Miraç: "Umarım birazdan uyanır,onun için bunları hazırladım.Boşa gitsin istemem!"
Esra:"Yazıklar olsun be! Kaç yıllık ablanım benim için bir kek bile yapmadın,"dedi.
Miraç:"Abla o kız benim için değerli! Anla işte!"
Esra:"Kardeşim kızla daha konuşmamışsın bile neyi değerli?
Ben senin ablanım ama ben değerli değilim.Şurada bir kez bile konuşmadığın şu kız değerli,öyle mi? Anlamıyorum seni,gerçekten!"Miraç:"Aşık olduğunda anlarsın abla!"
Esra:"Aşık olmak o kadar kolay mı budala" diyerek miraç'ın kafasına şaplağı geçirdi.
Kız esnedi sonra gerindi.Ve sağa sola döndü.
Sağa sola kıvrandığı an seksi geceliğinin kapatamadığı seksi bacakları göründü.Esra miraç'ın kıza olan bakışlarını farkedince öne atılıp kızın önünde savunma pozuna geçerek durdu.Sanki yılların kalecisi roberto karlostu.
Esra savunmasını çok iyi yapıyor ve erkek kardeşinin masum gözlerini yerde yatan ahlaksız kızın seksi bacaklarından korumaya çalışıyordu ki esra'ya göre böyleydi.
Esra'ya göre miraç masum ve hande ise ahlaksız'dı.
Böyle düşünmesinin sebebi esra'nın onu dün gece miraç tarafından kurtarırırken seksi gri geceliğiyle kardeşinin kucağında görmesindendi.
Resmen miraç onu yangından çıkardığında bacağından tutuyordu.Kız göğsünü yaslanmış,miraç'ın kucağında duruyordu,hangi abla buna çıldırmasın!
Esra çok kıskanç bir ablaydı.
Hande uyandı ve son kez esnedi.Eğer bir yeri açılsaydı esra yine olaya müdahale edecekti.Neyse ki birşey olmadı.
Hande: "Neredeyim ben?"
Miraç'ı gören hande korkuyormuş numarası yapıp koşa koşa miraç'a sarıldı:"Bana yardım et yakışıklım.Sana ihtiyacım var,"dedi.
Esra okunu kılıfından çıkarıp hande'ye nişan aldı:" Bana bak sapık kız! Derhal kardeşim'in yanından uzaklaş! Tamam senin hayatını kurtarıp seni yangından çıkarmış olabilir ama ona olan minnetini böyle ödeyemezsin! "
Hande:"Sen benim kahramanım mısın?"
Esra:"Ne diyorum sana seni otel yangınından kurtardı.O olmasaydı sen şimdiye ölmüştün!"
Hande:"Kahramanım,"diyerek miraç'ın boynuna sarıldı.Ve göğsünün yarısını açarak sapıklığın son deminde:"Ödülün be-nim,"dedi.
Esra şok:" Hop hop! Dur orada" diyerek sapık hande ile miraç'ın arasına girdi.
Ve dedi ki: Sana savaş açtım, benimle dövüş! Eğer yenilirsem kardeşime istediğini yap ama eğer kazanırsam kardeşimden uzak dur,dedi.
Miraç:"Abla buna gerek yok,ben gerçekten iyiyim,"dedi.
Esra:"Ben burada senin için mücadele vereyim ama sen iyiyim de! Sana yapışan bu sülük kızı zımpara ile kazıyacağım kardeşim,sen rahat ol."
Miraç'ın yüzü düştü.Aslında o da hande ile birlikte olmak istiyordu ama bunu ablasına nasıl anlatmalıydı ki?
Savaş sahası hazırladılar ve miraç'ın 3'e kadar sayması ile dövüş başladı.Esra:Önce sen gel bakalım,neler yaptığını görelim..
Hande:"Ben hiçbir savaşta ilk saldıran olmadım.Önce sen saldır,yeteneğini test etmek istiyorum!"
Esra okunu kılıfından çıkarıp hazırlarken:"Yeteneğimi test etmek istiyormuş! Oku kafana yediğin anda bunu söylersin artık,"diyerek oku fırlattı ama ıska!
Esra" çok hızlı "dedi.Bu kız kimdi böyle? Sıradan biri değildi, bu parlak koyu yeşil saçlar..
Yeşil gözler..
Nereden geliyordu??Birkaç ok daha attıktan sonra esra yorulup dinlendi.Oku ne kadar hızlı atarsa atsın hepsi ıskalıyordu.Bu kız gerçekten çok hızlıydı.Esra onun ne ara kafasını çevirdiğini bile farketmiyordu.
Hande:Hiç fena değilsin ama sen bana denk değilsin.Sen esila muhafızısın değil mi?
Nereden bildi?
Acaba bu kızın kraliyet ile bir alakası olabilir mi?
Esra:"Nereden anladın " diye sorduğunda hande: "Sadece esila muhafızları ok kullanırlar.Ama saçların esila muhafızlarının saç renginden farklı! Sen esila halkından değilsin."Esra:" Doğru,babam bir göçmendi" dedi.
Hande:" Yakın dövüş yapmaya ne dersin? Belki beni yenmek için bir şansın olur"
Esra:"Kabul" dedi.
Hande:"Gel öyleyse" dedi.
Esra saldırdı ama hande her bir atağı kolaylıkla geri çeviriyordu.Üstelik çok hızlıydı.Sıra hande'deydi.
Hande saldırınca esra onun hızına yetişemedi.Ardarda gelen yumruklardan sonra birkaç dakika'ya pelt olup yere düştü.
Hande onun kollarını tutup arka'ya çekti ve ellerini birbirine bağlayarak sıkıştırdı:"Sanırım.. Ben kazandım" dedi.SON.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esila Sera👌(1.SEZON TAMAMLANDI✔️)
FantasyEsila şehrinde yaşayan esra,muhafız babasını öldüren sera kralından intikam almak isteyen öfke dolu bir kızdır.Prenses'in verdiği görev ile yolculuğa çıkan muhafız esra bu yolculukta sefa adlı bir genç ile tanışır ve sefa'ya aşık olur.Bilmediği birş...