11. rész : Az ígéret

1.4K 81 19
                                    

Reggel van, de miért fúj így a szél?! És miért nem érzem magam alatt a füvet?! Lassan felpillantok és az első ami feltűnik, az hogy a fák lombja csak úgy elsuhan fölöttem? Mi a csoda történik velem?

- Oh, felébredtél? - hallok magam mellől egy hangot.

Oldalra nézek és Natsu arcát vélem felfedezni, ahogy egy pillanatra rám néz. Ahogy rendesebben körbekémlelek, Natsu fut velem a karjaiban, na de hova?! Hirtelen villanak fel a tegnap este történtek. A beszélgetés, az hogy haza kell menjek! Natsura nézek, de ő az utat figyeli magunk előtt. Vajon most visszavisz a Fairy Tailbe? És mégis mióta cipelhet, ha már vége lett a végtelen mezőnek is?! Nedves lesz a szemem és egy hatalmasat ásítok.

- Aludj csak még, Luce! - fújja ki a levegőt Natsu megnyugtatóan.

- De mi lesz veletek így, hogy eltűnt az összes pénzetek? - kérdezem álmos szemekkel.

Elmosolyodik és szorosabban magához húz. Szorosan hozzábújok a mellkasához, ami kellemes meleget áraszt magából. 

- Majd megoldjuk! - suttogja bíztató hangon.

Megnyugodva fújom ki a levegőt és lehunyom a szemeimet.

A hűvös szellő megmozgatja körülöttem a füvet. Várjunk csak, akkor most hol vagyok?

 Várjunk csak, akkor most hol vagyok?

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Felülök és körülnézek. Senki sehol körülöttem. Lehet, hogy csak álmodtam az egészet? Nem! Ez nem ugyanaz a rét! Felpattanok és elindulok a lejtőn. Felbukkan valami a távolban, de innen még nem tudom kivenni, hogy mi is az! Megszaporázom a lépteimet. De hiszen ez...?! A Fairy Tail tornya! Lehorgasztom a fejemet és visszanézek abba az irányba, amerről eljöttem.

- Natsu... - suttogom bele halkan a szélbe.

Tehát azért reggel hozott el, hogy nekem ne fájjon annyira az elválás! Nem is tudom, hogy mit érzek most. Valahogy a hála, a törődés érzése és a szomorúság keveredik ebben az érzésben. Ajkamba harapok, de még így sem tudom megakadályozni, hogy a könnyeim kibuggyanjanak. Hangtalanul tűrök, mint mindig. Hirtelen füst szagát érzem valahonnan és szimatolni kezdek. Mivel sehol nem látok tűzre utaló jelet, kezdek megnyugodni, de akkor eszembejut valami. Na ne! Hipergyorsasággal csúszik le a tekintetem füstölgő felsőmre. A ruhadarabba valamilyen minta ég lassan bele. Érzem, hogy a nyakam mellett megint éget egy kicsit. Ez a pocsék kézírás...! Egyértelműen Natsu az! Arrébb dobom a hajamat, hogy elolvashassam amit odaégetett.
,,Ne legyél szomorú. Pontosan egy év múlva találkozzunk a Fairy Tailben, Luce!" A nyomasztó érzést kezdi kiszorítani egy új, reménnyel teli érzés a szívemből. Elmosolyodom és elindulok a Fairy Tail felé.

- Szavadon foglak... - nézek fel az égre.

Látom magam előtt a boldog vigyorát. Amint beérek a városba, nem telik el sok idő míg a céh épülete előtt állok. Éppen benyitnék, amikor hirtelen egy merész ötlet villan fel bennem. Mi lenne, ha én is elmennék és majd egy év múlva visszajönnék? Azzonnal elhatározom magam és a bérelt lakásom felé veszem az irányt. Amint belépek, rohamos tempóban összepakolom a dolgaimat. Mikor minden készen áll, még leülök egy kicsit az ágyra.

A sárkány szíve (NatsuxLucy)Onde histórias criam vida. Descubra agora