20.

1.5K 133 45
                                    

Babiessssssss do e them qe ne fillim se me keni bere gjith veren, Ju duaaa shume. Ju falenderoj pa masee per te gjithe votat dhe shpresoj qe historia te vazhdoj te rritet.

Tani une kete pjesen e bera padashje publish atehere kur nuk ishte perfunduar. Such a shame fml por ma falni, beni sikur ska ndodhur kjo gaf xp.

Shpresoj t'ju pelqej.

Mos harroni te votoni dhe te komentoni.

Ju dua once againn.

><><><><><><><><><><><><>

Hapi syte e nxitur nga drita e madhe qe vinte dritares se hotelit, dhe pertace si gjithmone per te nisur nje dite te re, u ngrit.

Nata e kaluar ishte nje nga ato te paharrueshmet, te cilat sado perpiqej t'i pershkruante ne bllokun e saj, nuk mundte.

Mamaja i kishte cuar mesazh se do vinte ta takonte para se te shkonin ne restorant per vaktin e mengjesit. Per tu mos u shqetesuar shume nga ato trokitjet e deres, nuk e la te kycyr kete te fundit.

Hapi keng ritmike dhe plot gjalleri me volum te larte , dhe per tu freskuar u fut te bente nje dush.

Kendonte me ze te ulet vargjet, bente ndonje levizje atehere kur pushtohej nga kenga dhe e mbuluar me shkume nga koka tek kembet,shfaqte haptazi lumturine e saj.

-Po filloj te behem xheloz per zerin tend.

Ndaloi. Ferkoi syte me duart plot shkume, ndjeu ti digjnin por dhe kur i hapi, nuk mund te shifte mire pertej xhamit.

"Ndoshta me kane ber veshet"- mendoi. E ky mendim sikur e qetesoi.

-E di sa e veshtire eshte per mua te qendroj ketu duke e ditur se ti nuk mban gje te veshur...-

Vendosi duart perpara, e skuqur duke e ditur shume mire se ai po shikonte silueten e saj, nga ana tjeter e atij xhamit blur, te turbullt.

U desh pak kohe qe Era te mblidhte veten e te mendonte sesi te dilte.

-Mund te ma japesh pak peshqirin?- tha duke belbezuar, uji tashme kishte mbaruar se rrjedhuri.

-E sigurt?- e ngacmoi.

-Kris te lutem, mos u tall tani. Sille ate dreq peshqiri.

-Ti e di sa me pelqen kur acarohesh.

-Kris!

Krisi "u dorezua" dhe i zgjati peshqirin, me shikimin e hedhur tej.

Era me kujdes te madh hapi deren e kabines se dushit, aq pak sa vetem krahu i holl i saj mund te kalonte. E vertiti  doren derisa gjeti ate te djalit me syte e kuq, kafshoi buzen nga turpi, e duke u perpjekur te mos bashkonte gishterinjt e tij me te saj, beri te kapte peshqirin.

E rrotulloi ate pas trupit, mori fryme thelle dhe me nervat e qetesuar hapi deren jo shume te gjere.

Nuk do cuditej neqoftese Krisi do shfaqej dhe do bente ndonje nga ato veprimet karizmatike te tij. U druhej atyre. Por me sa duket ai nuk ndodhej aty.

Pse Me Telefonon Vetem Kur Je I Droguar? (Shqip)Where stories live. Discover now