10.Bölüm:Patron tatilde

14 0 0
                                    

Esra kılıfına sığdırabildiği kadar ok sığdırdı.Ve üstünü başını düzeltip evden çıktı.

Sefa:"Nereye "diye sorarak esra'nın yolunu kesti.

Esra kararlı bir sesle:Sera kralını öldürmeye.. dedi.Gözlerindeki tutku sefa'nın sapıkça düşünmesine neden oluyordu.Esra hızla sefa'nın yanından ayrılıp krallığa doğru yol aldı.

Sefa: İyi! Madem eğlenmek istiyorsun birazcık eğlenelim esra,dedi.

Ve telsizi açtı.

"Şşt..
Uşak parçası,"dedi.

Uşak "Emredin kralım?"

Sefa:"Oraya çok önemli bir misafirim geliyor.Kokteyller,süslemeler hazır olsun.Tamam mı? "

Uşak:"Bir doğum günü partisi mi efendim?"

Sefa pis pis sırıtıp:"Sayılır "dedi.

Sonra sefa ciddi bir ses ile kesin emir:"Canı ne isterse verin ve ne yaparsa yapsın ona asla karışmayın!"

Uşak:"Emredersiniz efendim! Sizi sorarsa ne deyim? "

Sefa:"Patron tatil'de diye söyle çok hoşuna gider,"dedi ve telsizi kapattı.

Esra "Sera korkağı dışarı çık lan!"diye bağırarak krallığın kapısına dayandı.

Tam kapıyı kırmak için koşturuyordu ki hizmetçiler kapıyı açıp" hoşgeldiniz efendim burun kokteyl için" dediler.Esra bardağı eline alıp bir dikişte içip attı.

Esra için bir kaleyi ele geçirmek hiç bu kadar kolay olmamıştı.

Salona geçtiği sırada millet konfeti patlatıp sürpriz diyerek esra'yı karşıladılar.Hepsi esra'nın doğum günü olduğunu sanıyordu.

Uşak gelip sefa'nın hazırladığı hediyeyi esra'nın eline tıkıştırdı:"İyiki doğdun efendim" dedi.

Esra paketi yere attı ve paketin tam ortasına kılıcını geçirdi. "Seni bulursam sera kralı,bu paketi oyduğum gibi ciğerlerini oyacağım!"
diye söylenerek millete kimliğini açıkladı esra..

Bu sefer onu bu halde gören herkes esra'nın akıl hastanesi kaçkını olduğunu sandı.
Esra uşağa döndü.Uşak kıza korka korka bakıyordu.Esra:"Sera kralı nerede?"

Uşak emri uyguladı ve "patron tatilde efendim ,"dedi.

Esra" Bana yalan söyleme "diyerek upuzun perdeyi bir kılıçla parçalara ayırdı.

Aaa diye çığlık çığlığa bağırışlar ve kaçışmalar..

Millet,esra perdeyi kestiği gibi onları da keser diye korkudan sağa sola kaçıştılar.

Esra ise burada mı? Burada mı? diyerek odaları tek tek kolaçan ediyor ve kanıtlar arıyordu.Sonunda sefa'nın odasını buldu ve sefa'nın dedesinin resmini duvarda görünce onu sera kralı sandı."Demek sera kralı sensin ha.." dedi.Kılıfındaki okları sırayla çekti,resimdeki adama nişan aldı.

Birkaç dakika sonra ok ile yaşlı adamı vurmaktan sıkılan esra sefa'nın yatağına gelip yastıkları kemirdi."Al bakalım sera kralı,al! "diyerek adamın yastıklarına yumruklar attı.

Sonra bununlada yetinmeyip yastıkları kılıçtan geçirdi.En sonunda sıkılıp malikaneyi terketti.

Sefa onun üzgün halini görünce" Ne oldu? "diye sordu.Endişelenmişti.

Esra "Sefa??" diye bağırdı. Koşarak sefa'ya sarıldı.Yüzünü sefa'nın göğsünde sakladı,ağlamasını gizlemeye çalışıyordu.

Esra hıçkıra hıçkıra:" Ben çok mu beceriksizim? Neden hiçbir şeyi başaramıyorum? Neden amacıma ulaşamıyorum?"

Son cümlesini söylerken gözlerini sefa'nın gözlerine dikti.Bu hareket iradesindeki ve çabasındaki güçlülüğünü gösteriyordu.

Sefa aniden esra'nın yüzünü tuttu ama esra kafasını çekip ondan uzaklaşmak istedi.Esra kafasını çektiği an sefa yine onun kafasını tuttu:"Yüzüme bak,"dedi."Sen çok güçlüsün sadece kendine güven.."

Esra:"Sahiden mi? "

Sefa:"Sahiden.."

Esra ile sefa usulca birbirlerine yaklaştılar.Yüzleri neredeyse birbirine yapışacakken miraçlar geldi.Aniden utanan esra ile sefa hemen uzaklaştı.

Sefa:"Aa bak! Burada da kesik var,gördün mü?"
Dikkat çekmemek için bunu söyleyen sefa esra'nın da cevabından dikkat çekmek istemediğini anladı.
Esra:"Aa evet!" demişti esra.

Sonra sefa gerçekten esra'nın elinde kılıç izi gibi bir kesik olduğunu farkettiğinde korktu, ciddi ciddi ciddi endişelendi ve" Ne ara oldu bunlar? "diye sordu.

Esra:"Yeni,önemli değil" dedi.

Miraç:"Ee hazır mısınız?"

Esra: "Ne için ?"

Miraç:"İstera'ya yolculuk için.."

İstera'ya gittiklerinde herkes soğuktan dondu.Sefa herkese mağazadan mont aldı.

Bahçe'nin önünde çaresizce oturan bir genç gördüler.Dertliydi.

Esra:"Ne oldu? Anlat,seni dinleriz" dedi.

Genç:" Herşeyimi kaybettim!
Annem..
Babam..
Krallığım!
Hepsi kardeşim'in yüzünden,kardeşimden nefret ediyorum.!! "

SON

Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin