Miután sikeresen végig aludtam nem tudom hány órát, felemelem a fejem Natsu válláról és álmos pislantások közepette ránézek.
- Nah, felébredtél álomszuszék? - kérdezi vigyorogva.
Bólintok, de esik le a fejem a helyéről az álmosságtól. Natsu egy pillanat alatt felkap és szaladni kezd velem (újra) a tó felé. Mielőtt feleszmélnék már el is vagyok dobva. Csobbanok a hidegvízben és vacogva emelkedem ki a mélységből.
Már megint...
Rá kell döbbennem, hogy nem is olyan hideg a víz, így hát kellemesen úszkálok benne. Épp mennék ki a partra, amikor két meleg kar visszaránt. Elmerülünk a víz alá. Nem merem kinyitni a szemem, de érzem, hogy az előbbi két kar magához húz. Nem nyitom ki a szemeim csak kitapogatom a fejét.
A levegőhiány miatt feljövünk a víz alól és Natsu még mindig a karjában tart. Kivisz a partra és leülünk beszélgetni a fűbe. Szegény ruhám, már másodszorra vizes a mai nap során.
- Lucy, te mit tudsz a sárkányölőkről? - kérdezi Natsu hirtelen.
Ránézek, de teljesen komoly arcot vág (ilyen is csak évente van). Elgondolkozom a kérdésen. Tényleg, nem is nagyon tudok róluk sokat! Pedig ismerek egy jó párat.
- Hát - kezdek bele -, azt tudom, hogy egy sárkány volt a gondviselőjük és különleges erejük van.
Ennyi. A nagy Lucy tudásából ennyire futotta. Natsu csak bólint egyet jelezve, hogy tovább fogja mesélni.
BẠN ĐANG ĐỌC
A sárkány szíve (NatsuxLucy)
FanfictionNatsu elment, Lucy pedig szenved a hiányától. Vajon mi lesz a sárkányölő és a szőke hajadon sorsa? Egymásra találnak? NatsuxLucy forever :)