksiyon kimin elindeyse o patrondur."

Araba'yı sefa kullanıyordu.Bunu esra'yı yıldırmak için söyledi.

Sonra da: " Yani patron benim, "dedi.

Hande: "O kadar şehir gezdik.Neden kimse esila kralını almayı akıl etmedi."

Sefa: "Kardeşim.. Gibi gördüğüm handeciğim esila kralı nerede?"

Hande:Sera da değil mi?

Sefa: "Değil hande! Kral kaçtı, " dedi ama yalan söylüyordu.

Esra: "Kaçtı mı?"

Sefa esra'dan gözlerini kaçırdı.
"Evet" dedi sefa..

"Siz haberlerde duymadınız sanırım! Herkes tutsak kralın sera'dan kaçtığını konuşuyor!! "

Esra: "Nereye gideceğiz peki?"

Sefa: "Meyveli'ye dönüyoruz!"

Şubat:" Olmaz abi benim ailemle sorunlarım var! Ben hazır değilim," dedi.

Mandalina: " Benimde! Bende hazır değilim.."

Mandalina yeni yeni farkettiği şeyi şubat'a sordu:  "Bir dakika ya.. Senin ailen meyveli'de mi oturuyor! Yani sen meyvelidensin,yani meyveli senin şehrin!"

Şubat: " Öyle.. Doğru.."

Mandalina: "Bende meyvelidenim!"

Şubat içinden: " Allahım ne olur mandalina beni zorla evlendirecekleri kız olsun.." diye düşünürken

Mandalina: Ailemin beni evlendirecekleri adam şubat olabilir mi? diye düşündü.
??              ??          ??            ??        ??

Hande: "Esila'ya 2 saatlik yolumuz varken kimse bana 5 saatlik yolu çektirip de beni sera'ya götüremez!"

Sefa: "Sera'ya gideceğimizi kim söyledi? Son durak meyveli.."

Mandalina ve şubat: "Hayıır.." diye bağırdılar.

Meyvelide indiklerinde mandalina: "Ailem beni öldürecek, o adamla evleneceğime ölürüm daha iyi!"

Şubat: "Evlenmek mi?"

Mandalina: "Ailem beni zorla biriyle evlendirmek istiyor.."

Şubat: "Ne tesadüf beni de! Gerçi ben ablalarımın dırdırına yenilip evlenmeyi kabul ettim ama kızı birkez olsun görmedim."

Mandalina: "Bende oğlanı.."

Şubat: "Ben bir veterinerim,maaşım'da iyi.Hangi kız beni istemez ki??"

Mandalina: "Veterinerlik iyi.. Ne? Veteriner misin?? Sen gezgin değil miydin?"

Şubat: "Ben değil gönlüm.. Gönlüm aşk gezgini bebeğim!"

Mandalina:"Tesadüf olabilir mi?"

Grey geldi: "Mandalina!"

Şubat'ı görünce yumuşadı."Ne haber ortak?" diyerek şubat ile tokalaştı.

Grey: " Mandalina nişanlınla tanışmışsın!"

Mandalina: " Nişanlım mı?"

Grey: "Yoksa siz yol boyu beraber miydiniz aşk kumruları??"

Mandalina radar'a yakalanmış araba gibi:  "Aşk kumruları?? Kumru, " dedi.
Beyni bloklaştı.

Esra: " Mandalina'nın durumu hiç iyi görünmüyor," dedi.

Grey: "Bir şey olmaz! Evlenince düzelir, " dediğinde son noktayı koydu.

Mandalina şubat'ın kollarında bayıldı.Şubat zavallı kızı hastaneye götürdü ve onu mandalina diye galeyana gelen topluluk'tan uzaklaştırdı.

Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin