9.Bölüm:Aptal Muhafız

13 0 0
                                    

Tüm bu muhabbetler olurken mandalina nerede?

Hiç merak eden yok mu?

Mandalina doğa ile başbaşa kalmak için sera'nın dağlarına çıktı ve orada yakışıklı bir adam buldu!

Kırçiçeklerinin arasında yatan adama sordu:"Sende kimsin"

Adam:"Benim adım şubat sen?"

Mandalina:" Bende mandalina,"dedi ve adam'ın yanına yatarak adamla derin bir muhabbete girdi.

Ve keşke bu an hiç bitmese.. diye düşündü.

Sefa telaşla etrafındakilere emirler verdi:"Kızlar içeride kalıp içeriyi savunsun.Biz erkekler dışarıyı savunuruz!"

Sefa'nın mücadele etmesinin tek sebebi esra!

Sadece esra'nın mutlu olması ve üzülmemesini istiyor.
Miraç,burak ve sefa muhafızları kapıda devirecek ve içeri girmeye izin vermeyeceklerdi.

Ama onlar ön kapıyı korurken muhafızlar arka kapıdan geldiler!

Ayça hemen sefa'yı aradı: "Muhafızlar geldi!"

Sefa:"Ne dedin!? Bu evin kaç girişi var?"

Ayça:"2 girişi!!"

Sefa"Neden söylemedin?"

Ayça:"Ne bileyim? Heyecandan unuttum!!"

Sefa"Tamam sakin ol! Hemen hande'yi dolaba sakla.Ve adamları ikna edip evden gönder!"

Ayça"Nasıl?"

Sefa: "Bul birşeyler! Sen kadınsın değil mi?"

Ayça:"Tamam,düşüneceğim.." dedi.Ayça'nın talimatıyla hande dolaba saklandı.Telefonu kapatıp hemen misafirlerine kapıyı açtı.

1.Muhafız:Hayırlı akşamlar hanımefendi..

Ayça:Hayırlı akşamlar!

Diğer muhafız:"Merhaba" dedi.

Selamlamasından bile aptallık fışkırıyordu.

1.muhafız:"Sizi rahatsız etmek istemezdik "dedi ama ayağını kapıya koyup kapıyı zorla ağzına kadar açtı ve içeri girdi.Diğeri de peşinden geldi.Ayça arkadan kapıyı kapatınca eve birazcık karanlık çöktü.

1.muhafız:"Etrafı ara,bul o sıçanları!!"
Diğeri yani aptal olanı ayça'nın eşyalarını kıra döke arama yaptı.Ayça çini vazo'yu kırmasın diye onu eline aldı ve elinde tuttu.

1.muhafız:"Aptal!! Kadının bütün eşyalarını kırdın! "

Ayça'ya dönen birinci muhafız mahçup bir halde:"Özür dileriz hanımefendi,"dedi.

Ayça dişlerini gıcırdatarak:"Ne demek canım,kendi malıymış gibi kırsın" dedi.

Aptal muhafız dolaba dokunduğu anda eline değen uzun saçlar yüzünden ürperdi.Hande'nin saçlarıydı.

Adam "hayalet,hayalet "diyerek kaçmaya çalıştı ama akıllı olan muhafız onun yakasından tuttu.

"Nereye gidiyorsun? Bitirmediğin bir görevin var!!"

Aptal adam:"O-oraa da hayalet var" diyerek kekeledi.

Akıllı olan" Saçmalama, "dedi.Ama dolap tıkırdayınca ikiside korkudan birbirine sarıldılar!

Akıllı adam:"Bende korkmaya başladım lan,"dedi.

Aniden dolap açıldığında önünde saçları olan kızı gördüklerinde" Aa" diye çığlıklarla kaçtılar.Kızlar ise onlar gittiklerinde karınları ağrıyıncaya kadar güldüler.

Sefa:"Adamlar nerede?"

Ayça:"Dur daha karnımız ağrıyana kadar gülmedik!"

Hande:"Benim karnım ağrıdı kardeşim!"

Ayça aynı coşku ile:"Benimde,"dedi.

Hande: "Artık kalan enejimizi başka bir zamana saklayalım."

Esra geldi:" Başarmışsınız,tebrikler!!"

Sefa,miraç ve burak'da geldi.

Sefa:" Arkadaşlar sizde bir kişinin eksik olduğunu düşünmüyor musunuz? "

Hep bir ağızdan: "Mandalina,"diye bağırdılar.

Mandalina geldi:"Arkadaşlar sizi erkek arkadaşımla tanıştırayım adı şubat!"                           SON

Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin