#Provocare

43 7 21
                                    

Sa incepem!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sa incepem!

1. Am grupa 0 si as dona sange daca as putea (dar nu pot, ce cruda e viata)

2. Ma plictisesc repede de orice si oricine, iar daca se intampla sa vorbesc cu cineva o perioada lunga si sa nu ma satur de ea, sa fie sigura ca e interesanta (am o bff de cand au iesit ai mei prima oara cu mine afara. Cred ca sunt vreo 14 ani de cand ne stim si eu am 15 jumate, so...si da, inca nu m-am saturat de ea)

3. Iubesc animalele (in special cainii) si am o pasiune pentru husky si caini-lup, dar nu as tine niciodata unul, prea mult de munca.

4. Daca stau intr-un spital mai mult de trei ore incep sa fac ca o retardata si simt ca ma sufoc

5. Sunt dependenta de muzica. Muzica e drogul, iar castile sunt perfuziile ce mi-l administreazaie, o dependenta incurabila.

6. Ador sa citesc si sa scriu, insa asa cum am zis mai sus, ma plictisesc rapid. Cea mai lunga serie pe care am citit-o este Academia Vampirilor de Richelle Mead si mi-a luat cam juma de an-un an ca sa o termin din cauza lenei si plictiselii, desi ea e foarte interesanta.

7. Sunt cea mai mica din familia mea, insa eu tratez copii surorii mele ca pe niste frati, ceea ce ma face sa ma gandesc ca nu sunt cea mai mica (adica daca intre mine si ea sunt aproape 17 ani diferenta si intre mine si fiica ei cea mare sunt numai 13, atunci de ce sa nu-mi fie si piticania aia un fel de sora?)

8. Iubesc sa fiu laudata, insa in acelasi timp simt ca nu o merit. Sunt in dezacorduri totale, dar asta este, csf, ncsf.

9. Nu le am cu prescurtarile. Serios, sunt praf. In afara de "cf", "dc", "pt", "csf", "ncsf", "amc", "pls" si "bn" nu cred ca mai pricep altele. Deci faceti-mi o favoare si nu le folositi, pls.

10. Sunt o persoana foarte deschisa. Poate prea deschisa. Lasati-mi doar un set de intrebari in comentarii sau pe privat si veti vedea. Daca nu vreau sa raspund la o intrebare voi zice direct ca nu vreau sa raspund la ea si nu ma voi supara. Keep calm, is a freedom world.

Eu dau si un bonus, pentru ca ma simt darnica (le constiinta: MINTI! Pleci la tara doua saptamani, de aia. Hue, hue, fara net, fara semnal, la cuca macaii...) deci mai zic un lucru despre mine (shut the fuck up, contiinta).

11. Urasc sa mi se zica "saru-mana" si sa mi se vorbeasca cu "domnisoara" si alte chestii. Dau un exemplu. Sora mea a zis intr-o zi ca isi va invata fetita sa-mi ca "saru-mana" caci sunt cu 13 ani mai mare ca ea. Reactia mea? "Nici sa nu indraznesti, te si bat -_-*. Mda. Pe scurt, cred ca strabunica sa fiu si tot la per-tu as vrea sa mi se vorbeasca.

La randul meu provoc pe:
_Iepuras_
Bianca_Dragneel
Ayane-neko-chan
SweetDarkWish
Yamy69-onl
AntoanetaAntonov
Alis_Piticot
AidaNightcore
delia_dreamer
Pinky_little_cookie
Inca_O_Anonima
Noco_Nik
EcchiSensei
Ryu14-chan
TipaCool24
LauryG13
Stoshi
Koko-senpai
rafaelionita10
Si Mya-Lockwood pe care era sa o uit in goana...sorry, not sorry
(Putini, stiu, csf, ncsf)

Simple gânduri 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum