19.Bölüm: BENİM KIZIM

135 13 0
                                    

-"Benimle tek kelime etme sakın! Sadece sür."

Pars'ın yüzündeki keyifli gülümseme sinir bozucu gelmişti Anka'ya. Ona mecbur olmaktan nefret etmişti.

-"Eve mi?"

Anka yüzüne bakmadan kafasını salladı.

-"Sonunda Güz'den kaçacağını biliyordum."

-"Sana konuşma benimle demiştim."

-"Anka lütfen böyle yapma."

-"Pars sadece sür."

-"Benden bir anda bu kadar nefret ediyor olmanı anlamıyorum."

Anka bir an durup düşündü. Ondan gerçekten nefret mi ediyordu? Böyle mi hissettirmişti. Aslında o sadece öfkeliydi. Peki ama neden? Onu hala sevdiği için mi? Yoksa senelerce sevip karşılığını böyle aldığı için mi?

-"Senden nefret etmiyorum" dedi mahcubiyetle.

-"Ediyorsun"

-"Cici annem dışında kimseden nefret edecek kadar çirkin düşüncelerim henüz olmadı. Şu imanı kesersen sevinirim."

-"Öyle mi Anka? Peki sorabilir miyim acaba neden bana düşmanınmışım gibi davranıyorsun?"

-"Öfkeli olabilir miyim?"

-"Seni bu kadar kızdıracak ne yaptım? Keira'yla yatmış olmam mı seni bu kadar kızdıran?"

-"Temel de aslında sorun oradan başlıyor. Ama hayır! Sorun senin parti gecesi itiraf ettiklerin."

Pars afallamıştı. Arabayı köşeye çekip kuşkuyla baktı.

-"İtiraf ettiklerim mi?"

-"Lami'yle odadan çıktıktan sonra merdivenlerde konuştuklarınızı duydum."

Pars düşen suratından ziyade durumu toparlamak için gevelemeye başladı.

-"Bak sen yanlış anl..."

Anka elini kaldırıp susmasını istedi.

-"Güz, kardeşinin sana aşık olduğunu biliyor mu? Ya da pardon! Kardeşiyle birlikte olduğunu?"

-"Anka yapma lütfen."

-"İğrençsin. Hayatında bir başkası varken hala benimle olmak istediğin için. Bir kadına, hele ki duyguları gerçek bir kadına ihanet ettiğin için iğrençsin. Ya Lami'ye sahip çık ya da ondan ayrılarak büyük bir iyilik yap. Karnındaki çocuğun hesabını Güz'e vermen daha kolay olur."

Pars utançla kafasını eğdi ve ekledi.

-"Lami hamile değil!"

-"Kulaklarımla duyduğuma mı sana mı inanacağım?"

-"Doğruyu söylüyorum."

Kendini doğru ifade edememek Pars'ı kızdırmıştı. Boğazında beliren damarları Anka'nın dikkatinden kaçmadı.

-"Lami'nin bana olan ilgisi seninleyken de vardı. Sadece profesyonel bir şekilde gizli tutuyordu. Tuttuğunu zannediyor desek daha doğru olur. İnan bana Anka! Asla senden başkasına gerçek anlamda aşık olmadım."

Gözleri Anka'nın dudaklarına kaydığında gerildiler. Anka önüne döndü.

-"Eve gitmem lazım."

Pars elini Anka'nın elinin üstüne koydu. Anka elini hızla çektiğinde terlediğini hissetti.

-"Ne yapıyorsun sen?"

-"Ben hala seni seviyorum."

Ortam giderek gerilmeye başlamıştı. Anka öfkesine hakim olmak için dudaklarını ısırdı.

ŞEYTANIN DANSI #Wattsy2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin