27.Bölüm: KOR KÜLLER

71 4 0
                                    

Güz, evin kapısından tıkırtılar geldiğini duyunca savunma dürtüsüyle hızla yataktan doğruldu ve eline her daim duvar köşesine bulundurduğu tahta beyzbol sopasını aldı. Yavaşça merdivenlere ilerlediğinde ardından biri ona seslendi.

-"Şu kapının kilidini daha sağlam yapmalısın."

Güz nefesini öfkeyle dışarıya verip rahatladı ve hızla arkasına döndü.

-"Size bir daha gözüme görün..."

-"Görünmeyin demişsin" dedi Sedat Bey cümlesini tamamlayarak. Dara karşısında kaşlarını kaldırıp ses etmedi. Güz arkasına dönüp merdivenler de duran Sedat Bey'i kısa bir süzdü ve tavrını hiç bozmadan gözlerini Dara'ya dikti ve sordu.

-"Ne istiyorsunuz?"

Sedat, Güz'ün varlığını reddettiğini anladığında zorladı;

-"Sana hemen bize gel demiştim." Dedi öfkeyle, Güz gözlerini merdivenler de duran amcasına çevirdi bu sefer ve sordu.

-"Beni yine tehdit etmek için mi geldin?"

Sedat söylediklerinin yanlış olduğunu düşününce ekledi.

-"Seninle o şekilde konuşmamam gerekiyordu özür dilerim. Bu mesele hepimizin meselesi. Sen baban yüzünden yaptın. Biz de ses etmedik. En az senin kadar bizimde bu hikaye de payımız var evlat. Ama şuan asıl sorun inan bu değil!" dediğinde Güz sorarcasına kafasını salladı ve Sedat Bey'in gözlerindeki telaşı anlamlandıramayıp Dara'ya döndü.

-"Ne oluyor"

-"Uyuyordum. Bir anda Anka'nın Riva'yı yaktığını gördüm. Yataktan alelacele kalkıp babama haber verdim. Riva'yı kontrol ettik ama ev olduğu gibi duruyor."

-"Peki madem bir sorun yok. Benden ne istiyorsunuz?" dediğinde Güz sorduğu soruya hemen cevap buldu.

-"Ne zaman yakacağını bilmiyorsun. Ama yakacak."

Dara telaşlı haliyle Güz'e yaklaştı.

-"Gördüklerimle ilgili son zamanlar da çok sıkıntılar çekiyorum. Anka ve senin arandaki şey!"

-"Aşk!" dedi lafını kesip üstüne bastıra bastıra, Dara itiraz etmeden mahcubiyetle kafa salladı;

-"Aşk! Ben bunun tam tersini ispat edecek şeyler görüyordum uzun zamandır. Mührün bozulduğunu görmüştüm Güz. Ama seni dün o halde görünce..."

Güz öfkeyle lafını kesti.

-"Kahretsin Keiraaa!"

Sedat Bey merdivenleri hızla çıkıp sordu.

-"Ne Keirası?"

-"O buralardaydı." Dediğinde Sedat öfkeyle bağırmaya başladı.

-"Harika... Ve sen bunu bize yeni söylüyorsun öyle mi?"

-"Ona buradan gitmesini söyledim." Dedi Güz kendini savunurcasına;

Sedat alaycı gülüşüyle karşılık verdi.

-"Oda kabul edip gidecekti öyle mi? Bana hemen söyle, Keira'nın bu işte ki payı ne?"

-"Bir payı yok. Takıntılı bir ruh hastası gibi geri dönmemi isteyip duruyor. Ama bana bu oyuna dahil olmayacağını söylemişti."

-"Şu kadına gerçekten hala inanabiliyorsun ya, Pes!" dedi Sedat Bey saçını karıştırırken;

-"Amca inandım çünkü bana Dara'nın söylediklerine benzer şeyler söyledi."

-"Ne dedi?"

-"Anka'yla aramdaki şeyin biteceğini ve kendi isteğimle ona geleceğimi söyledi. Zırvaladı işte bilmiyorum. Dara'nın kehanetlerine müdahale ediyor olmalı. Yoksa bunların hiç biri mantıklı değil. Anka'yla şimdi konuştuk... Teklifimi kabul etti... Her şeyden haberi var... Dara'yı Keira yönlendiriyor."

ŞEYTANIN DANSI #Wattsy2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin