Am pe aici și niște concursuri
#thebestpoetry
3 decembrie #64 in Umor
11 mai #222 in Altele
Ganduri, teorii ciudate, logica fara sens, toate regasite in aceasta carte.
Ok, nu sunt eu vreun geniu, dar asta chiar e tare!
Tot ce avem nevoie este o foaie albă mai grosuță:
Săpun lichid
Un tub de acuarelă neagră
Scobitori
Culori cerate (toți știm de renumitele crayola, nu?)
O lumânare de biserică (de la măicuța cu batic =]] sorry, nu mă puteam abține)
Și opțional, o punguliță d-aia la sul (dacă ești ca mine și nu știi unde Doamne Iartă-mă ți-s pensoanele).
Acum pașii:
Dai cu crayola pe foaie (nu contează cum, cu ce culori, cu câte etc. Eu am făcut la nimereală)
Urmează să dai cu lumânarea pe toată foaia (pur și simplu dai cu ea, nu o arzi sau ceva. Dai ca și cum colorezi).
Apoi, în pungă (sau pahar, ce folosești tu) pui puțin săpun lichid (apeși o singură dată pe pompiță, și nu să iasă mult -_-) și acuarelă neagră (cât vrei =]]), pe care le amesteci.
Acum, pentru ce cu punga, sfat: faceți într-un colț al pungii, apoi tăiați puțin și întindeți pe foaie.
Pentru ăia cu penson, amestecați pur și simplu și pictați toată foaia.
Așteptați să se usuce, apoi luați frumos scobitoarea și dați cu ea pe deasupra. Ce model vă taie capul.
Asta mi-a ieșit mie, și nu sunt vreo artistă, so yeah…