2.Bölüm: Kayıp kraliçe hande

35 1 0
                                    

Hande zindanda kapana kısılmış fare gibi hissediyordu.Koyu yemyeşil uzun saçları zindanların ardında parlaklığını kaybetmiş sıkıntıyla bir yardım bekliyordu.

Aniden abisi sefa geldi ve hande'nin yüzü bir anlık aydınlandı: "Abi! Beni çıkarmaya mı geldin?"

Sefa:"Hayır güzel kardeşim! Sana yaptığım eziyetlerin sonucunu görmek ve keyifle izlemek için geldim."

Hande'nin sinirine dokunan sözler sarfetmeye başladı: "Bak seni hiç kimse kurtarmıyor hande.. Hani o sevdiğin yandaşların?"

Hande umutla: "Gelecekler,"dedi.

Sefa kahkahalarla gülerek: "Çok beklersin kardeşim,"dedi ve zindandan çıkıp gitti.

Gece yarısı olmuştu.

Hande'yi susuzluk sarmıştı.

"Suu " diye söylenerek bilinçli bilinçsiz hareket ediyordu.Tam o sırada hande'nin yandaşları geldi:"Kraliçem buyurun suyunuz.."

Suyu kana kana içen hande:" Memo? Veli?" diye seslendi.

Memo: " Özür dileriz efendim..
Geciktik ama gece olmasını bekledik."

Hande:"Askerlere ne oldu?"

Memo:"Çok tesirli uyku ilacımız var.Sera'da bulunan bütün askerleri bayılttık.İlaçtan kral sefa'ya da verdik.O da birazdan bayılır."

Hande:"İyi! Hadi ilacın tesiri geçmeden gidelim."

Veli:"Merak etmeyin! Tesiri sabaha kadar geçmez.Sabaha kadar mışıl mışıl uyuyacaklar"

Hande: Beni buradan çıkarın diye emir verdi.

Memo:"Dikkat edin kraliçem" diye uyardı ve bombayı patlatarak zindanın kapısını kırdı.

Zindandan kaçan hande,memo ile veli'yi de alıp sera'nın kapısına gitti.Bütün halk hande'yi karşılamak için orada toplanmıştı.

"Yaşasın kraliçem" diyorlardı.
Memo: Bu taht aslında sizin hakkınız ama şimdi sera'dan kaçmak zorundasınız..

Hande:"Merak etmeyin.Güçlü olduğumda gelip hakkımı alacağım"
diyerek memo'nun omuzunu sıktı.

Bunu ona güven vermek için yapmıştı ki zaten memo kraliçe'sine sonuna dek güveniyordu.Sadece ona zarar gelmesinden korkuyordu.Hande memo gibi bütün sera halkının gönlünü kazanmıştı.Onlara göre kral sefa zorba ve kötü bir kral'dı.Sefa halkın içine hiç çıkmadığı için halk onu tanımıyordu.Hande ise halka göre asil ve tahta geçmeyi en çok hakeden kişiydi.Sera'nın gücü hande'nin elindeydi.Sefa sera'yı yönetemiyordu.Hande son kez yaşadığı ve doğup büyüdüğü sera şehrine doyasıya baktı ve gitti.

Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin