Eu am 2 OC-uri:
Kushi si Karma.Pentru inceput, sa stiti ca prima creeata a fost Kushi.
Kushi este varianta scurta a numelui ei, Kushina Dragneel.
A luat diferite aspecte, la inceput avand ochii sangerii si parul rosu. Dupa, ochii ei au devenit schimbatori. Pana la urma s-a ajuns la varianta de azi, in care parul ei este roscat, cu reflexii aurii si cateva suvite albastre sau nu. Il are ondulat, lucru care mi-a luat pana l-am fixat. Lungimea este inca discutabila, dar deobicei il are pana la jumatatea spatelui sau nu cu mult sub umeri. Ochii au ajuns de la rosul demonic la un albastru-verzui, dar de un impact la fel se mare. Este scunda, avand numai un metru jumatate, insa are niste forme de invidiat.
Personalitatea ei este schimbatoare, uneori fiind draguta, iar alte ori o pura badgirl.
Imbracamintea generala am decis sa fie formata dintr-un tricou negru decoltat, o bluza de trening tot neagra sau albastru-inchis, blugi spalaciti inchisi si tenesi sau adidasi care in general sunt albi, contrastand imaginea ei sumbra.
De asemenea oscilez intre a-i lasa imaginea cu ochelari sau fara.
Trecand de aceste lucruri banale, ajungem la povestea ei de viata, una deloc placuta.
Probabil unii dintre voi au observat povestea pe care o tot repet:
La 3 ani (sau 5, depinde. Deobicei 5) ii mor parintii. Si nu oricum, ci prin tortura, in fata ei. Ea reuseste sa scape, jura razbunare si la doar un an sau doi aplica acelasi tratament ucigasilor. Ajunge sa traiasca singura si rebela, se bate fara ezitare si loveste unde doare cel mai tare.
O poveste trista pe care o are in general in rp-urile la care ma inscriu. Cand vine vorba sa o introduc in propriile mele rp-uri, o adaptez. Daca personalitatea ei schimbatoare imi permite oricum sa o mulez lejer, cand vine vorba de trecut se ajunge in stadiul in care nimic din povestea clasica nu se mai remarca.
Sunt sigura ca vreti un exemplu, dar nu vi-l dau, pentru ca cineva *tuse* nebun *tuse* a ales personajul meu ca crush (te simti tu) si as strica povestea daca l-as lasa sa afle.
Kushi, la doar 17 ani, putem spune ca a trecut prin multe, indiferent cum o dam, si ca are tot dreptul sa fie cum este.
Insa ceea ce nu stiati voi si probabil aflati abia acum e ca ea are un frate.
Da, un FRATE!
Este vorba de celalalt OC al meu, Karma Dragneel.
El a aparut recent, prin urmare nu este bine finisat.
Initial voiam sa-i fac gemeni, insa cum am tinut neaparat ca Kushi sa aiba 17 si Karma 19, acest aspect nu a foat posibil.
Karma este in mod evident fratele ei mai mare.
El stie despre existenta Kushinei, dar Kushi nu stie despre existenta lui, caci acesta a "plecat" de acasa cand ea era prea mica pentru a-l tine minte.
Cand acesta a implinit 4 ani, casa lor a luat foc.
El era la gradinita, iar cand a vazut ca parintii lui nu vin sa-l ia, a decis sa plece singur acasa. Cand a ajuns in fata casei, a vazut doar ramasitele. El a fost prima victima a vietii crude: rapit.Propriul sau unchi l-a rapit si crescut. Totul fusese bine pentru Karma pana la varsta de 14 ani. Avea o sora vitrega cu o care se intelegea de minune si "parinti" iubitori. Era la liceu in acea vreme.
"Tatal" sau a inceput sa bea, devenind tot mai agresiv pe zi ce trece. Doi ani. Doi ani in care si-a vazut "mama" batuta. La liceu lumea se lua din nou de el, il bateau chiar. Iar acasa dadea de o noua bestie. Pana la urma s-a saturat si a inceput sa se bata, devenind spaima liceului. La scurt timp toti se temeau de el, bagase cativa tipi in spital si reusise sa isi faca o reputatie de dur in zone largi din diferite cartiere. Fraza pe care o spunea mereu ianinte sa bata pe cineva era "Karma's gonna come colect your debt", considerand ca face dreptate in aceasta lume nedreapta si folosindu-se de numele sau.
Karma este un tip inalt de 1.85, cu parul lung pana la umeri, prins intr-o coada la ceafa. Il are roscat si ondulat cu reflexii aurii. Ochii sai sunt verzi-albastrui, iar corpul este bine lucrat (da, fetelor, fiti gata sa salivati).
La fel ca sora lui, fumeaza si are o personalitate schimbatoare. Iti dai seama usor ca e nervos si nu trebuie sa te pui cu el, caci devine a naibii de inspaimantator. Cand se enerveaza incearca sa se calmeze fumand, avand momente in care fumeaza tot pachetul.
Ei doi inca nu se cunosc, iar Karma a uitat de ceva vreme de existenta ei.
Ce parere aveti despre cei doi?
CITEȘTI
Simple gânduri 1
AcakAm pe aici și niște concursuri #thebestpoetry 3 decembrie #64 in Umor 11 mai #222 in Altele Ganduri, teorii ciudate, logica fara sens, toate regasite in aceasta carte.