21.Bölüm (FİNAL):İntikam için Savaşmak

26 0 0
                                    

Atike gözleri şiş bir halde sefa'nın yanına gelince sefa onun ağladığını anladı.

Sefa: "Anne sakın saçma birşey yaptığını söyleme bana," dedi.

Atike: "Vazgeçsin diye gidip kızla konuştum oğlum ama vazgeçmedi! Senden ayrılmaya dayanamam oğlum,gidelim buradan! Şehir dışına kaçalım yoksa bu kız seni öldürür, " dedi.

Sefa: "Artık kaçmayacağım.Gidip esra ile konuşacağım."

Esra su şişesi elinde sağa sola bakınıp sefa'yı aradı.

O anda sefa geldi ve kız'ın omuzuna bir tane geçirdi: "Ne haber?"

Esra: "Annenle bu kadar derin ne konuşuyordun?"

Sefa: "Önemli değil,buğün sana saçma birşey söyledi mi?"

Esra: "Evet,kralı öldürme falan, dedi.Saçma değil mi? Öldürmemeliymişim yok onun ailesi ne düşünürmüş falan! O beni düşündü mü sanki!!"

Sefa: "Sana birşey soracağım eğer sera kralı ben olsaydım.."

Esra: " Allah korusun,böyle söyleme!"

Sefa: " Neden söylemeyeyim?? Diyelim ki ben sera kra.."

Esra: " Bunu düşünmek istemiyorum sefa lütfen.. Seni kaybetmek istemiyorum! "

Sefa aniden esra'ya sarıldı:" Gidelim buradan esra! Kaçalım,her şeyi geride bırakıp kaçalım.."

Esra: " Yapamam,bitirmem gereken bir görevim var!"

Sefa: "Ben sera kralını tanıyorum..
Senin asla öldüremeyeceğin biri..
Bırak öldürmeyi saçının bir teline bile kıyamıyorsun çünkü o.. "

İşte o çünkü o sözü askıda kaldı.

Şüheda: "Aa" diye şaşkınlığını gösteren bir ses tonuyla dostlarını karşıladı.Şaşırmasının nedeni yıllardır görmediği ilkokul arkadaşını karşısında bulmasıydı: "Sera kralı! dedi şüheda.."

Sonra: "Kraliçe atike ve hande.." diyerek diğerlerini selamladı.

Esra büyük bir hışımla kendisine sarılan sefa'yı itti.

Gözyaşları içinde: " Bana yalan söyledin.Bende sana kandım.Ben ne kolay lokmaymışım.. Senin gibi bir düzenbaza inandım."

" Çek kılıcını, " diye bağırdı!!
Resmen titriyordu.

Sefa: " Yapamam!"

Esra: "Çek dedim!"

Sefa: " Çekmiyorum,çekmeyeceğim!!" diye bağırdı.

Esra ona saldırdı.Ancak sefa sadece kılıç darbelerinden kaçındı ve karşılığında esra'ya vurmadı.

Esra: " Bana neden bunu yaptın! Kaldıramayacağımı hiç düşünmedin mi? Duygularımı bir oyuncak gibi gördün ve beni kendine aşık ettin! Senden nefret ediyorum," dedi.

Sefa esra'nın önünde diz çöktü: " Evet seni inciteceğimi hiç düşünmeden..
Acı çekeceğini umursamadan,seni kendime aşık ettim! Ben pislik bir adamım,öldür beni!! "

Esra sefa'nın yanına geldi tereddüt içinde!

Ne dizlerinde ayakta duracak derman var ne de kalbinde sefa'yı öldürecek cesaret..

Elleri titreye titreye kılıcı tuttu.

Kılıç sefa'nın boynunun tam yanında!

Kılıç,sefa'ya o kadar yakın bir mesafedeyken bile aslında esra'nın kalbindeki cesarete göre bir o kadar da uzak mesafedeydi.!!

Esra elindeki kılıç parçasını yere fırlattı!

"Sen buna değmezsin..! Artık gözümde elimi kana bulayacak kadar bile kıymetin yok, " dedi.

Ve gitti.. 1.sezon sonu..

Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin