15.Bölüm:Gelinim ol!

12 0 0
                                    

Akay:"Size çok teşekkür ederim,hayırlı yolculuklar!!"

Esra kral'ın sırtındaki çanta'ya bakarak akay'a sordu:"Siz nereye gidiyorsunuz?"

Akay:"Bu olanlar beni çok yordu,biraz dinlenip yolculuk yapmak istiyorum."

Sefa:"Yolculuk nereye?"

Akay:"Karam'a,"dedi.

Esra:"Karam şehrine mi? Hiç duymamıştım."

Akay:"Gizemli bir şehir,adını bile çok bilen yok."dedi.

Bizimkiler kral ile vedalaşıp isar'a gittiler.

Burası kavurucu denecek kadar sıcak bir şehir idi.

Yerde sürüklenen yırtık elbiseli biri:"Su.. Su,"diye yakına yakına geldi.

Zavallının dili damağına yapışmış içine hararet basmıştı.

Muhafızın biri koşarak geldi ve zavallı adamı yerden kaldırıp hırpaladı.Adamın ayakta durmaya takati yoktu.

Muhafız: "Köpek gibi çalışacaksın duydun mu! Durmak yok! durmak yok,"diyerek adamı yere attı.

Esra dayanamadı: Ya adamı bir rahat bıraksana sen,dedi.

Muhafız: " Sende kimsin? "
Esra: " Belalın! " dedi.

Adam aniden kılıcını çekip azgın azgın bağırarak esra'ya saldırdı.Ama esra adam'dan daha hızlı olduğu için adam kılıcını her savuruşunda esra darbeleri ustaca atlattı.

Adam kılıcı sağa sola sallarken esra darbe gelmeden hemen geri çekiliyordu.

Esra çok hızlı olduğu için adam onu takip edemiyordu.

Adam tüm gücünü vererek son kez kılıç salladı ama o da boşa gitti!
Birde baktı ki esra tüymüş!

Adam: "Nerede bu kız yaa,"diyerek sağa sola kafa salladığında esra: Buradayım diyerek çoktan gelmişti bile!

Muhafız kafasını çevirdiği an yüzüne yumruğu yedi.Esra sert vurmuştu.

Esra: "Acemi,"dedi.

Esra birde baktı ki tüm muhafızlar etrafını sarmış!

"Kralı gelse beni durduramaz lan,"diye bağırdı.

Ancak esra kralın ayağına götürüldü!

Kral: "Ne diyordun? Kralı gelse seni durduramazdı,değil mi? Ne oldu? Sen kral'ın ayağına geldin," dedi.

Esra:"Halk perişan bir halde,herkes açlıktan kırıldı! Bu gidişle hiç kimse kalmayacak! Birde kendine kral mı diyorsun.Kral olan kendi menfaatinden önce halkın menfaatini gözetir!"

Bunları öyle bir kararlılıkla söyledi ki sözleri kral'ın içine işledi.

"Sevdim ben bu kızı! " dedi kral..

Kral öne doğru eğilerek: " Bana bak cesur kız,benim gelinim ol her istediğini yapayım!"

Sefa yumruğunu sıktı.Esra kimsenin gelini olamazdı.Sefa buna izin vermeyecekti.

Kral: "Görkem... "

diyerek oğluna seslendi.

Görkem: "Korkuyorum baba," dedi.Çünkü görkem'in evlilik fobisi vardı.

Kral, görkem'i gösterdi: "İşte oğlum.."

Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin