13.Bölüm:Dilamor'da savaş!

14 0 0
                                    

Sefa içinden: Seni bu kadar çok severken nasıl başkasını sevebilirim?

Esra içinden:Beni bu kadar çok seviyorsun ama neden canımı acıtıyorsun? Gerçekten katil sen isen benim ne olacağımı hiç düşündün mü? Sana kıyabilir miyim?

Miraç ve diğerleri geldi.Miraç:"Hadi dilamor'a gidelim,ne duruyoruz?"

Esra gizlice gözyaşlarını sildi ve "Tamam ,"dedi.

Songül:" Güle güle"

Akın:"Güle güle"

Akın'ın hatırı için yolcularını uğurlamaya karar veren songül yüzüne zoraki bir gülümseme kondurdu.Üstüne üstlük songül yolcular'ının ardından bir kova su döktü.

Esralar gidince songül içindekileri kustu ve "Bu kız aptal yaa,"dedi.
Akın:" Tamam boşver.Gittiler zaten,"dedi.

Songül:"Hayır,bu gerçekleri kendisine nasıl yediriyor ben onu anlamıyorum, etrafını iki yüzlüler sarmış resmen!" dedi.

Sefa son kez:"Bana güveniyor musun esra?" diye sordu.

Esra:"Eğer sana güvenmeseydim şimdiye çoktan ölmüştün sefa sana güveniyorum,"dedi.

İçinden esra",Bu masum gözler katil olamaz "dedi.

Dilamor şehrine geldiler ama şehrin tepesindeki kargalardan başka kimse yoktu.

Esra:"Herkes nerede?" diye sordu.

O sırada silahlar ateşlenince esra bir çatışma'nın ortasında olduğunu anladı.

Akay:"Çağan kardeşim pes et,çoktan beyaz bayraklı elçi gönderdim bile! Biz kardeşiz bize savaşmak yakışmaz!"

Karşı kayalıktaki çağan:"Özür dilerim abi! Ama benim kitabımda pes etmek yok,o krallık benim.." dedi.

Esra ve arkadaşları savaşan bu iki kardeşin mermilerinin ortasındaki boş alandaydılar.

Mandalina ve şubat romantik romantik sarıldılar.Tiyatro çeviriyorlardı sanki..

Mandalina:"Şubat aşkım,ölürsek beraber ölürüz,değil mi?"

Şubat:"Beraber ölürüz aşkım,"dedi.

Bir varil devrilince daha demin beraber ölürüz diye film çeviren mandalina ile diğer tüm kızlar korkudan üç buçuk atarak erkeklerin arkasına saklandılar.

Esra burnuna dolan parfüm kokusunu içine çekti;sefa'nın parfümü..

Sefa:İyi misin? diye sorduğunda kendine gelerek geri çekildi ve sahte bir cesaretle tir tir titrerken: Korkmayın kızlar ben arkanızdayım..

Sefa:" Daha demin korkudan üç buçuk atan kimdi?"

Akay ve çağan askerlere işaret ettiler ve askerlerde silahlarını ateş etti.Esralar korkarak kaçıştılar ama asker'in silahından çıkan mermi sefa'nın omuzuna isabet etti.

Esra" Sefa, "diye haykırdı ve korkudan olduğu yerde çakılı kaldı.

Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin