Mit ne mondjak? Ez a réten szaladgálósdi elég fárasztó tud lenni! Főleg, ha az embert még a kezétől fogva húzzák is.
- Na-Natsu, álljunk meg! - próbálom kimondani a nagy lihegés közben.
Natsu rögtön megáll és felém fordul, szemében egy kicsi aggódást vélek felfedezni. Rámosolygok, de a következő pillanatban felszisszenek a vállamba nyilalló fájdalom miatt. Odakapom a kezemet. Natsu rögtön közelebb lép és óvatosan lefeszíti kezemet a fájó részről. Elhúzza a pólomat, hogy hozzáférjen a bőrömhöz. Óvatosan végigsimít az égő területen, mire én összeszorítom a számat. Én is lenézek a vállamra és meglepődve veszem észre, hogy valamilyen pirosas minta kezdett el kirajzolódni. Mi a csoda ez?! Natsura nézek és ő is hasonlóan meglepődötten nézi a jelféleséget, de az ajkán ott ül egy kis mosoly. Ebből arra következtethetek, hogy tud valamit erről. Már épp kérdeznék valamit, amikor beelőz és beszélni kezd.
- Nem hittem, hogy ilyen gyorsan elkezd megjelenni - mondja Natsu egy érdekes arckifejezéssel az arcán.
- Micsoda? - kérdezem értetlenül.
Elmosolyodik és leveszi a sálját. Várjunk, miért veszi le a sálját?! A kövektező pillanatban átlendíti a derekam körül az egyik végétől fogva, majd elkapja a másikat. Egy ravasz vigyor terül szét az arcán és megrántja a sálat, aminek az lesz a következménye, hogy nekiesem a mellkasának. Eltolom magam tőle kézzel és a szemeibe nézek. A vigyora átváltozik féloldalas mosoly féleségbe. Érzem, hogy elpirulok az arca közelségétől.
A vérem szó szerint forrni kezd és a szívem a torkomban dobog. Natsu most valahogy tökéletesebbnek tűnik, mint valaha. Úgy érzem, újra belészerettem. Nem mintha eddig nem lettem volna így ezzel. Natsu közelebbhajol, hogy az orrunk összeérjen. Lefelé irányítom a tekintetemet és a földet bámulom.
- A tűzsárkány jele - mondja halkan.
- Tessék? - értetlenkedem.
- A jel a nyakadon, ami azt mutatja, hogy az enyém vagy - pontosít.
Még jobban elpirulok a tény miatt, hogy azt mondta az övé vagyok. Elvörösödve bólintok egy aprót, jelezve, hogy egyetértek a kijelentéssel. Ő elvigyorodik és felkap a karjaiba, úgy ahogy a menyasszonyokat viszik.
- Huh?! - csak ennyit tudok kinyögni a meglepettségtől.
- Nem hagyom, hogy az én Luce-om rohanjon, miközben miattam fáj neki... - neveti el magát és futni kezd velem.
Így még gyorsabbak vagyunk, mint amikor én is szaladtam. A hajamat egy kicsit megröpteti a szél, miközben Natsu halad velem a karjaiban. Már egy jó ideje haladunk, de úgy tűnik ennek a mezőnek se eleje, se vége. Egy pillanatban a magasból leesik valami, egyenesen az ölembe. Lenézek és egy csukott szemű Happyt látok magamon. Elaludt repülés közben, na ne szórakozzunk már! Pedig akék exceed láthatóan húzza a lóbőrt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A sárkány szíve (NatsuxLucy)
Hayran KurguNatsu elment, Lucy pedig szenved a hiányától. Vajon mi lesz a sárkányölő és a szőke hajadon sorsa? Egymásra találnak? NatsuxLucy forever :)