Zapomeň

232 18 1
                                    

Probudila jsem se do chladného rána.

V mé hlavě se děli divné věci. Musela jsem přemýšlet, proč to vlastně udělal. Žádný důvod k tomu neměl. Nebo snad ano..?

Došla jsem si pro snídani. Bylo to docela smutné ráno. Dnes se budu muset vrátit spolu s Lenkou a Malfoyem do Bradavic. Mia mi bude strašně scházet. Jediné co mi zbyde, bude jen doufat, že se jim nic nestane.

U snídaně se probíralo celkem veselé téma. Famfrpál. Pro ostatní to bylo možná téma, které je dokázalo uklidnit, ale mě teda ne.

Zase jsem si vzpomněla na Draca. A to jsem teď vážně nepotřebovala.

Když jsme se najedli, byli jsme nuceni se rozloučit.
Ron mi pošeptal do ucha, abych na sebe dávala pozor.
Mia se v mém objetí rozbrečela. Musela jsem jí utěšit.
Jako poslední mě objal Harry. Objal mě tak silně, že jsem málem přestala dýchat.

Nedivím se mu. Byl pro mě jako bratr. Bratr, kterého jsem nikdy neměla. Jsem tak ráda, že je mám. Všechny tři.

Došli jsme po Malfoyova pokoje. Plán byl následující. Já, on a Lenka se přemístíme na dvůr, tam mu následně vymažeme vzpomínky a utečeme. Že je to hračka? Tak to teda ani náhodou.
Už jenom to přemístění mi dělá problém. Je mi pak vždycky na zvracení.

Naposledy jsem se rozloučila s Harrym a pak BUM.

Ocitli jsme se na Bradavickém dvoře. Nikdo tam nebyl. Bod pro nás.

Lenka byla pohotovější než-li já. „Zapomeň.” Hůlkou zamířila proti Dracovi. Ten jako by v tu chvíli ztratil rovnováhu. Málem se zhroutil na zem.

Lenka mě popadla a utíkala se mnou co nejdál od něj. Byla to taková rychlost, že jsem ani nepostřehla kolik studentů jsme porazili.

Doběhli jsme do komnaty nejvyšší potřeby, která byla jako obvykle přeplněná studenty.

„Jsou v pořádku?” Zakřičel někdo v davu. To už se ke mně hnala Ginny, která mě sevřela v objetí snad ještě pevněji než Harry.

„Jsou. Všichni tři.” Odpověděla jsem jí.

„Ptali se po mně?” Zeptala jsem se Seamuse,který jen kývl.

„Řekli jsme, že ti není dobře. Oni na to skočili, tupci.” Pronesl vesele Dean.

Pak už jsem Ginny a ostatním vyprávěla, co se vlastně stalo. Samozřejmně jsem vynechala tu část s Dracem. Sama jsem v tom měla zmatek.

Myslím, že teď to pro mě bude ještě těžší než kdy dřív.

Dcera Severuse SnapaKde žijí příběhy. Začni objevovat