14.Bölüm:Dilamor'un Sırrı

10 0 0
                                    

Esra ani bir cesaretle yeniden kargaşa'nın ortasına daldı.

Sefa orada yaralıyken kurtulamazdı,onu orada bırakamazdı.

Sefa:"Esra,sen git!"

Esra: Hayır!

Sefa:"Sana git dedim!"

Esra:"Gidemem aptal,"dedi gözyaşları yanaklarını ıslattı.

Sefa:"Neden?" diye sordu.

Esra:" Sensiz yapamam ben..
Sensiz olamam,"dedi.Ve sefa'nın tek kolunu kaldırıp var gücüyle omuzuna attı.Sefa,esraya dayandı ve yavaşça yürüdü.

Revirde sefa gibi yaralı olan çok fazla asker vardı.Bu ülke neden bu halde?
Bu savaş neden var,işte esra bu soruların cevabını çok merak etti.

Sefa'yı revire yatıran esra kral'ın yanına gitti:"Niçin savaşıyorsunuz? Niçin bu ülke böyle kan götürüyor?"

Silahını yere bırakan akay soru soran esra'ya döndü:Kardeşim çağan tahtımı istiyor!

Esra:"Bütün bunların sebebi kardeşiniz mi?"

Akay:"Evet,"dedi.

Esra:"Neden dilamor'un sırrı'nı kullanmıyorsunuz?"

Akay "Hiç aklıma gelmedi"dedi.

Adamlarından birine yönelerek: "Elçilerden birini çağana gönderin! Dilamor'un sırrı'nı kullanacağımızdan haberdar edin! "

dedi.

Dakikalar sonra iki düşman kardeş bir araya geldi ve dilamor'un sıırı'da ortaya..

Meğer dilamor'un sırrı dedikleri bir kutuymuş!

Kutunun içinden kalem gibi dümdüz şekilli elektronik gözlükler çıkardılar!

Rakip kardeşler akay ile çağan gözlükleri taktılar ve kendilerini sanal bir boyutta buldular!

Oyunun kuralları basitti!

En çok bayrak toplayan kazanacak.

Akay ve çağan bayrak toplamaya aynı anda başladılar!

Akay hiç bir hile yapmadan gördüğü bütün bayrakları topladı.

Ama çağan cebinden kalem şeklinde bir dedektör çıkardı ve o kalemi uzata uzata sopa boyutuna getirdi bu da bu kalemin özelliği..

Uzunluğu sayesinde her yere erişebiliyordu.Daha çok alana ulaşabildiği için daha çok bayrak buldu ve çağan kazandı.

"Ben kazandım," diyerek zafer naraları atan çağan'a akay: " Hile yaptın ,"dedi.

Çağan:"Sonuç ne sonuç! Sen ona bak,"dedi.

Akay:Sonuç şu;zindan'a gidiyorsun..

Çağan:"Bana o kelepçeleri takamazsın kardeşim,sende o yürek yok,"dedi.

Akay:"Taktım bile,"dedi.

Askerler çağan'ı götürmeye geldi.

Çağan:Bunu ödeteceğim,bırakın beni !!

Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin