BÖLÜM ŞARKISI :
AGNEL OBES - CLOSE WATCHAnka'nın gözündeki korku Güz'ün hoşuna gitmemişti. Onunla bu odada yalnız olmaktan rahatsız olduğunu hissetmişti. Öfkesini gizlemeye çalıştı. Sesi buna pek izin vermese de sordu.
-"Kimse kim! Neden bu kadar tedirgin oluyorsun?"
Anka gerginliğini ona hissettirdiğini anlar anlamaz toparlandı.
-"İyiyim ben."
-"Emin misin? Daha çok benimle burada olmaktan hoşlanmamış gibi duruyorsun?"
Bakışlarını sertleştirdi ve Güz'e baktı.
-"Olabilir aslında" dedi. Devirdiği gözlerini kapıya çevirdiğinde içeriye birilerinin girdiğini gördü. Hızla Güz'ün bileğinden tutup kolonun köşesine sinmelerini sağladı. Güz, afallasa da elindeki eline bakmaktan alamadı kendini. İçeriye Lami ve Pars girmişti. Pars oldukça öfkeli görünüyordu. Lami ise bıkmış ve umursamaz.
-"Niye beni getirdin buraya?" dedi.
-"Sen ne yapmaya çalışıyorsun?" dedi Pars ciddi sesiyle.
-"Ne yapıyormuşum?"
-"Black'le Anka'yı tanıştırmak için harcadığını bu çaba ne?"
Lami gözlerini devirip yanından tam geçip kapıya ilerliyordu ki Pars kolundan tutup tekrar karşısına aldı.
-"Bırak Pars!"
-"Bir soru sordum"
-"Cevabını bildiğin bir soru!"
Pars kolundaki elini çekti.
-"Abin Anka için doğru kişi değil."
-"Çocuk olduğumu düşünüyorsun hala ama değilim. Keira'nın ne gördüğünü biliyorum."
Anka bu cümleyi duyar duymaz Güz'e döndü. Güz'ün bakışları donuktu. Anka sessizce dinlemeye devam etti. Güz kardeşi ve kuzeni arasındaki diyalogun daha fazla ileri gitmesini istemiyordu. Yapması gerekeni yapacaktı. Fakat Anka'nın eli hala kolundayken bunu yapamıyordu. Peki neden? Heyecanlı mıydı?
Pars sinirle Lami'ye cevap verdi.
-"O aptal fahişenin ne gördüğü umurumda değil."
Lami bu cümlesindeki alaya, alayla karşılık verdi.
-"Sende benim umurumda değilsin."
Pars şaşırmıştı. Dudağını ısırıp ekledi.
-"Anka'yı rahat bırak. O benim sevgilim."
-"Keira'da abimin sevgilisiydi."
Pars anlamamıştı.
-"Aksini söyleyen olmadı." Dedi.
-"Ya da söylemeye cesaret eden diyelim"
-"Lami sen ne zırvalıyorsun."
-"O aptal dediğin fahişeyle yattığını biliyorum Pars. Bunu her ne kadar abimden saklamaya çalışsanız da Keira'nın evinde sizi gördüm."
Pars hızla Lami'nin dibine girdi. Elini ağzına dayayıp;
-"Sessiz ol biri duyacak! Bir bok bildiğin yok" dedi.
Bu hareketi her şeyi doğruluyordu. Anka duyduklarına inanamadı. Kendini aldatılmış gibi hissetti. Güz bu diyalogun daha fazla devam etmesini istemedi ve Anka'nın elinden bileğini kurtardı. Lami'yle göz göze gelmek için harcadığı ufak bir çabadan sonra düşüncelerini ele geçirdi ve kardeşinin zihniyle ufak bir oyun oynadı. Onun yeteneği de buydu. Göz göze geldiği herkese itaat ettirebilmek. Lami Güz'ün onu yönlendirmesiyle Pars'ın kolundan tuttu ve aşağıya inmeleri için çekiştirdi. Kapının kapandığını duyar duymaz Güz yatağın ucuna oturup hala duyduklarını atlatamamış bir halde duvara sinen Anka'ya baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANIN DANSI #Wattsy2020
FantasyBaştan çıkarmak? Hiç bu kadar acılı olmamıştı. Bir derdi vardı Güz'ün, Anka'nın teninde alacağı bir borç. Kapanması gereken bir hesap, Sırlarla dolu bir geçmiş. Sarpa saran bütün duyguların, Aşkla harmanlandığı bir buluşma. Ne istediğini kestiremedi...