Bulanik gözleriyle Güz'ü karşısında gören Anka afallamıştı. Güz'ün öfkesi giderek şaşkınlığa dönüyordu.
-"Yine mi sen?"
-"Beni özledin mi?"
-"Ne istiyorsun. Neden yine geldin."
-"Merak etme senin için burada değilim."
-"Niye buradasın o halde"
-"Senin için burada olmamı ister gibi bir halin var. Yanılıyor muyum?"
-"Neden buradasın"
-"Daha önce demiş miydim? Çok soru soruyorsun."
-"Sende cevap vermiyorsun"
-"O zaman tekrar söylüyorum. Senin için burada değilim."
Anka ev için orada olduğunu düşünmüştü.
-"Bak son kez söylüyorum. Evi satmayacağım." dediğinde Güz onu dinlemiyordu. Anka, bunu fark ettiğinde üsteledi.
-"Sana diyorum! Benim satılık bir evim yok."
Güz, içeriye göz gezdirmekle meşguldü. Anka üsteledikçe gözlerini evden alıp ona çevirdi. Sarhoş halinden bir an etkilenmeye başlamıştı. Elini saçlarına götürüp sırıttı.-"Sarhoşken hep böyle şapşal olur musun?"
-"Git burd..."
-"Kuzen?" dedi Pars. Anka bu seslenişin ardından Güz'e şaşkınca baktı. Pars kapıdan destek alarak ayakta duruyordu. Anka kadar sarhoş değildi. Güz neden üstsüz olduklarını anlamıştı.
Kahretsin! Dedi içinden.
-"Calista seni merak etmiş." dedi. Diğer bir yandan gözleriyle Anka'yı süzüyordu. Onların nereden tanışmış olduklarını, aralarında nasıl bir ilişki olduğunu deli gibi merak etmişti. Pars sırıtıp ekledi.
-"Ah şu anneler! Ortalığı velveleye vermek için resmen fırsat kolluyorlar."
Anka Pars'ın Güz'e 'kuzen' diye seslenmesine takılı kalmıştı. Sarhoş hali bir anda kaybolmuştu.
-"Sen az önce kuzen mi dedin?"
-"Aa evet! Kendisi her taraftan akrabam olur Ankacığım. Hem teyzemin oğlu hem de amcamın. Çok ilginç değil mi?"
Anka bu durumdan hiç hoşlanmamıştı. Bu kaba saba adamın, Pars'ın kuzeni olması mantıklı gelmemişti. Pars, nazik ve olgundu. Ama Güz, 2 gün tanıdığı kadarıyla patavatsız, ukala ve ahlaksızdı.
Pars, Anka'nın sessizliğini bozmak adına konuştu.
-"Aa kuzen seni de tanıştırmadım. Bu Anka, sevgilim!"
Güz, beyninden vurulmuşa döndü. Pars'ın son kelimesi en az Anka kadar onu da şaşkına uğratmıştı. Planlarında bu yoktu. Dişlerini sıkıp, bakışlarını Anka'ya çevirdi.
Anka, net bir cevap vermediği halde Pars'ın onu neden kuzeniyle böyle tanıştırdığını düşündü.
-"Anka öyle mi?" dedi Güz zorlu bir gülümsemeyle ve ekledi.
-"Ne tesadüf!"
Pars gülümsedi. Anka neden güldüklerini anlamayıp ikisine göz gezdirdi.
-"Komik olan ne?"
Pars dudağını ısırıp Anka'ya döndü.
-"Güz motor tutkunudur. Ve aldığı her motora farklı isimler verir."
Anka anlamayip sordu.
-"Bundan ne çıkarmalıyım."
Güz cümleyi tamamladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANIN DANSI #Wattsy2020
FantasyBaştan çıkarmak? Hiç bu kadar acılı olmamıştı. Bir derdi vardı Güz'ün, Anka'nın teninde alacağı bir borç. Kapanması gereken bir hesap, Sırlarla dolu bir geçmiş. Sarpa saran bütün duyguların, Aşkla harmanlandığı bir buluşma. Ne istediğini kestiremedi...