Kral sıska görünümlü kumral saçlı oğluna gözlerini dikti.
"Ee? Ne dersin? Oltaya güzel balık yakalamış mıyım?"
Görkem babasının onu bu kadar sık boğaz etmesine katlanamıyordu.Bu ayarladığı kaçıncı kız idi!
Oysa görkem daha öncede katiyyen evlenmeyeceğini belirtmişti.Onun aklını alan başka biri vardı!
Kral babası oğluna sordu:"Ne dersin? Kızla evlenmeye?"
Görkem:"Size kaç kez söylemem gerekiyor efendim? Ben evlenmek istemiyorum,kral falanda olmayacağım!"
Kral:"Burada benim dediğim olur,ben senin babanım!"
Görkem:"Bende senin oğlunum,kölen değilim.."
Bir süre sessizlik oldu.Baba ve oğul haşince bakıştılar..
Görkem: "Ben gözlerinde kaybolduğum bir kız ile evlenmek istiyorum..
Onu her gece rüyalarımda görüyorum,her defasında bıkmadan ona şiirler yazıyorum! Uzun pembeli dalga dalga saçları var;gözleri denizler kadar masum.. "Kral: " Öyle bir kızı da anca rüyanda görürsün zaten! " dedi.
Görkem: " Öyle bir kız var"
Kral: " Kim bu oğlum?"
Görkem: "Yurdum prenses!"
Kral'ın adamlarından biri: " yurdum prenses mi?... " diye bağırdı.Kral ona sertçe bakınca sustu.
Diğer adamlar bağırmamak için kendilerini zor tutmuşlardı.Ama bu yurdum prenses ile ilgili fısıldaşa fısıldaşa konuşmalarına mani değildi.
Kral oğluna döndü: "Oğlum o kız bir efsane! Bir zamanlar var olduğu söylenen ama varlığına dair bir kanıt bulunmayan birinden söz ediyoruz."
Görkem: "Kanıt var,isar yazıtları!"
Kral: "Vazgeç oğlum,o kız olmaz! "
Görkem bağırdı: " Yurdum prenses olmadan asla! Kimseyle evlenmeyeceğim, " diyerek oradan çıktı.
Esra: "Biz onu ikna ederiz efendim,"
Kral: "Hımm.. Oğlum ile evlenmeye razısın yani! "
Esra: "Evet,razıyım" dedi.Esra'nın kafasında bir plan vardı.
Sefa duvarı yumrukladı: " Asla olmaz" diyerek o da dışarı çıktı.
Esra:Sefa? Bekle beni, diyerek onun peşinden gitti.Sefa esra'ya sırtını döndü.
Sefa: "Neden kabul ettin?"
Esra: "Kabul etmedim,sadece kabul ettiğimi söyleyerek zaman kazanmak istedim! Aklımda bir plan var sefa!"
Esra'ya dönen sefa gözyaşları içinde: "Bana neden bunu yapıyorsun! Kendi kafanda bir şeyler kuruyorsun ve bundan benim haberim bile yok! Planın olsun yada olmasın duyduğum senin ağzından çıkan bu sözler beni çok kırdı.Şimdi birde benim açımdan bir düşün.Ben onunla evlenmek istiyorum desem ne hissedersin?"
Esra kendini çok kötü hissetti.Sefa'ya sarılarak ağlamaya başladı: "Özür dilerim.. Özür dilerim," dedi. "
Dakikalar sonra sakinleşip kendilerine geldiler.Sefa esra'nın gözyaşlarını silerek: " İyi misin?" diye sordu.
Esra: "İyiyim."
Görkem'in yanına gittiler,görkem bir bankta oturuyordu.Esra ile sefa'da onun yanına oturdu.
Esra: "Ben babana zaman kazanmak için seninle evlenmeyi kabul ettiğimi söyledim.Sende ona kabul ettiğini söyle,olur mu?"
Görkem: "Neden benimle evlenmeyi bu kadar çok mu istiyorsun?"
Sefa avına saldıracak bir panter gibi sırtını dikleştirince esra elini sefa'nın sırtına attı."Sakin ol, " diyerek ona kısa bir masaj yaptı ve sefa'nın sırtını ovdu.
Esra görkem'in sorusunu cevaplamadı ve duymazdan geldi.Son olarak şunları da ekledi.
Esra:"Biz bu süre içinde yurdum prensesi arayacağız."
Görkem: "Kabul," dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)
FantasyEsila şehrinde yaşayan esra,muhafız babasını öldüren sera kralından intikam almak isteyen öfke dolu bir kızdır.Prenses'in verdiği görev ile yolculuğa çıkan muhafız esra bu yolculukta sefa adlı bir genç ile tanışır ve sefa'ya aşık olur.Bilmediği birş...