Ate te premte qielli ishte i zymte, ndryshe nga shpirti i Eres, qe priste e paduruar te rrembehej nga ata dy sy te bukur jeshil. Kishte gjithe javen qe mendonte rreth momentit kur do perballej me te, dhe shikonte ato mesazhe ne telefonin e saj me shpresen se do shtoheshin ne numer nga dita ne dite. Per here te pare nuk ishte e emocionuar se do takohej me psikologen, per here te pare nuk e kishte fare mendjen se cfare ajo thoshte, e per here te pare mezi po duronte brenda ne ate zyre. I dukej sikur i merrej fryma aty, sikur syte e saj do verboheshin nga momenti ne moment, sikur nje qetesi kishte kapluar ate dhome dhe e vetmja melodi qe degjohej ishte zeri i Krisit teksa i peshpriste "Ti dhe une kemi per tu martuar bashke nje dite". As nuk ishte e interesuar te dinte kuptimin e atyre fjaleve, aspak. Thjesht donte te degjonte me shume prej tij, ta shikonte teksa buzeqeshte e me pas te ruante ate cast ne mendjen e saj sikur te ishte nje thesar.
-Era te falenderoj. Mund te largohesh shpirt.-dhe ja ku me ne fund veshet i zune ato fjale cliruese nga ai takim, ne dukje te kote sepse s'kishte degjuar asgje.
U ngrit e lumtur nga karrigia e rehatshme duke perqafuar znj.Hyka.E pershendeti embel, ashtu sic bente gjithmone, mirenjohese, dhe u largua.
Zbriti shkallet me shpresen se Krisi do ishte diku ne katin e poshtem ne pritje te saj. Hodhi nje veshtrim rreth e rrotull por syte nuk e zune gjekundi. Filloi te merzitej paksa, por akoma kishte shpresa ta takonte ama duhej te gjente nje arsye per te gjendruar me gjate.
Papritur ndjeu telefoin ti dridhej ne xhepin e xhinseve, pa nguruar e mori ne duar, e hutuar por pasi pa se "numri i parregjistruar" i kishte cuar mesazh sikur u lirua nga merzia e pushtuar pak me pare.
"Pse rri ne sallon kur shume mire mund te provosh embelsirat e mrekullueshme te Rezartes?"
-Boom.-ia kishte kushtuar te gjithe vemendjen atij mesazhi saqe nuk e kishte ndjere pranin e tij aty.
Krisi qeshi me te madhe kur pa fytyren e friksuar te Eres,e cila gati sa nuk ishte hedhur perpjete nga frika.
-Injorant!-i uleriti derkohe qe ne te vertete donte te thoshte e emocionuar "Me ne fund erdhe!".
-Faqekuqe!-ia ktheu ai embel duke e pare me nje shikim flirtues.
Veshtruan njeri-tjerin derisa e kuptuan se ishte e tepert, ose thjesht kuptuan sesa ua kishin ndjere mungesen atyre shikimeve ...e ne te vertete kjo ishte "e teperta".
-Ketu qenkeni.- do te duhej nderhyrja e Rezartes qe ata te vendosnin perseri mendjen ne pune, nga ajo paralize e shkaktuar prej kontaktit te bluse se Eres dhe jeshiles se Krisit e qe cuditerisht te dyja bashke shkaktonin ate te kuqen e famshme ne shpirtat e tyre.
-Eshte erresuar shume jashte...- tha kujdestaria e shtepise teksa shihte nga dritarja e shperqendruar.- Nuk eshte mire te shkosh vetem.
-Nuk ka problem, jam mesuar.- Era i buzeqeshi ne menyre qe ta qetesonte,mirpo asaj nuk i mbushej mendja ta linte te largohej vetem ate nate.
-Po sikur...-Rezarta u kthye nga Krisi, i hodhi nje veshtrim lutes por ai mohoi me nje te tundur te lehte te kokes.
-Teta Rezarta, ju kuptoj qe jeni ne merak. Seriozisht me mire te shkoj vetem. Mund ti kerkoj ndonje shoqeje te me shoqeroj.-propozoi tjetra dhe pse e dinte shume mire se nuk kishte kujt ti kerkonte dicka te tille.
Ndjeu perseri ate te dridhuren e telefonit. Kesaj here e nxori nga xhepi me pertese, me mendimin se ishte ema, por kuptoi se fati i kishte rezervuar te tjera supriza ate te premte.
"Shoqe? Seriozisht??"
Krijoi ate gjysmehenen e vogel ne fytyren e bardhe, mes faqeve te kuqe dhe pa u menduar dy here i ktheu pergjigjje:
"Nuk prisje ti thoja 'shoke' Rezartes apo jo?''
-Okay neni, po e percjell un Eren. Kisha per te dale gjithsesi.- u degjua zeri i Krisit, fill pasi mesazhi u dergua.
(A/N neni i thote Rezartes ky qypi qe kur ka qene i vogel, well do merrej vesh tek ca kapituj me vone)
As ai vete nuk e kuptoi sepse pranoi ta bente nje gje te tille, por te pakten e dinte se nuk do pendohej.
><><><><><><><><><><><><
heyy babiess ju mori malli? thonii po me beni qejfin lmaooo
Pra e di qe duhet te vritem sepse perher me iken frymezimi tek keto pjeset keshtu, habitem sesi kam arritur te perfundoj dy histori veren e kaluar anyway <3 nsr ndoshta bej prp update.
Lini mendimin tuaj ne komente
dheee hidhini nje sy historise me te re te erisessss XONIA-MAFIA nuk keni per tu penduar Erisa__
Mos harroni te votoniii
JU DUAA.
KAMU SEDANG MEMBACA
Pse Me Telefonon Vetem Kur Je I Droguar? (Shqip)
RomansaDy telefona... Mijera telefonata... Nje numer i parregjistruar... Dhe asnjehere sinqerisht "te dua"... ~~~ (eshte shkruar kur kam qen ne klase te tete-nente, por gjithsesi give it a try if u have nothing more interesting to do)