Aslında sefa önceden adamlarından da esra'nın kendisini öldürmek için geldiğini öğrenmişti ama bunu esra'nın ağzından duymak sefa'nın canını yakmıştı.
Sevdiği kadın kendisini öldürmek için can atıyordu;ne trajedi..
Ayça:"Siz benim misafirlerimsiniz,birşey yemeden sizi şuradan şuraya göndermem!"
Esra'ya göre ayça'nın evi şirin ve düzenliydi.Ama sefa'ya göre çok küçük bir evdi ve çok fakirlerdi.
Yer sofrası kurup sofra'yı donattılar.Ayça yemekleri taşırken kızlarda ona yardım ettiler.
Ayça çok fazla yiyordu.Masanın yarısından çoğunu ayça süpürdü.
Burak:"Hayatım yavaş ye! Bebeğimize birşey olmasın,"diye ayça'yı uyardı.
Hande:"Hamile misin? "diyerek şaşkın şaşkın kızın karnına baktı.
Esra:"Karnının şiş olmasından belli değil mi hande?"
Hande:"Nereden bileyim ben be! Sanki hiç hamile mi gördüm? Ben karnının rahatsız olduğunu sandım."
Esra:"Bravo,çok zekisin! Dövüşte yaptığın performansı beyninin içinde de göstersen fena olmaz hani "dedi
Hande" O dövüş seni fena gocundurmuş! Hadi itiraf et, bana yenilmiş olmayı kaldıramıyorsun değil mi?"
Esra:"Ben düşman izi var mı diye etrafı taramaya gidiyorum,herkese afiyet olsun "diyerek gitti.
Hande esra çıkarken:"Kaç kaç! Korkak,"dedi.
Sefa"Hande!" diye kıza bağırdı.Ve öfkeyle kızın gözlerine baktı,yeterince korku salmıştı.Hande korkudan tir tir titriyordu.
Esra etrafı tararken birkaç muhafızın ayak sesini duydu ve saklandı.
Muhafızın biri:Çevre hiç güvenli değil,sera'ya yasak girişin yapıldığına dair bir rapor aldım.
Diğeri:Söylesene onları nasıl bulacağız??
Muhafız:Tarayıcılarla,diye cevapladı.Ve tarayıcı gözlüklerini taktı.Ve "buldum "dedi.Ayça'nın evini bulmuşlardı.Diğeri:"Üsse rapor gönder bulduğumuza dair!"
Muhafız:"Bu gözlükler otomatiktir.Görüş alanını gördüğü anda otomatikman rapor verir."
Arkalarında bir tıkırtı duyunca muhafızlar kafalarını döndürüp "Kim var orada? "derler.
Esra onlara sessizce arkalarından yanaşıp tek tek eliyle kafalarını tutup onların boynunu kırar.Hemen sefa'yı arar:"Alo sefa? Dikkatli olun, muhafızlar geliyor.Şehre giren kaçak yolcuları arıyorlarmış yani bizi!!"
Şimdi de kendi krallığında kaçak yolcu olmuştu sefa..
"Tamam,dikkat ederiz"dedi.
SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)
FantasyEsila şehrinde yaşayan esra,muhafız babasını öldüren sera kralından intikam almak isteyen öfke dolu bir kızdır.Prenses'in verdiği görev ile yolculuğa çıkan muhafız esra bu yolculukta sefa adlı bir genç ile tanışır ve sefa'ya aşık olur.Bilmediği birş...