Lauren szemszöge
*7 nappal később*
Ma terveztem a legnagyobb meglepetést Camilának, amire este fog végre fény derülni. Már nagyon izgulok, mi van, ha valami közbe jön, vagy nem tudom. Mindenesetre próbálok pozitív maradni. Lassan kikeltem az ágyból, előkészítettem a cuccokat, amiket viszünk a fürdőzésre, és felkeltettem Camzit.
- Hagyj még aludni. - fúrta fejét vissza a párnába.
- Meglepim van, nem is kicsi. Szóval, ahhoz, hogy megtudd, ki kell kelned az ágyból. - hajoltam közelebb majd a fülébe suttogtam.
- Inkább gyere és feküdj vissza te is. - rántott magára, majd megcsókolt. Kb egy óra múlva már úton voltunk, a Yucatán-félszigetre, mivel itt találtam egy szép helyet, ráadásul nem sokan járnak ilyenkor arra fele. Egyértelműen én vezettem és a Porschéval jöttünk, mivel Camila szigorúan megtiltotta, hogy vezesse bárki is, rajta kívül az Audit. Eleget tettem a kérésének, így meg sem fordult a fejembe, hogy azzal jöjjünk, ha én vezetek. Olyan kemény 3 óra kocsikázás után oda is értünk.
Leparkoltam az autóval, a helyszíntől körülbelül 15 percre, mivel kocsival nem lehet tovább menni.
- Mennyit kell sétálnunk? - kérdezte rám tekintve Camila.
- 15-20 perc. - válaszoltam.
- Na bazdmeg. - káromkodta el magát, én meg jót nevettem rajta. Megfogtam a kezét és összekulcsoltam, majd elindultunk a célom irányába. Ahogy közeledtünk egyre jobban kezdtem ideges lenni, amit Camz is észre vett. - Minden okés?
- Mi? I-igen.. - mosolyogtam rá, pár pillanatig még nézett aztán ennyiben hagyta a dolgot, és tovább sétáltunk csendben, kézen fogva. Ahogy ki számoltam 15 perc múlva tényleg ott is voltunk. Camilának az álla a látványtól a pokolig esett, minimum. Ezzel mondjuk én sem voltam máshogy.
- Rád szakadt az OTP, hogy ilyen helyekre hozol? - tette fel a kérdést szájtátva.
- Nem. Én szakadtam az OTP-re. - nevettem fel. - Viccet félre téve, a bérgyilkost, nem véletlenül hívják bérgyilkosnak, drágám.
- Meg se érdemlem ezt. - tárta szét a karjait.
- Camzi, te a világot érdemled. És ez még semmi, a meglepetés legjobb része hátra van. - magyaráztam el neki a nyilvánvalót.
- Mi lesz az? - kérdezte vigyorogva.
- Na majd biztos elárulom, a meglepetés azért meglepetés, mert nem tud róla az ember, míg meg nem kapja. - kacsintottam rá. Camila megforgatta a szemét, majd megint megkezdtük a sétát. Azonban most valami tűrhető helyet keresünk a part mellett. Ezt a helyet is megtaláltuk fél óra után. Camzi egész úton nyafogott, hogy elfáradt.
Mikor oda értünk a vízhez, nekem beugrott, hogy hogy tegyem éberebbé. Felkaptam az ölembe, és elkezdtem vele szaladni a tengerbe, és beledobtam. Aztán, hogy mentsem az életem elkezdtem szaladni kifele a partra, csak hogy a saját lábamba felbuktam és pofára estem. Hirtelen felpattantam, majd elkezdtem volna megint szaladni, de Camila rám vetette magát, így mind ketten a homokos vízben feküdtünk.
- Éber vagy már? - mosolyogtam a lányra, aki felettem volt.
- Éberebb vagyok, mint te, két balláb. - kezdte megint a beszólogatást, én meg csak sóhajtottam egyet majd megfogtam a tarkóját, magamhoz húztam és megcsókoltam, egyből el is mélyítettük, de később Camila elhúzódott.
- Mi a baj? - kérdeztem összevont szemöldökkel.
- Semmi, csak.. csak úgy csókolsz, hogy beleremeg a lelkem. - nézett mélyen a szemembe. Nem tudtam rá, mit mondani, csak lassan felfogtam a szavait, majd egy nagy mosoly kíséretében megint megcsókoltam. - Inkább gyere ússzunk egyet. - szólalt meg és felállt majd felhúzott engem is.
- Te meg az úszás imádatod. - kacagtam fel, és követtem a tengerbe.
- Csak utálod, hogy van olyan, amiben én vagyok a jobb. - nyújtotta ki rám a nyelvét. - Mondjuk, az ágyban is jobb vagyok!
- Álmodik a nyomor, drágám. - horkantottam fel. - Az a szőke szépség lehet jobb lett volna nálad.
- Már most bánom, hogy a palinak nem a saját számom adtam meg. Adonis lehet az ágyban.
- Nálam senki nem nagyobb Adonis! - emeltem meg a hangom. - Ezért is támadtál le már az elrablásod második napján.
- Az csak hirtelen felindulásból elkövetett szexuális vágyakozás volt egy gyilkos után. - húzta mosolyra a száját.
- Annyira vágyakoztál rá, hogy egy sorozatgyilkos volt neked az első? - húzogattam a szemöldökömet. - Bár ott végül is tisztázódott, hogy ki a jobb, ugyan is az ájulás szélén voltál. - kacsintottam rá, és elindultam a vízbe. Pár perc múlva már Camila is jött utánam, de nem szólt semmit vissza, csak belelökött arccal a vízbe.
Fél, - vagy egy órán át úszkáltunk, csókolóztunk, nevettünk a vízben. Nagyon jól éreztem magam, az ő társaságában mindig. Olyan, mintha minden nap újra és újra beleszeretnék. Annyira boldog vagyok vele, soha nem akarom elveszíteni.
- Etess meg, Camz. Éhes vagyok. - suttogtam a fülébe, mikor kiértünk a partra.
- Akkor öltözzünk fel és gyerünk kajálni. - válaszolt.
- De mi van, ha nem kajára vagyok éhes? - kérdeztem perverzül.
- Akkor így jártál. - rántotta meg kacagva a vállát.
- Erre emlékezz akkor is, mikor te leszel így. - kacagtam fel én is. Majd felöltöztünk, és elmentünk keresni valami kajáldát. Fél óra keresgélés után találtunk is egy helyet. Bementünk, leadtuk a rendelést és elkezdtünk enni.
(Aztán ja. Ennyi. Kifogytak az írók az ihletből. To be continued.
Béke és Camren veletek, híveink.)
VOUS LISEZ
Mindent rólad
FanfictionCamila Cabello egy nagyon befolyásos személy, aki a kém suli harmadik évfolyamát kezdi. Az iskolában mindenki a legjobbnak tartja már most, és ezzel barátnői Dinah és Normani sincsenek másképp, mindenki felnéz rá. Barátja Dylan O'Brien nagyon szeret...