Lauren szemszöge
Szeretlek, Jauregui! - és amikor ezt kimondta megcsókoltam egyből reagált. Felkaptam az ölembe, és elindultam vele a sátorhoz.
- Mielőtt bemennénk, nem kellene elfújni a gyertyákat? - kérdezte.
- De. - nevettem, majd letettem az ölemből és mind a ketten elkezdtük fújni a gyertyákat.
- Na kész! - egyenesedett fel.
- Hol is tartottunk? - néztem rá perverzen.
- Nem tudom, mutasd meg! - válaszolta majd ismét megcsókoltuk egymást. Életembe nem éreztem még ilyet, amikor megcsókol valaki. Tisztában vagyok vele, hogy hivatalosan még nincs vége Ty-al, de úgyis szakítani fogok vele.
Valahogy beverekedtük magunkat a sátorba. Annyira forrt köztünk a levegő, csodálom, hogy nem gyulladt ki a sátor. Camila lefektetett a hátamra mindeközben végig csókolóztunk, nem is tétováztam tovább, egyből lekaptam a felsőjét a lányról és csak csodáltam a gyönyörű testét, amit most csak egy melltartó takart, de az se sokáig.
- Mondtam már, hogy gyönyörű vagy? - tettem fel a költői kérdést, nem válaszolt csak mosolygott egyet és odahajolt ismét megcsókolni, majd eltávolodott az ajkaimtól és a nyakamra tévedt rá, én eközben végig simogattam minden négyzetcentijét a felső testén, és minden érintésemnél kirázta a hideg, ez nagyon tetszett. A keze haladt lejjebb majd megfogta a pólómat és kezdte levenni rólam, mindezt olyan gyengéden csinálta, hogy azt hittem ott ájulok el. Végül sikeresen levette rólam, én meg kihasználva az alkalmat, magam alá fordítottam és most én voltam felül. Elkezdtem apró csókokkal behinteni az egész testét, valahol mélyen megszívtam, ekkor egy kis nyögés hagyta el a száját. Haladtam egyre lentebb, míg nem a nadrágjához értem, amit kigomboltam és lehúztam róla, majd a bugyija következett, amivel eljátszottam egy darabig és körülötte csókolgattam, hagy húzzam egy kicsit az agyát, és mint vártam, meg is szólalt.
- Csinálj már valamit!!! - kiáltott rám és felemelte a fejét, majd rám nézett.
- Nyugi van kis kémcsajszi! - mosolyogtam rá, majd felé emelkedtem és rákattantam az ajkaira. Elmélyítettük a csókot szinte egyből, Camz elkezdte kikapcsolni az én melltartómat, ami valami oknál fogva nem jött össze neki.
- Most szórakozol? - kacagtam fel.
- Beakadt! - nevetett már ő is, majd hátranyúltam és ketten már valahogy kibírtuk kapcsolni. - Ez az! - ezt még ki tudta bökni, mert egyből visszatapadtam az ajkára. Mint Camila nadrágja, úgy a melltartóm is átrepült a sátor másik végébe.
- Nem akarsz fordítani a helyzetünkön? - kérdezte bele a csókba.
- Nem. - vigyorogtam.
- Én igen! - vágta rá, majd egy ügyes mozdulattal a hátamra fordított és megint ő volt felül. Szinte ugyanazt tette, amit én. Elkezdett haladni lefele, a nyakamat végig szívta, ki se merek menni így az utcára, mondjuk sehogy se, mert köröznek. Az őrületbe kerget ez a lány, most ő játszadozik velem, ezt még visszakapja.
- Camila Cabello! Most rögtön kezdj el valami értelmeset csinálni, vagy én veszem kezembe az ügyet! - háborodtam fel.
- Csináld! Látni akarom! - nézett fel rám, nekem több se kellett, megint fordítottam a helyzetünkön, majd egy egyszerű és gyors mozdulattal lekaptam róla minden felesleges dolgot.
(Innentől mindenki fantáziájára bízzuk a dolgot.)
Reggel arra keltem, hogy mocorgást hallottam a sátoron kívülről. Óvatosan kimásztam Camz karjai közül, felkaptam magamra a ruhámat, majd a földről felvéve a pisztolyom, megindultam kifele. Óvatosan kinéztem, sehol senki. Kintebb mentem, és mikor előrenéztem azt hittem álmodom.
YOU ARE READING
Mindent rólad
FanfictionCamila Cabello egy nagyon befolyásos személy, aki a kém suli harmadik évfolyamát kezdi. Az iskolában mindenki a legjobbnak tartja már most, és ezzel barátnői Dinah és Normani sincsenek másképp, mindenki felnéz rá. Barátja Dylan O'Brien nagyon szeret...