12

851 46 2
                                    

Lauren szemszöge

- Na és mit nézzünk? - kérdezte Camzi, miközben helyet foglalt mellettem az ágyon.

- Démonok között. - válaszoltam csillogó szemekkel.

- Hogy mondod?? - kérdezett vissza. - Na nem, nem fogsz rávenni egy horror filmre. - fogta meg a laptopot és lecsukta.

- Ó, dehogy is nem. - jelentettem ki határozottan, és újra felnyitottam a gép tetejét.

- Nem fogsz rávenni. - állt fel az ágyról.

- Miért is vagy te olyan biztos ebben? - léptem oda mellé. - Szerintem rá tudlak venni.

- Na azt megnézem! - horkantott fel. Nem válaszoltam csak még közelebb léptem hozzá és elkezdtem gyengéden csókolni a nyakát. - Még mindig nem tudsz rávenni. - válaszolni se válaszoltam, folytattam, amit elkezdtem. Majd szép lassan haladtam az ajkai felé.

- Szerintem meg tudlak törni. - vetettem rá egy félmosolyt.

- Próbálkozni szabad, Jauregui.

- A meleg srác is próbálkozott? - vágtam hozzá és egy kicsit elnevettem magam, mert igazság szerint viccnek szántam.

- De még Halsey is, neki sikerült is elérnie valamit a csókon kívül. - vigyorgott önelégülten. Amikor kimondta ezt a mondatot a szívem megállt egy pillanatra.

- Az erdőben még csak csók volt, nem az, hogy megfektetett. - válaszoltam és hátrább léptem egyet.

- Nem fektetett meg. Nem történt semmi, nyugodj meg. - kezdett bele kétségbeesetten, én meg kezdtem megnyugodni.

- Akkor mi történt? Nem véletlenül mondtad, amit mondtál.

- Csak... bementünk a bárban elhelyezkedő mosdóba, aztán a falnak lökött, megcsókolt, én vissza, majd elkezdte simogatni a combomat, én meg ellöktem, és ki rohantam a mosdóból, az ajtót felszakítva. - mesélte el részletesen.

- És miért lökted el? - kérdeztem rá.

- Azért, mert nem akartam. Téged szeretlek. - fogta meg a kezemet és odahúzott magához, rajtam meg egy nagy mosoly terült szét.

- Én is szeretlek! - majd végül megcsókoltam. - És most akkor nézhetjük a Démonok közöttet.

- Még mindig nem tudtál meggyőzni. - mondta.

- Ha szeretsz, akkor megnézed velem ezt az egyet. Elég meggyőző voltam? - kacagtam fel. Megrázta a fejét és pár másodpercig csak bámult.

- Nem, és amúgy is imádlak. - mosolygott majd megpuszilta az arcomat, mire elpirultam.

Végre lefeküdtünk nézni a filmet. Igazság szerint nem is annyira figyeltem a filmre, mert csak arra tudtam gondolni, hogy az életem értelme itt fekszik a karjaimban, és már ettől nyugodt voltam. A film közepe fele, észrevettem, hogy Camzi elaludt, így kikapcsoltam a filmet, és nem sokára engem is elnyomott az álom.

Reggel a nap kisütötte a szememet és erre keltem fel. Mocorgást éreztem magam mellett és odanéztem. Annyira édes volt, még így reggel is, azt hittem elolvadok. Megtudnám ezt szokni minden reggel.

- Jó reggelt, hercegnőm! - köszöntöttem.

- Neked is, életem! - mosolygott álmosan és odahúzott egy csókba. - Ne haragudj, hogy bealudtam a filmen.

- Nem haragszom, de majd megnézed velem a végét. - mondtam majd felálltam, hogy elmenjek lezuhanyozni és utána vissza a motelba, beszélnem kell Allyvel.

Mindent róladWhere stories live. Discover now