Lauren szemszöge
Több, mint 2 hete vagyunk már itt. Minden csendes, és ez túl gyanús. A lányokkal azt terveztük, hogy lemegyünk délelőtt a partra, délután pedig pihenünk. Eddig szinte nem is volt olyan nap, hogy ne mentünk volna valahova. Dinahék nagyon gondolkoznak azon, hogy végleg ideköltöznek és ott hagynak mindent, mi Camilával nagyon örülnénk, ha itt lennének, persze nem velünk laknának, vagyis nagyon remélem. Túl sok kínos szituáció lenne, mondjuk már így is volt. Alig tudtunk kettesben lenni Camzival. Megreggeliztünk, majd összepakoltunk, és megindultunk a tengerpartra.
- Lolo. Gyere ússzunk! - kiáltott oda nekem Camz. A lányok kint maradtak napozni, én meg megindultam Camila után.
- Te meg vagy áldva az úszással komolyan. - szólaltam meg, majd beljebb lépkedtem. - És mondtam már, hogy túl szexi vagy ebben a fürdőruhában?
- Tudom. - válaszolt egoistán, mire megforgattam a szemem. - Te sem nézel ki rosszul, bár fürdőruha nélkül dögösebb vagy.
- Csak nem beindultál megint? - nevettem fel.
- És ha igen? - kérdezett vissza.
- Akkor így jártál, drágám. - rántottam meg kacagva a vállam. Pont úgy, ahogy kb 1.5 hete ő is. Nem szólt semmit, csak felröhögött, és belelökött a vízbe. Megláttam a víz alatt a lábát, megfogtam és lerántottam magamhoz. Rám nézett egy gonosz pillantással, de én inkább ahogy tudtam közelebb mentem és a szánkat összeérintettük. Még úszkálgattunk egy keveset, majd mivel Dinahék már megunták a napozást, és a tengerpartozást visszaindultunk a házhoz.
- Akkor rendelünk pizzát? - kérdezte Camzi, mihelyst betettük a lábunkat az ajtón.
- Én benne vagyok! - értett vele egyet Mani, majd mi is bólogattunk. Dinah megrendelte a pizzát, azt mondták kb 20 perc.
- Mi lenne, ha néznénk valami filmet a nagy felbontású tévéteken?! - vetette fel az öteletet Ally. Választ meg se várva megindult az említett tárgy felé, és bekapcsolta.
- Mit nézzünk? - kérdeztem és odamentem a lányhoz.
- Amikor kialszik a fény. - kiáltott fel Dinah.
- Biztos, hogy nem. - ordított fel Camz is, mi meg nevetésben törtünk ki. - Nem nevet, együtt érez. - na erre még jobban elkezdtünk röhögni.
- Akkor szavazzunk. - szólalt meg Mani, miután lenyugodtunk. - Ki szeretné nézni? - Camzin kívül mindenki felemelte a kezét, mire kaptam a lánytól egy gyilkos pillantást.
- Utállak titeket. - durcázott be és keresztbe tette a kezét. Én meg mosolyogva közelebb mentem hozzá.
- Olyan édes vagy, amikor bedurcázol. - mondtam neki, majd adtam egy lágy puszit az arcára.
- Téged is utállak! - jelentette ki.
- Dehogy utálsz! - ráztam a fejemet. - Szeretsz!
- Nem. - folytatta továbbra is, nem válaszoltam csak megfogtam a kezét, magamhoz húztam és megcsókoltam.
- Ha utálnál, akkor nem csókoltál volna vissza. - kacsintottam rá. Már épp mondani készült valamit, amikor csengettek.
- Hozom a pénzt! - szólalt meg végül Camila, még egy pillantást vetett rám, aztán felszaladt az emeletre.
Camila szemszöge
Berontottam a szobába, és elkezdtem kutatni a táskámat, mikor valaki hátulról befogta a számat, és elkezdett húzni az erkély felé, még sikítani se tudtam. Mikor az erkélyre értünk, leugrott velem együtt onnan, majd ekkor vettem észre, hogy ki is az el rablóm.
- Ugye nem gondoltad, hogy ilyen könnyen beveszem, hogy megölted? - tette fel a kérdését Cena.
- M-mit keresel itt? - néztem rá ijedten.
- Hazudtál nekem, ezért most megkapod, ami neked jár. - válaszolt majd megint elkezdett húzni, a távolból megláttam egy fekete autót, majd jól tippeltem, mert oda akar betenni. Nem fogom könnyen adni magam, ahogy tudtam megrúgtam a lábát és egy percre elengedett és futni kezdtem.
- Lauren! - ordítottam egy nagyot, bár szerintem ebbe a nagy házba nem hallották meg.
Hirtelen megint egy fogást éreztem magamon, de megláttam amint a lányok kiszaladnak az ajtón és felénk tartanak.
- Engedd el! - kiabált most Lolo és futni kezdett felénk, de már késő volt, mert ott voltunk a kocsinál.
Lauren szemszöge
Elkezdtem szaladni a motorom felé, ami hálaistennek most kint volt a garázs előtt. Felpattantam rá, majd egyből elkezdtem követni Camzékat. Csak arra tudtam gondolni, hogy mit fog vele tenni az a pszichopata állat. Kb fél óra száguldozás után megálltak egy raktárépületnél. Egy percig sem haboztam, berontottam utánuk.
- Ereszd el! - kiáltottam, Cena megállt Camilával a kezében, majd egy fegyvert a semmiből előhúzott és a lány fejéhez tartotta. - Ne! - ijedtem meg!
- Nem ölöm meg, ha... - kezdett bele, de nem folytatta, hanem tanulmányozta az arcomat. Én meg csak Camzit tudtam figyelni. Meghalok, ha bármi történik vele.
- ...ha? - kérdeztem rá végül, mert idegesített, hogy nem mondta tovább.
- Ha újra csatlakozol hozzánk. - bökte végül, és ebben a pillanatban rontott be a három lány kezében a pisztolyokkal.
- Elengeded, és békén hagyod őket, ha megteszem azt, amire kérsz? - tettem fel a számomra legfontosabb kérdést.
- Ígérem. - válaszolta, és közben kibiztosította a fegyvert, ami még mindig Camila fejéhez volt tartva. Még egy utolsó pillantást vetettem a lányokra, meg Camzira, aki csak a fejét rázta.
- Rendben! - mondtam ki nagy nehezen. Még egy pár percig farkas szemet néztem Cenával, majd lassan engedett a szorításán és elengedte a lányt, aki egyből a karjaimba rohant. A semmiből pedig három pasas lépett elő, mire végig néztem rajtuk. Camila felemelte a fejét a vállamból és ő is megnézte őket, majd lefagyott, amikor az egyiket megpillantotta.
- Emlékszel rám? - kérdezte a pasi vigyorral kísérve.
- Te rohadék! - szólalt meg a lány és megindult felé, de visszafogtam. Nem értettem, hogy mi történik.
- Hé, Camzi. Nyugodj meg! - nyugtattam.
- Ő az. Ő volt az, aki rágyújtotta a házat a családomra. - sziszegte ki a fogai közül és egy percre sem nézett el a férfiről. Őt még egyszer megfogom ölni. Szólásra nyitottam a számat, mikor John oda szólt nekem.
- Lauren! Ideje indulni. - Camz elkapta a tekintetét a pasiról, és rám nézett könnyes szemekkel.
- Hamarosan találkozunk. - simítottam végig az arcán.
- Ne csináld ezt! - nézett végig bele a szemembe. Már én is kezdtem sírni. De erősnek kellett lennem.
- Vigyázzatok rá! - fordultam oda a többi lányhoz, akiket körbe fogott a másik két pasi.
- Minden rendben lesz! - mosolyogtam rá az előttem állóra, majd kiszabadultam a szorításából nagy nehezen és odamentem Cenához. Allyék meg közelebb jöttek Camilához és elkezdték kifele húzni.
- Szeretlek! - mondta ki az utolsó szót és elmentek.
- Én is szeretlek! - motyogtam az orrom alá, persze már sehogy se hallhatta.
(Na fiúk-lányok! Itt a 17. rész.
Történnek itt még érdekes dolgok, meg fognak is.
Hétfő örömére meghoztuk a részt, úgy gondoltam, hogy hajnalba rakom ki, de időm nem lenne szerintem. xD
Jó olvasást.
Béke és Camren veletek)
YOU ARE READING
Mindent rólad
FanfictionCamila Cabello egy nagyon befolyásos személy, aki a kém suli harmadik évfolyamát kezdi. Az iskolában mindenki a legjobbnak tartja már most, és ezzel barátnői Dinah és Normani sincsenek másképp, mindenki felnéz rá. Barátja Dylan O'Brien nagyon szeret...