Görkem: "Gel bakalım yurdum!"
Görkem kuş'u kolunda tutarak isar yazıtlarının yanına geldi.
" Beraber isar yazıtlarını izleyelim mi? Bu topraklar yıllardır ailemin ancak bizden önce buralarda yurdum prenses yaşıyormuş biliyor musun?"
Kuş görkem'e bomboş baktı.
Görkem kuşa yaklaşıp:
"Keşke seni anlayabilsem..
Keşke yurdum prenses sen olsaydın.."
diye diye kuş'un gözlerine derin bir bakış attı.Esra: "Görkem! Babana söyledin mi?"
Görkem: " Söyledim,haftaya düğün!"
Esra: " Ama düğün çok erkenmiş o zamana kadar bulabilir miyiz?"
Görkem: " Bulamazsak karım olursun olur biter, " dedi.
Esra: " Saçmalama, "diyerek görkem'in kafasına atacak bir taş aradı ama bulamadı.
Görkem: " Şaka şaka! Zaten benim öyle bir niyetim yok, " dedi.
Esra: "Ne yapıyorsun burada? Kuşla mı konuşuyorsun?"
Görkem: " Onun adı yurdum! Kuş deme kırılır," dedi.
Esra: "Vah zavallım! Aşkından kuşun adını yurdum mu koydun? Sıyırmışsın sen!"
Görkem: " Niye? Zavallı gibi mi görünüyorum?"
Esra: "Yapma bunu yaa! Ay,yüreğim kaldıramayacak.Kendine eziyet etme," dedi.
Mandalina geldi: " Millet! Bakın ne buldum? diyerek elindeki kitabı gösterdi.
Görkem: "Bunu nasıl isar kütüphanesinden aldın? Çalmadın değil mi?"
Mandalina: "Hayır,ödünç verdiler.." dedi.
Esra: "Oku bakalım,ne yazıyor.."
Mandalina: "Şu çok ilgimi çekti! Dinleyin,yurdum prenses annesi hastalanınca ülke'nin gücünü ele almış! Ama gücünü kontrol edemiyormuş,birgün ülke'ye baskın yapmışlar! Bütün halk yollara dökülmüş,asker aceleyle silah kuşanmış! Yurdum prenses gücünü kontrol edemediği için askerler yazıtlara dönüşmüş ve prenses ise kuşa!"
Görkem:"Sen gerçekten prenses misin?" diyerek kuşa baktı.
Göğüslerini gere gere kralın huzuruna çıktılar!
Görkem: "Prensesi bulduk!"
Kral: "Kimmiş?"
Görkem avucundaki kuşu gösterdi: "Bu kuş,"dedi.
Kral kahkahalarla: "Bu kuş mu prenses?" dedi.
Zor yutkunan kral: " Güldürmeyin beni! Karnım ağrıyor,dedi.
Esra: "İnanmıyorsanız gelin ve görün," dedi.
Kral ile adamlarını bahçeye çıkardı.
Görkem: "İsar'ın güneş gücü bu kuşu aydınlat.Önceden olduğu haline döndür, " dedi.
Kuş çok güzel bir kız olunca yazıtlar da eskiden olduğu gibi asker oldular.
Yurdum prenses görkem'e sarıldı: "Teşekkür ederim..
Teşekkür ederim,"dedi.Esra "Kız gerçekten çok güzel," dedi.
Düğün zamanı geldi çattı.Gelin ve damat odasındaydı,çok gergindiler.Görkem: " Korkuyorum.. Seni çok istiyorum ama babam gibi acımasız bir kral olmaktan korkuyorum.."
Yurdum: "Sen acımasız olmayacaksın,sen çok merhametli bir kral olacaksın."
Görkem: "Merhametli mi?"
Yurdum: "Evet,baban acımasızdı ama sen onun gibi olmak zorunda değilsin.İkimiz yönetiriz krallığı.."
Görkem: "Bak,bu olur.." dedi ve el ele tutuşan aşık çift bakıştılar.
Nikah'tan sonra yolcularını uğurladılar.Esra daha çok kalmayı isterdi ama bitirmeleri gereken bir görevleri vardı.
Görkem: "Hoşçakalın,tekrar ziyaretimize gelin, " dedi.
Yurdum prenses onların arkalarından adet gereği bir kova su döktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)
FantasyEsila şehrinde yaşayan esra,muhafız babasını öldüren sera kralından intikam almak isteyen öfke dolu bir kızdır.Prenses'in verdiği görev ile yolculuğa çıkan muhafız esra bu yolculukta sefa adlı bir genç ile tanışır ve sefa'ya aşık olur.Bilmediği birş...