33. rész: Nem értem...

1.1K 69 17
                                    

Úgy érzem, itt szakad ki a szívem a helyéről. Natsuhoz rohanok és remegve próbálom bemesélni magamnak, hogy ez csak egy rossz álom. Félve megcsípem magam, miközben behunyom a szemeimet, várva arra, hogy ez az egész kínzó érzés és helyzet eltűnjön. Lassan felnyitom a pilláimat, de még mindig ugyanúgy egy ázott és kihűlt test látványa fogad.

- Ne... - suttogom elhalóan.

A szemeimből patakzanak a könnycseppek. A térdeim felmondják a szolgálatot és összerogynak alattam. Mintha nem is érezném, hogy térdre estem. A testem nem veszi fel a fizikai fájdalmat, Teljesen összetörten ülök az esőben és hirtelen egy hangos sikítás hagyja el az ajkaimat. A sírás miatt szinte nem is hallom a saját hangom, de biztos vagyok abban, hogy sokkal hangosabb, mint bármi más jelen pillanatban. Úgy érzem, mintha percekig csak kiáltanék, minden erőmmel. Elfogy a levegőm és hangtalanuk csukódnak össze remegő ajkaim. Vörösre sírt szemekkel állok fel. Már nincs erőm sírni. Az élettelen test elé lépek és a kezemet arca felé nyújtom. Ujjaim rásimulnak a hófehér bőrre. Hideg... A bőre olyan, akár a jég. A szemem sarkából egy könnycsepp gördül le egészen a szempillám végéig, ott pedig folyékony drágakőként áll meg.

De egy pillantás múlva lehullik róla és egyenesen Natsu arcán landol

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

De egy pillantás múlva lehullik róla és egyenesen Natsu arcán landol. Könnyeimen keresztül nézve letörlöm Natsu arcáról a csillogó nedvességet. Visszafolytom a sírást és a másik kezemet az állára helyezve, magam felé fordítom. Már alig bírom magamban tartani a könnyeimet. Lassan hajolok oda hozzá és kisimítom az arcába csüngő hajtincseimet. Egy pillanatig hezitálok, majd megcsókolom. Mintha minden fájdalmamat az ajkaiba akarnék folytani. Félszemmel látom, hogy Natsu arcára esőcseppek hullanak. Behunyom a szemem és le akarnám törölni az esőcseppeket, de valami furcsa dolog történik. A kezeim nem Natsu bőrét tapintják, hanem a fakérget. Ismét megpróbálom, de most sem sikerül. Hitetlenkedve fordítom oldalra a fejem és az ajkaim, amik az imént még Natsuét súrolták, most kábultan nyílnak el. Hogy megbizonyosodjak arról, amit látok, ismét megpróbálom elérni Natsu arcát az ujjaimmal, de szintúgy nem sikerül. A kezem egyszerűen átsiklik rajta. Ijedten kapom a tekintetem a teste felé, de nem azt látom, amit várnék. Natsu végtegjai fokozatosan eltűnnek és a helyükön rózsaszínes beütésű, apró világító pontocskák szállnak felfelé. Ide-oda kapkodom a szemeimet, de szinte már sehol nincs ott az ,,eredeti" Natsu teste.

- Ne...ne ne, ne, ne! - kiáltom egyre hangosabban.

Megpróbálom valahogyan magam mellett tartani, de érzem, hogy a dolgok kicsúsznak a kezeimből. Sírva próbálom elkapdosni a világító valamiket, de azok mintha elkerülnék a kezemet.

A fénylő szemcsék lassan eltűnnek az esőfelhők szürkeségében

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A fénylő szemcsék lassan eltűnnek az esőfelhők szürkeségében. Az imént még utánuk nyúló kezem erőtlenül hanyatlik vissza a testem mellé. Elkeseredettségemben lehajolok és belecsapok a földbe. Csakhogy nem sikerül beleütnöm, mert a ,,támadásom" valami mást talál el. Ahogy jobban megnézem ezt a valamit, egy könyv rajzolódik ki a szemeim előtt. Öregnek tűnik, lapjai megsárgultak, de nagyon furcsa aura veszi körül. Elsőre nem sikerül megfogalmaznom az érzést. A könnyeim még mindig hangtalanul folynak le. Akaratlanul is felvillan előttem Natsu képe. Hát persze... ez az érzés...olyan, mint Natsu mellett. A vállaimhoz kapok és kínomban saját magamat ölelem át. Ahogy a jobb kezem a vállamat érinti, hirtelen egy hangfoszlány emléke hasít belém.

,,A jel nem tűnik el, amíg meg nem halok..."

A szemeim felpattannak és hihetetlen sebességgel meredek a vállamra. A szemeim felvillannak, ahogy meglátom a tűzvörös sárkányjelet.

...életben van...

A kő a szívemről abban a pillanatban legördül. Kérdések százai kezdenek el felgyülemleni a fejemben. ,,Akkor hol van most?!" Mit csinál? Miért ment el egyáltalán, amikor épphogy csak visszaértünk?!"

A tekintetem a vállamról átcsusszan az előttem heverő könyvre. A tárgy borítóján egy felirat díszeleg.

E.

N.

D.

Vajon mit jelenthet

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Vajon mit jelenthet..? Fogalmam sincs, de biztosan van Natsuhoz valamilyen köze.

Magamhoz húzom a vaskos könyvet és kissé vonakodva felnyitom. Az első oldalra semmi sincs írva, üres. Lapozok egyet és abban a pillanatban hátracsuklik a fejem. A szemeim előtt fehérség veszi át a teret.

Felnyitom a pillámiat és attól, ami a szemeim elé tárul eláll a lélegzetem is.

Egy hegyen vagyok és a szellő belekap a hajamba, ezzel meglibbenti azt. Az esős időnek nyoma sincsen. Az engem körülvevő, magas fű csak úgy hullámzik a napfényben. A fűhöz érnék, de a kezem átsiklik rajta. Pont, ahogy Natsuval is történt.

- Illúzió... - suttogom magam elé.

A következő pillanatban valami megtöri a csendet. Egy cseresznyevirág hajú kisgyerek rohan el mellettem. Egyenesen át a fűvel babráló kezemen. Meglepődötten nézek utána és az irányban amerre fut, egy vörös sárkányt vélek felfedezni.

Sziasztok!

Huhhhh.... Nem tom mi történt, de ez a fránya WattPad nagyon kitolt velem. Megírtam a fejezetet úgy 4 órával ezelőtt és csak úgy eltűnt. Husss....

Mit gondoltok, hogy sikerült???? **


Shiro~chan :)

A sárkány szíve (NatsuxLucy)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora