Balila jsem si věci. Táta bude muset do Bradavic dříve, a tak jsem se rozhodla jet k Weasleyovým.
Táta už se smířil s tím, že se přátelím s Harrym, Miou a Ronem.
Přemístila jsem se před dům. Otevřela mi paní Weasleyová. Okamžitě mě objala. Pozdravila jsem se s Ronem, Ginny a panem Weasleym. Mia měla přijet až zítra.
Pořád mi tu ale někdo chyběl. Frad a George.
"Kde jsou vlastně kluci?" Zeptala jsem se při večeři.
"Kluci si otevřeli nový obchod a bydlí nad ním." "Aha" Řekla jsem trochu zklamaně. Kluci mi přes prázdniny moc chyběli.
Po večeři jsem šla spát. Pořád se mi v hlavě objevoval rozhovor táty a dracovo mámy.
Ráno přijela Mia. Přivítali jsme se s ní. Moc mi chyběla.
Uběhly tři dny. Byla jsem právě s Miou v koupelně.
Uslyšeli jsme hlasy a vyběhli na chodbu.
"Co se děje?" Zajímalo mě.
"Ty jsi ho taky neviděla?" Věděla jsem, že Ginny mluví o Harrym.
"Asi se toulá někde po domě." Řekla Ginny.
"Vážně?" Pronesla Mia
"Vážně." Řekl někdo zezdola. Byl to Harry. S Miou jsme se vydali po schodech.
Nastalo velké objímání.
Měli jsme večeři. Byla výborná jako vždy.
Sedli jsme si ke krbu a povídali si. Ron slíbil, že se za Fredem a Georgem půjdeme podívat.
Najednou Harry vytáhli noviny. Na hlavní straně jsem zahlédla Draca a jeho mámu.
Zazmatkovala jsem. Nevěděla jsem jestli jim mám o tom rozhovoru říct. Neudělala jsem to. Třeba šlo o banalitu.
"Kdy jsi přijela?" Zeptal se Mii Harry. "Před pár dny. Nevěděla jsem jestli vůbec přijedu."
"Proč? Jsou to Bradavice a Brumbál. Co se nám může stát?"
"No povídá se, že Brumbál už stárne." Prohodila jsem.
"Nesmysl." Ohradil se Harry. "Je mu... Kolik mu je?" Zeptal se Harry Rona.
"Sto padesát. Plus, mínus pár let." Odpověděl mu Ron.
Nezabránila jsem se úsměvu, který propukl v panický smích.
ČTEŠ
Dcera Severuse Snapa
FanfictionKaždý z nás dělá chyby. A každý z nás se je snaží napravit. Někdy se ale stane něco, co jen tak napravit nejde. Člověk zapomíná, ale lidské srdce nikdy nezapomene ztrácet naději.