20.Bölüm:Atike'nin Gözyaşları

11 0 0
                                    

Sefa: "Esra'ya sakın sera kralı olduğumu söyleme,bilmesin.Kardeşimde saklıyor,ona söylemiyor anne!" dedi.

Atike: "Siz neler çeviriyorsunuz bir anlasam.."

Esra geldi:Kralı esila'ya götürmeliyiz sefa,dedi.

Sefa yalvaran bakışlarını annesine yöneltti.

Lütfen söyleme diye..

Esra "Sefa,ne oluyor?"

Sefa: "Tamam! Esila'ya dönüyoruz," dedi.

4 saatlik uzun bir yolculuk'tan sonra esila'ya vardılar.Esra ve miraç ileride etrafı tararken sefa ise annesi ve kardeşi hande'nin yanındaydı.

Sefa: "Şimdi bittim ben,şüheda benim eski ilkokul arkadaşım! Kesin beni tanır,anne ben esra'yı kaybetmek istemiyorum.." diyerek ağlaya ağlaya annesi'nin göğsüne yaslandı!

Hande abisinin sırtını sıvazladı: "Üzülme abi,Allah büyüktür!" dedi.

Esra uzaktan sefa'nın ağlamasını izledi.Bunda bir iş var ama ne..

diye düşündü.

Birazcık mola verdiler.

Şehrin girişi 20 dakika ötedeydi.

Atike son çabalarını gösterip esra'nın yanına geldi.

Prenses: " şüheda seni çok övüyordu! Sen onun en iyi muhafızıymışsın.."

Esra: "Teşekkür ederim.. Abartmış"

Atike: " Oğlum bir arkadaşıyla konuşurken istemeden kulak misafiri oldum! Sen sera kralını öldürmek mi istiyorsun?"

Esra: "Evet"

Atike: "Rahatsız olmazsan sebebini merak ettim!"

Esra çelik gibi öfkesini atike'ye göstermek istedi ve atike'ye tek bir bakış attı.

"O benim babamı öldürdü çünkü.." dedi.

Atike: "Yanlış anlamışsındır."

Esra: "Hayır,babam gözlerimin önünde öldürüldü! Sera kralının kemiklerini lime lime etmeden gözüme uyku girmeyecek, " dedi.

Atike: " Peki mezardaki baban mutlu olacak mı?"

Esra:" Kanını yerde bırakmadığım için benimle gurur duyacak!"

Atike: " Nereden biliyorsun? Hangi baba kızının katil olmasını ister?"

Esra: "Beni vazgeçiremezsin?" diyerek ayağa kalktı ve arkasını dönüp yavaşça yürüdü.Tam gidiyordu ki atike'nin şu cümlesi onu durdurdu.

Atike: " Lütfen o kralında ailesi var,annesi var! "

Esra atike'ye döndü ve: " Bunu benim babamı öldürmeden önce düşünecekti!" dedi.

Atike: "Sen kralı öldürürsen onun ailesi de senin düşündüğün gibi düşünecek! Aynı hataya düşme," dedi.
Ama boş..

Esra onu dinlemeyip gitti!!
Atike'yi ardında hıçkırıklarla ağlarken bıraktı!

Atike içinden:

Lütfen...

Oğlumu benden alma..

dedi.

Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin