Mira kijelentését figyelmen kívül hagyva indulunk vissza a céhbe. Az utcákon elég keményen megbámulnak a fürdőruhánk miatt, habár Natsut egyáltalán nem zavarja, de engem azért egy kicsit irritál. Ahogy a céhhez érünk, Natsu beront az ajtón, nekem pedig hirtelen eszembejut a sárkány jelem, amit nem tudom miért, de nem akarok megmutatni a többieknek! Kell valamilyen felső, méghozzá gyorsan! Gyerünk Lucy, gondolkozz! Ide-oda kapkodom a fejemet a megoldást keresve, de nem jut az eszembe semmi használható ötlet, úgyhogy fogom magam és elbújok az imént kicsapódott ajtó takarásába. Körbenézek és hirtelen eszembejut a megmentő terv. Az ablak, ami előtt leraktam a bőröndömet, hatalmas szerencsémre nyitva van. Elosonok a falaknak dőlve, mint egy képzetlen ninja és mikor behajolok az ablakon sem vesz észre senki. Csak egyetlen egy baj van...
NEM ÉREM EL A BŐRÖNDÖMET!!!
Miközben a céhen belül javában folyik a verekedés, részben Natsu miatt, én nagy igyekezettel próbálom közelebbhúzni a bőröndömet az ablakhoz, hogy ki tudjam venni belőle a felsőmet.
- Ooh! - hallok magam mögül egy hangot.
Ijedten fordulok hátra és látom meg a mögöttem meglepetten álló Gajeelt. Érdekes módon nem néz a szemembe, ezért kezdek aggódni. Megpróbálom kikövetkeztetni, hogy mit nézhet rajtam. 2 szó...
A...
FENÉBE!...
Naná, hogy a sárkányjelet bámulja! Nyugi,nyugi majd beadom neki, hogy egy tetoválás...várjunk csak... Ő IS SÁRKÁNYÖLŐ! Ez így nem lesz jó! Idegesen vigyorgok rá, amíg meg nem szólal.
- Megmutatod a tetkódat? - kérdezi gyanakvóan.
Mivel nem tudok mit mondani hirtelenjében, ezért közelebb jön, én pedig egyre jobban hátrálok előle, amíg a hátam neki nem ütközik a falnak. Gajeel közelebb hajol és beleszagol a levegőbe.
- Semmi kétség, ez tényleg a tüzesfejű jele! - vonja le a következtetést.
Úgy tudtam, hogy nem tudom átejteni ilyen egyszerűen! Látom rajta, hogy még mondana valamit, de hirtelen...
- Gajeel! - hallatszik egy kiáltás.
Oldalra kapjuk a fejünket és meglátjuk a vidáman felénk szaladó Levyt. Amint a kékhajú lány ideér, nyakon csípi a nála minimum 2 fejjel magasabb fiút és magával rántaná, de Gajeel megkapaszkodik bennem. Megijedek a hirtelenségétől, de nem tudom lerázni magamról. A következő pillanatban egy hatalmasat dobban a szívem és eláraszt a melegség érzése. Gajeel felszisszenve kapja el a kezét a csuklómtól és Levy is meglepetten hagyja hátra Gajeel elhurcolását.
- Mi a...?! - fújja Gajeel a füstölgő kezét fájdalmasan.
Ijedten nézek felváltva rá és a saját kezemre. Nincsen a kezemen semmi különös, de ahogy fejjebb siklik a tekintetem furcsa dologra leszek figyelmes. A sárkányjel élénk piros színű és lassan feketedik el a széle. Mintha valamilyen tűz aludna ki.
- Lu-chan, ez meg mi volt? - kérdezi Levy miközben a mágiájából létrehozott vízzel és jéggel kezeli, a közben háromévesként síró Gajeelt.
- N-nem tudom - dadogom -, eddig még sosem történt ilyen!
Való igaz, akárhányszor érintett meg valaki az elmúlt egy évben, semmi nem történt. Vajon azért reagált így a jel, mert Gajeel is...?
- Ez biztosan az a tűz volt, ami nem engedi a közeledbe a többi sárkányölőt! - szakít félbe a közben könnyeivel küszködő Gajeel.
Hmm, ez új info! Nem emlékszem, hogy Natsu vagy Igneel kifejtette volna ilyen formában. Ezer és ezer kérdés fogalmazódik meg bennem, a jellel kapcsolatban. Ezeket meg fogom kérdezni Natsutól!
- Gajeel! - sikítja Levy.
Oldalra kapom a fejemet és csak azt látom, hogy Gajeel a vassá változtatott öklét lendíti felém. A félelemtől tágranyílnak a szemeim, mégis miért?! Amikor már majdnem betalál az ütés, hirtelen kiugrik valaki az ablakon és hihetetlen sebességgel elém áll, hogy védje a támadást. Behunyom a szemem, de rögtön fel is nyitom, amint megérzem az előttem lévőből áradó meleget.
- N-Natsu? - kérdezem teljesen kiakadva.
Az említett nem figyel rám. Csak a körülötte égő tűz egyre hangosabb ropogása hallatszik.
- Mégis mi a fenét képzelsz, hogy csak úgy megtámadod?! - ordítja le Natsu Gajeel fejét.
- Chh, ezek szerint tényleg a te jeled van rajta... - húzza a száját féloldalas mosolyra Gajeel.
Amikor már épp egymásnak esnének hirtelen Gajeelra ráesik négy vasból készült betű.
B
A
K
A
Natsu meglepődötten lép vissza hozzám.
- Hogy képzeled, hogy csak úgy megtámadod Lu-chant?! - tapos rá a félholt Gajeel fejére a dühös Levy.
Ennyit a híres vas sárkányölőről. Miközben Levy Gajeel fülét húzogatja vagy épp a táskájával kever le neki egy jópárat, mi Natsuval leesett állal figyeljük a történéseket. Összenézünk és vállatvonva elsétálunk mellettük. Beugrunk az ablakon és én végre felvehetem a jól megérdemelt pólómat.
Sziasztok! Na tippeljetek ki lett beteg a suli első napjára? Naná, hogy én! De cserébe gyorsabban meghoztam a részt! Minden rosszban van valami jó is, mondaná valaki, aki nem olyan pesszimista mint amilyen én vagyok! Köszönöm szépen a követést:
TitaLánynak:
Egy ilyen fantasztikus, sulikezdős képet kapsz tőlem!
Ahogyan már többen is írták a folytatások kapcsán, az iskola miatt nekem sem fog olyan könnyen menni, de aggódásra semmi ok, mindenképpen fogok időt szánni a folytatások megírására! :)
Remélem senki másnak nem kezdődött ilyen ,,csodálatosan" a suli, mint nekem!
Shiro~chan :)
YOU ARE READING
A sárkány szíve (NatsuxLucy)
FanfictionNatsu elment, Lucy pedig szenved a hiányától. Vajon mi lesz a sárkányölő és a szőke hajadon sorsa? Egymásra találnak? NatsuxLucy forever :)